Manewry zmotoryzowanych oddziałów policji w Wu WuA i okolicach

Data: 2009-05-27 00:03:59
Autor: lpalczynski
Manewry zmotoryzowanych oddziałów policji w Wu WuA i okolicach
On 27 Maj, 08:26, "Vlad The Ripper" <os^
$_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:
 a stojąca obok blondynka
bawiła się lizakiem.

Nie powiem, zafascynowałes mnie - chyba sie wybiore w tamte
okolice ;-)

Fakt, ze jakos ostatnio wiecej ich sie kreci po miescie, ale na razie
(odpukac) moje konto punktowo-finansowe ma sie dobrze.
Oby tak dalej, czego i pozostalym userom stolicznych bezdrozy zycze z
calego serca.

Data: 2009-05-27 09:27:03
Autor: Vlad The Ripper

Użytkownik <lpalczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:71f9b80f-1afd-426b-a707-481335146ed7y17g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Zapraszam :) - przyjrzyj się dobrze całej akcji i nie przekraczaj 50 :)

[...]

Moje zostało poważnie uszczuplone i oby na tym koniec :)

Data: 2009-05-27 01:04:20
Autor: lpalczynski
Manewry zmotoryzowanych oddziałów policji w Wu WuA i okolicach
On 27 Maj, 09:27, "Vlad The Ripper" <os^
Użytkownik <lpalczyn...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:71f9b80f-1afd-426b-a707-481335146ed7y17g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

calego serca.

Moje zostało poważnie uszczuplone i oby na tym koniec :)

Bardziej odnosilem sie do czesci "bawila sie _lizakiem_" chyba, ze
miales na mysli zwykla tarcze sygnalowa sluzaca do zatrzymywania
pojazdow do kontroli drogowej ;-)
To faktycznie zmienia postac rzeczy, i nie warto bez potrzeby
rydzykowac :)

Pozdr

Data: 2009-05-27 11:08:55
Autor: Vlad The Ripper
> [...]

Bardziej odnosilem sie do czesci "bawila sie _lizakiem_" chyba, ze
miales na mysli zwykla tarcze sygnalowa sluzaca do zatrzymywania
Tak, właśnie tą tarczę zwaną popularnie lizakiem miałem na mysli. Mówiąc "bawiła się" miałem na myśli zachowanie polegające na wachlowaniu się owym lizakiem i przekładaniu go z ręki do ręki, bo trudno to uznać za próbę zatrzymywania kogokolwiek. To chyba miał być rozdaj prewencji :D A co kolega miał na myśli jeśli można wiedzieć?

Swoją drogą myślałem, ze mój temat większe zainteresowanie na grupie wywoła :)

Data: 2009-05-27 03:13:30
Autor: lpalczynski
Manewry zmotoryzowanych oddziałów policji w Wu WuA i okolicach
On 27 Maj, 11:08, "Vlad The Ripper" <os^
miał na myśli jeśli można wiedzieć?

No coz, sformulowanie 'zabawa lizakiem' w polaczeniu z blondynka mozna
tlumaczyc co najmniej na dwa rozne sposoby ;-)
Juz myslalem, ze drogowka oprocz stresu dostarcza jakichs bardziej
pozytywnych wrazen kierowcom ... jednak trzeba bedzie widocznie
jeszcze poczekac :(

/joke mode off/ he, he

Swoją drogą myślałem, ze mój temat większe zainteresowanie na grupie wywoła
:)

Przeciez wszyscy w 100licy jezdza zgodnie z PoRD, wiec takie tematy
nie robia na nas wrazenia :P
Co innego, gdybysmy jakos namietnie "piratowali" - ale to jakies urban
legend jest ;)

Milego dnia

Data: 2009-05-27 13:28:48
Autor: Vlad The Ripper

Użytkownik <lpalczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:361d9921-90bf-470e-9780-b8af9ab8af14o18g2000yqi.googlegroups.com...
miał na myśli jeśli można wiedzieć?

No coz, sformulowanie 'zabawa lizakiem' w polaczeniu z blondynka mozna
tlumaczyc co najmniej na dwa rozne sposoby ;-)

OK. Rozumiem. Głodnemu chleb na myśli :D

Juz myslalem, ze drogowka oprocz stresu dostarcza jakichs bardziej
pozytywnych wrazen kierowcom ... jednak trzeba bedzie widocznie
jeszcze poczekac :(

Ano.

/joke mode off/ he, he

[...]

To mam rozumieć, że tylko ja przyjezdny piratuję? :) Chociaż raczej nie, bo na Marymonckiej w okolicach AWFu parkuje sobie Octavia z nalepką "olewam 50" na klapie od wlewu paliwa :)

Milego dnia

Wzajemnie

Manewry zmotoryzowanych oddziałów policji w Wu WuA i okolicach