Manewry zmotoryzowanych oddziałów policji w WuWuA i okolicach

Data: 2009-05-27 12:41:47
Autor: Adam Szewczak
Manewry zmotoryzowanych oddziałów policji w WuWuA i okolicach

Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:gvimdo$o99$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Nie zwróciło waszej uwagi pojawienie się w stolicy i okolicach zwiększonej ilości patroli pochowanych po krzakach? Ja zauważyłem znaczny wzrost od marca. Czyżby testowali nowe radarki i nowe srebrne ceedy? W WuZecie są już nawet przy gminnych drogach i w miejscach w których nie byli widziani od lat. W ciągu miesiąca widziałem ich 2 razy na trasie pełnniącej rolę północnej obwodnicy Ożarowa Mazowieckiego - choć niezbyt często nią jeżdżę.

    Potwierdzam, tu w okolicach Mosznej (komin Pruszkow II) ustawiaja sie w zasadzie codziennie.
Brwinow tez stoja (teraz mnie bo remont) ale jak zdejma utrudnienia to moge sie zalozyc na 110% ze zostanie 40km/h (ustawione na czas remontu) i beda sie sypac mandaty.

PZDr
Adam

Data: 2009-05-27 13:33:28
Autor: Vlad The Ripper
[...]

Pewnie masz rację. Jak w tym kawale: "Masz tu ograniczenie do 40 i stawiaj gdzie chcesz :)"

Data: 2009-05-27 15:07:43
Autor: Czarek Daniluk
> [...]
> wiadomości news:gvimdo$o99$1inews.gazeta.pl...

>     Potwierdzam, tu w okolicach Mosznej (komin Pruszkow II) ustawiaja sie w
mandaty.

ez stoja (teraz mnie bo remont) ale jak zdejma utrudnienia to moge
sie zalozyc na 110% ze zostanie 40km/h (ustawione na czas remontu) i beda sie sypac
Adam

Podjedź wieczorem z piłką do metalu i wyrżnij chwasta :)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-05-27 16:05:02
Autor: Maverick
Czarek Daniluk wrote:

Podjedź wieczorem z piłką do metalu i wyrżnij chwasta :)

tylko ze wazne co jest w planach, a nie tabliczka.

Testowane w druga strone - tabliczki zakazu zatrzymywania - a na planach nic nie ma i mozna stawac - juz kilka razy SM i Policja sie przejechala w sadzie na tym.

Znak jest wazny jesli jest na planach - a wiec spokojnie mozna sie wybronic przed "40 remontowe" - ale to przed sadem - o ile wiesz kiedy sie remont skonczyl w planach (bo znaki sa nanoszone tymczasowo)

--
Regards,
Maverick

Manewry zmotoryzowanych oddziałów policji w WuWuA i okolicach