Manewry smiglowca nad krakowskimi Bloniami

Data: 2012-02-09 04:17:33
Autor: astro
Manewry smiglowca nad krakowskimi Bloniami
8 lutego okolo 16. mialem okazje obserwowac dziwne manewry duzego smiglowca
(najprawdopodobniej Mi-8) nad krakowskimi Bloniami. Po wyladowaniu na lace
wysiadlo z niego kilka osob, po czym maszyna wystartowala, zatoczyla kolko
nad miastem, znow zawisla na wysokosci kilku m nad miejscem poprzedniego
ladowania. Nastepnie ponownie sie wzniosla, zatoczyla kolko... Bylo to
powtarzane cyklicznie kilka razy, trwalo kilkadziesiat minut. Jakies
cwiczenia?

Czy takie zdarzenia sa przewidywalne? Nastepnym razem chcialbym zapolowac
na niego przy pomocy japonskiego dzialka przeciwlotniczego kalibru 200mm
marki Canon :)
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2012-02-09 08:20:03
Autor: Jakub Jewula
Manewry smiglowca nad krakowskimi Bloniami
Na Twoim miejscu spodziewalbym sie wizyty smutnych panow.

Data: 2012-02-09 11:13:43
Autor: Stefan
Manewry smiglowca nad krakowskimi Bloniami

Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w wiadomosci news:jgvdsd$5tq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

rozpoznanie terenu przed przylotem wladz panstwowych na pogrzeb W Szymborskiej
pozdr
Stefan

Data: 2012-02-13 02:30:30
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Stefan" <stoszkra@o2.pl> napisał w wiadomości news:jh068t$svf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wydaje się to prawdopodobne, ale mozesz napsiać coś bliżej na temat celu takiego dziwnego ich zachowania? Rozumiem, że trenowali podejście. No ale Błonia w Krakowie, to spora łąka. Nie wydaje mi się kłopotem trafienie w nią śmigłowcem.

Data: 2012-02-13 09:09:42
Autor: Stefan

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh9p65$7j8$1inews.gazeta.pl...
[...]
Z tego co się orientuję, jest (są) wyznaczone miejsce do lądowania, z podprowadzoną drogą jezdną.
pozdr
Stefan

Manewry smiglowca nad krakowskimi Bloniami