Manetki alivio/stx starszego typu, koniecznie z telewizorkami :)

Data: 2013-01-17 02:03:14
Autor: drobo
Manetki alivio/stx starszego typu, koniecznie z telewizorkami :)
Z manetkami obrotowymi też nie zawsze jest różowo w kontekście wyświetlacza.
Mam w bicyklu "do wszystkiego" gripy SRAM-ki ATTACK. Aby w ulubinej pozycji na rowerze objąć wzrokiem wszystkie cyferki indeksów, manetki - a co za tym idzie, klamki - muszą być ustawione bardziej poziomo, niż by mi pasowało. Całe szczęście, że ten rower nie musi mieć zbyt wysokiego współczynnika lansu :-)

Manetki alivio/stx starszego typu, koniecznie z telewizorkami :)