Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***

Data: 2010-09-30 09:02:55
Autor: Vlad The Ripper
Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***

Użytkownik "wharton" <kubawharton@yahoo.com> napisał w wiadomości news:278d7c5c-47a4-4e33-875c-1985cdbf7dccf25g2000yqc.googlegroups.com...
Mój 3.mandat karny za przekroczenie prędkości. Pierwszy był o 14 km/h
- dostałem 100zł/2pkt. Nie zapłaciłem przyszedł komornik. Było minęło.
Drugi był o całe 11 km/h. SM wystawiła mi na 100/2, ale to w okolicy
to się dogadałem, spuścili na 50/2. Teraz niedawno wracałem z wakacji
14.08. Mandat dostałem po ponad miesiącu od SM gdzies koło
Człuchowa :D ale nie w samej gminie i nie to jest meritum. Mandat
karny w wysokości 200/4 za przekroczenie o 21 km/h (doz. 70/91
stwier.)

Wg obowiązującego taryfikatora:
Przekroczenie dopuszczalnej prędkości:
do 10km/h - do 50 zł
o 11-20km/h - od 50 do 100 zł
o 21-30km/h - od 100 do 200 zł
o 31-40km/h - od 200 do 300 zł
o 41-50km/h - od 300 do 400 zł
powyżej 50 - od 400 do 500 zł

Za każdym razem przekroczenie w dolnej granicy tzw. "widełek". Jak tu
się nie wkur*** kiedy ciągle dostaję maksymalnie po dupie. Pisałem
odwołanie do SM mailem ale zero odzewu. Czekam. Witki mi już opadają.
Czy wy też dostajecie "zawyżone" mandaty od Straszaków?

Ja zawsze dostawałem w dolnej granicy z taryfikatora, ale może stołeczna SM wie, że i tak na swoje wyjdzie, bo ludzie nie beda sie odwoływać i kombinować jak dostaną kwotę z dołu widełek. Poza tym miałem zawsze grubsze przekroczenia typu 90 z hakiem na 50.
Myslę, że za małe przekoczenia dają górne widełki, bo więcej zarobią po odliczeniu kosztu obróbki fot.
Czarnuchy z SM stosują dość prymitywną technikę fotografowania. Focą z samochodu w krzakach lub za zakrętem (nawet nie chce im się na deszcz i zimno wychodzić. :). Łatwo ich uniknąć mając CB radio, u mnie odkąd mam zero mandatów. Polecam zakup radia i antenki. Zestaw w cenie twoich mandatów posłuży przez lata i można potraktować to jako inwestycję w bezpieczeństwo własnego portfela, a w innych sytuacjach radio też się przyda.

Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***