Manifa czy różaniec?

Data: 2019-07-26 22:06:19
Autor: Pajdak
Manifa czy różaniec?
https://www.newsweek.pl/opinie/oswiadczenie-biskupow-ws-lgbt/jnnl005

"Dla biskupów najważniejszy jest dzisiaj nie Bóg, ale wzniecanie nienawiści do LGBT."

Odwracanie uwagi od pedofilii w KK.

--
Pajdak

Data: 2019-07-26 23:46:23
Autor: Jacek Bialy
Manifa czy róşaniec?
"Dla biskupów najważniejszy jest dzisiaj nie Bóg, ale wzniecanie
nienawiści do LGBT."
Odwracanie uwagi od pedofilii w KK.
-- -- -- -- -- -- -- --

Nu - jak to zwykle bywa, zaczęło się od sporadycznych kontaktów z przedstawicielami Władzy Ludowej, potem temat seksualnych zboczeń zaczął być coraz częściej poruszany w konfesjonałach, aż w końcu zagościł w życiu codziennym Kościoła, bo któż nie chciałby sprawdzić, jak to naprawdę jest?..

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-07-27 10:46:42
Autor: A. Filip
J. Makowski (RAuS PL): Dla biskupów najważniejszy jest dzisiaj nie Bóg, ale wzniecanie nienawiści do LGBT
Pajdak <runt@anakumena.org> pisze:
https://www.newsweek.pl/opinie/oswiadczenie-biskupow-ws-lgbt/jnnl005

"Dla biskupów najważniejszy jest dzisiaj nie Bóg, ale wzniecanie
nienawiści do LGBT."

Odwracanie uwagi od pedofilii w KK.

On miał jaja podpisać się pod tą nadzwyczaj śmiałą tezą własnym imieniem
i nazwiskiem (a przynajmniej tak to wygląda).  Dlaczego TY robisz z
niego śmierdzącego tchórza nie podając w cytowaniu KTO tak twierdzi?

Jak dla mnie *chamsko* prowokuje do zażartej dyskusji.
Jaki wydawca i pisemko taki poziom IMHO.

P.S.
Ja się zajmuje spamem emailowym.  Ja WIEM że napisać da się wszystko i
kluczowe jest KTO pisze.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-27 13:25:02
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-27 o 10:46, A. Filip pisze:
[...]

Ty się podpisujesz? No to WON!

Dlaczego TY robisz z niego śmierdzącego tchórza

Z nikogo nie robię tchórza pajacu?

>nie podając w cytowaniu KTO tak twierdzi?

Idź do linku i sobie popatrz pajacu!

Jak dla mnie *chamsko* prowokuje do zażartej dyskusji.

Tylko ty jesteś kultura. ę, ą itp. Dyskusji z kim? Z tobą jako nawiedzonym pajacem mamroczącym bez sensu? Masz koleś coś z głową!

Jaki wydawca i pisemko taki poziom IMHO.

Tak? No to podpisz się pod tą opinią! Z imienia i nazwiska TCHÓRZU!

P.S.
Ja się zajmuje spamem emailowym.

To się zajmuj. Grupa dyskusyjna to nie emaile.

Ja WIEM że napisać da się wszystko i
kluczowe jest KTO pisze.

Przestań chłopie pier...lić tylko weź się za jakąś pozyteczną robotę!

Masz bana!

--
Pajdak

Manifa czy różaniec?