Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***

Data: 2010-09-30 07:28:29
Autor: Agent
Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***

Za każdym razem przekroczenie w dolnej granicy tzw. "widełek". Jak tu
się nie wkur*** kiedy ciągle dostaję maksymalnie po dupie. Pisałem
odwołanie do SM mailem ale zero odzewu. Czekam. Witki mi już opadają.
Czy wy też dostajecie "zawyżone" mandaty od Straszaków?
Jedyne czym można wytłumaczyc te widełki rozsądnie to to że nie zależą one od prędkości ale od miejsca. i np jak sie przekroczy o 20 km na autostradzie to inaczej sie to traktuje jak 11 km w obszarze zabudowanym. Inna sprawa że SM rzadko chodzi o zagrożenia na drodze a jedynie na kasie. Dlatego zawsze u nich jest wszystko max.

Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***