Mane, Tekel, Kukiz.

Data: 2016-01-02 01:11:44
Autor: stevep
Mane, Tekel, Kukiz.
# Krzysztof Jackowski od lat przedstawia światu swoje noworoczne  przepowiednie. Jak według jasnowidza będzie wyglądał polityczny 2016 rok w  Polsce? – Widzę dziwną scenę w swojej wizji, otóż widzę budynek (…) jest  zrobiona tam barykada, tej barykady nie robią ludzie z ulicy, tylko ludzie  w tym budynku. Zjawia się wokół tego budynku dużo policji, albo wojska. Te  zdarzenie będzie groziło poważnymi zamieszkami – mówi.
  – Ja nie twierdzę, że będzie się krew lała, ale bałagan się zrobi – tak  widzi przyszłość Jackowski. – Być może ta barykada będzie miała związek z  jakąś decyzją rządu, nagłą, raptowną – słyszymy w nagraniu dla „Onetu”.

KRZYSZTOF JACKOWSKI
jasnowidz, wypowiedź dla "Onetu"
Mam też drugie poczucie, a propos pana Kukiza. Ugrupowanie Kukiza  dwukrotnie zmieni zdanie. Rząd musi być bardzo ostrożny w stosunku do  jakichkolwiek dogadywań się z ugrupowaniem pana Kukiza. Musi zachować  pewną ostrożność. Chcę powiedzieć, że to się powinno wydarzyć dość szybko.  Bardzo poważnym zagrożeniem jest okres do wiosny, a raczej zimy – styczeń,  luty (…) wtedy będzie bardzo niebezpieczny moment dla rządu.
W przepowiednie jednak zdaje się nie wierzyć jeden z głównych ich  bohaterów – Paweł Kukiz. Na swoim Facebooku krótko skomentował to w  mocnych słowach: „A imię jego czterdzieści i cztery”. #
Ze strony:
http://skroc.pl/79c12

--
  stevep