Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***

Data: 2010-09-29 23:59:34
Autor: Kris
Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
co ci szkodi jezdzic przepisowo?
zaoszczedzisz na nerwach :)

Data: 2010-09-30 12:47:39
Autor: ..Aldi..Romek..
Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
?> co ci szkodi jezdzic przepisowo?
zaoszczedzisz na nerwach :)

zdaje się, że stosunkowo niedużo jeździsz, prawda?
aktualnie mam pracę głównie stacjonarną i też się mogę pochwalić przepisowym jeżdżeniem, ale do niedawna pracowałęm wysoce mobilnie i wszędzie zawsze byłem spóźniony - uroki pracy z rozproszonymi klientami o różnych wymaganiach

na szczęście w ciągu dwóch lat miałęm tylko dwa mandaty, ale jednak...

punkt widzenia jak zwykle zależy od punktu siedzenia

Data: 2010-10-09 16:31:36
Autor: Kris

Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i81psg$j2t$1usenet.news.interia.pl...
[...]

od 17 lat jeżdże i to róznie w życiu bywało
średnio mandat dostaje co 5 lat
i to za pierdółkę pasy, parkowanie
dwa razy dostalem za predkosc
a to gdy czlowiek byl mlody i glupi i musial sobie udowaniac
swoja glupote
przez 4 lata pracowalem jako przedstawiciel
i nie musialem zapierdalac i byc hamem z pelnym
pecherzem na drodze

nie przekraczam predkosci bo pospiech nie ma sensu
i nic nie daje na naszych zakorkowanych drogach
max +20km/h i tyle

obecnie na drogach mozna zginac za to ze jedzi sie przepisowo
i nie zjedzie sie jak jakis duran leci na 3 ciego

Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***