Manifest grudniowy-chrońmy dzieci i rodziny przed "nową moralnoś

Data: 2010-12-16 13:23:28
Autor: kk
Manifest grudniowy-chrońmy dzieci i rodziny przed "nową moralnoś
 Pytasz w jaki sposób nachalna inwazja zboczeńców zagraża normalnej rodzinie? Nie trzeba się wysilać, żeby daleko szukać odpowiedzi. Po pierwsze ta cała tragiczna szopka opiera się o na paranaukowej patologii. Zboczeńcy (lesbijki i pederaści w tym przypadku) nazbierali sobie "naukowców" z różnych dziedzin (psychologów biologów), którzy twierdzą,że orientacja homoseksualna w przeciwieństwie do takich zaburzeń seksualnych, jak zoofilia, nekrofilia czy pedofilia nie jest zboczeniem. Oczywiście ten wniosek opira się na jakiejś wyimaginowanej definicji popartej jakimś wziętym z sufitu przekonaniem, a nie na faktach empirycznych (ponieważ każdy rozsądny człowiek zdaje sobie sprawę,że homoseksualizmu do normalnych/zgodnych z naturalnym prawem zachowań zaliczyć nie można). To pierwsze z pozoru małoistotne kłamstwo, które zrównuje stosunki homoseksualne z heteroseksualnymi pozwoliło na wywalczenie przez lesbijki i perederastów (w niektórych krajach) prawa do adopcji dzieci. I tutaj znowu wypowiedzieli się "naukowcy". Twierdzą oni ,że "statystycznie rodziny jednopłciowe lepiej się opiekują dziećmi niż dwupłciowe, i że nie ma to negatywnego wpływu na psychikę dziecka". I taka opinia, jako naukowa (a co naukowe to robi wrażenie) poszła w eter i złamała u części społeczeństwa blokadę na przyzwolenie adopcji dzieci przez pary homoseksualne. Ale czy to jest naukowe ustalenie czy objaw bezsensownego liberalizmu i głupoty, oraz upadku wartości moralnych?
Sami "naukowcy", którzy wyprowadzili taki wniosek przyznają, że wnioskują z obecnego stanu wiedzy i że nie wiadomo co się okaże za 10-20 lat. Innymi słowy jest zakrotko, zeby wyrokować czy  wychowanie dzieci w klimacie braku właściwych meskich czy zeńskich wzorców negatywnie wpłynie na ich psychikę. Powaszechnie wiadomo,ze niemal połowa homoseksualisów cierpi za różne zaburzenia psychiczne i emocjonalne. Duża ich ilość usiłuje (lub popełnia) popełnić samobójstwo. Uczeni są prawie zgodni,że podstawową przyczyną ich problemów emocjonalnych jest ich seksualizm i doświadczenia wyniesione z okresu dzieciństwa i dojrzewania. Często się podaje jako przyczynę(również jako podstawową przyczynie sklonności homoseksualnych) niewłaściwą relację miedzy ojcem i matką (w przypadku rozwoju orientacji homoseksualnej chodzi o brak wzorca do właściwej identyfikacji seksualnej,a w rozwoju takich cech, jak pewność siebie i odwaga właściwy przeykład i wychowanie). Skoro ci "naukowcy" nie wiedzą jakie skutki przyniosą w przyszłości decyzje dotyczące adopcji dzieci przez pary homoseksualne, to JAKIM PRAWEM naraża się niewinne dzieci na niepewną przyszłość, a poza tym nieakceptację i szyderstwa? Wszystko w imię tego,żeby dewianci poczuli się lepiej tworząc namiastkę rodziny??
To nie tylko zbrodnia przeciwko dzieciom, to zbrodnia przeciwko ludzkości!!!
Wczoraj doniesiono,ze amerykańskim uczonym udało się drogą manipulacji molekularnej uzyskać żywe potomstwo wyhodowane z materiału genetycznego, który został pobrany z dwóch samców. Od razu odezwały się głosy,że pederaści i lesbijki nie będą już musieli adoptować dzieci. Będa mogli mieć własne dzieci (pochodzące z dwóch matek lub dwóch ojców). Przy dzisiejszym upadku moralnym i powszechnym zakłamaniu przy wtórze tak zwanej "nauki" jest całkiem możliwe,że za kilka lat podejmie się takie próby na ludziach!!! Już psychologia ludzka jest na tyle złożona ,że trudno przewidzieć wpływ niektórych decyzji na małe dzieci,a co dopiero genetyka molekularna!!! W naturze nie na darmo istnieje podział na płeć i rozmnązanie płciowe. Tutaj w takiej samej mierze nie wiadomo, jakie będa w przyszłości skutki takich eksperymentów. Trzeba powiedzieć, jasno i niedwuznacznie,że biologowie molekularni mają bardzo nikłe pojęcie o tym, co się dzieje podczas płodowego rozwoju od jednej komórki u osób obu płci. Jak wyglada ekspresja genów, jej regulacja ,czy struktura chromatyny itd..
Choćby wymienione przeze mnie powody powinny wystarczyć każdemu uczciwemu i rozsądnemu ,a co najwazniejsze miłującemu blizniego, człowiekowi,żeby zrozumiał na czym polegają niebezpieczeństwa związane z inwazją homoseksualistów w normalne życie społeczne.
Wchodzą oni w nie niemal z butami, paradując na półnago (abo całkiem nago) po ulicach i na to wszystko muszą patrzyć nasz edzieci! Od takich parad (będących wywołujacymi rażacy,negatywny skutek manifestacjami obrzydliwości i manipulacji) zaczyna się coraz większa akceptacja społeczna, ponieważ przez odpowiednią propagandę sugerującą liberalizm i postęp skutecznie jest łamana blokada moralna u prostych i słabo zorientowanych osób.
Czy chcemy ,żeby w Polsce, czy innych krajach, doszło do tego, do czego doszło np. w Holandii? Gdzie została prawnie zalegalizowana partia pedofilów?
A w Holandii też zaczęło się od praw dla dorosłych "rozsadnych" ludzi o orientacji homoseksualnej ,którzy rzekomo "nie czynią sobie i innym krzywdy".
Na koniec należy napietnować różne religijne denominacje, ktore nazywają sibie "chrześcijanami" i które manipulując Słowem Bożym (które definitywnie zakazuje homoseksualizmu) usprawiedliwiają homoseksualizm,a nawet dają homoseksualistom śluby!
Jeżli ktoś, kto się mieni chrześcijaninem popiera taki "kościól" (a raczej Sodomę czy Gomorę), to niech przypomni sobie biblijny werset:"Nagromadzili sobie nauczyciele i słuchają tego, co ucho łechce".

Zagrywki zboczeńców (pederastów i lesbijek) mają typowo polityczne zaplecze. Udało im się prawie tak omamić normalnych ludzi, że pogląd dotyczący ich rzekomych praw stał się politycznie poprawny. Do tego stopnia oszukali ludzi, że nawet demokratyczny (w tym przypadku demokracja zapewniała mu wolność słowa zgodnego z przekonaniami religijnymi) wykład pewnego pastora w Szwecji, który nie zachęcał do prześladowania homoseksualnych społeczności/odmienności, a tylko zachęcał chrześcijan , żeby trzymali się z daleka od różnych wynaturzonych praktyk seksualnych (z powolaniem na Biblię) oraz działań polegających na popieraniu (słowem i pismem) przerażających roszczeń zboczeńców został aresztowany. Środowiska pederastów i lesbijek oskarżyły go/pomówiły o tzw. "mowę nienawiści". Ten przykład pokazuje wyraznie jak środowiska
 organizacje wszelkich zboczeńców są niebezpieczni dla wolności innych ludzi ,
i przykład ten powinien jeszcze bardziej mobilizować do przeciwstawiania się nachalnej inwazji na moralność. Homoseksualiści/aktywiści są wrogami ludzi, ich wolności,i  prawdy. Chorymi zboczeńcami, którzy potrzebują medycznej i psychiatrycznej pomocy!
Oto co krzyczeli ludzie, ktorzy bojkotowali "paradę równości" w Krakowie.
 ,, Rynek Krakowski nigdy gejowski, Kolorowa tęcza znak zboczeńca, Pederaści lesby geje cala Polska z was sie śmieje, Nasze ulice wasze lecznice”

Radziecki reżim pobudował zakłady psychiatryczne dla politycznych przeciwników.
Na tą okazję radzeccy psychiatrzy utworzyli nowe rozpoznanie choroby psychicznej;
'schizofrenia bezobjawowa'. Jeśli będziemy czekać z założonymi rękoma historia się
 może powturzyć!

Data: 2010-12-16 14:48:25
Autor: Grzegorz Z.
kk napisał:

 Pytasz w jaki sposób nachalna inwazja zboczeńców zagraża normalnej rodzinie?

Gdzie ta "inwazja" ? Do kogo strzelają? Co ci zagraża?

I co to jest "normalna rodzina" ?
 może powturzyć!

"powturka" ?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-16 15:20:14
Autor: K.S.
ślepy jesteś czy zboczony?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1n9p23vi5ipdj$.1x9ilsiemv9ru.dlg40tude.net...
kk napisał:

 Pytasz w jaki sposób nachalna inwazja zboczeńców zagraża normalnej
rodzinie?

Gdzie ta "inwazja" ? Do kogo strzelają? Co ci zagraża?

Jest inwazja, jest zagrożenie, a i może dojść do odstrzeliwania homofobów.
Najbardziej mi żal dzieci adoptowanych prawnie (!) przez zboczeńców.
A zwłaszcza tego, który był katowany za to że nie chciał do drugiej :"mamusi" mówić "tatusiu".

I co to jest "normalna rodzina" ?

Nie wiesz???
To się wie, tego nie trzeba się uczyć.
Np pan + koza + 2 kury to nie jest normalna rodzina.

 może powturzyć!

"powturka" ?

Wreszcie coś sensowengo i uczciwego.
Brawo, nie na darmo uczęszczałeś na lekcje polskiego.
NB
Cóż to jest błąd ortograficzny (zresztą może to być misklik) w porównaniu z fałszerstwami, insynuacjami i stwierdzeniami że "pan + pan = małżeństwo", w porównaniu z wysiłkami do zrelatywizowania  i zdemoralizowania.
..

Data: 2010-12-16 15:16:12
Autor: kk
ślepy jesteś czy zboczony?
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

A zwłaszcza tego, który był katowany za to że nie chciał do drugiej :"mamusi" mówić "tatusiu".

Czy to autentyczne wydarzenie? Mogę prosić o namiary na bardziej szczegółowe informacje?

> [...]

fałszerstwami, insynuacjami i stwierdzeniami że "pan + pan = małżeństwo",
porównaniu z wysiłkami do zrelatywizowania  i zdemoralizowania.

Fakt popełniłem byka-przepraszam. Ale jak Pan zauważył nie zmienia to siły argumentacji.

pozdrawiam;

Data: 2010-12-16 16:42:56
Autor: K.S.
autentyczne

Użytkownik " kk" <noveyy777@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iedafs$c6a$1inews.gazeta.pl...
> [...]

:"mamusi" mówić "tatusiu".

Czy to autentyczne wydarzenie? Mogę prosić o namiary na bardziej szczegółowe

To z wątku na tej grupie pt
"Homofobia w sądzie RPA".
Powtarzam wpis:
Winnymi zbrodni zamordowania 4-letniego Jandre Botha uznał sąd parę
lesbijek Engeline de Nysschen (33) oraz Hanelie Botha (31) - matkę dziecka.
Chłopiec zginął z rąk kochanki matki za to, że nie chciał mówić do niej
"tatusiu".

Dziecko przed śmiercią doświadczyło urazów czaszki, mózgu, połamania
kości nóg, obojczyka, rąk i miednicy. Matka chłopca twierdziła, że doznał on
wypadku podczas kąpieli. Prof. Mohammed Dada ocenił jednak urazy jako
porównywalne z upadkiem z drugiego piętra.

Ojciec dziecka, obecny na rozprawie, dowiedział się o maltretowaniu
syna przez lesbijską kochankę jego byłej żony w dniu śmierci dziecka, 12
czerwca 2003. O tym, że czterolatek bity jest za odmowę zwracania się do de
Nysschen "tatusiu" wiedzieli wcześniej znajomi lesbijek.

Statystyki wykazują, że przemoc domowa wśród par lesbijskich jest
częstsza i bardziej dotkliwa niż w jakichkolwiek innych konfiguracjach
związków.

 Źródło : http://www.christianitas.pl/c/wydarzylosie/?id=755

Data: 2010-12-16 17:06:30
Autor: K.S.
i jeszcze
Są jeszvcze na grupie dwa przerażające doniesienia.
Dotyczą pedofilii "małżeństw" homoseksualnych, tym razem męskich.
1) Homofobia w sądzie brytyjskim
2) Gwałcili dzieci w żłobkach

Data: 2010-12-16 17:20:43
Autor: K.S.
tak sobie myśłę
Tak sobie myślę, że pedofilia i okrucieństwo "rodziców":  homoseksualnych.są nieuchronną konsekwencją ich zboczenia.
Bez względu na to jak silnie będą wmawiać sobie, że są małżeństwem normalnym i normalną rodziną - zdają sobie jednak sprawę, że jest to nienormalne i zboczone, i w gruncie rzeczy są nieszczęśłiwi..
Rodzi to silną frustrację, która musi się wyładować.
Tłumaczy to również niesłychaną rozwiązłość wśród homoseksualistów - ta ciągła zmiana :"kochanków" to poszukiwanie normalnego szczęścia rodzinnego - z natury rzeczy dla nich nieosiągalnego.

Data: 2010-12-16 21:57:43
Autor: kk
racja!
[...]

kk;
Ma Pan całkowitą racje! Bardzo dziękuję za te dodatkowe materiały.

pozdrawiam, --

Data: 2010-12-17 00:39:51
Autor: Grzegorz Z.
niezupełnie
kk napisał:

Tłumaczy to również niesłychaną rozwiązłość wśród homoseksualistów - ta ciągła zmiana :"kochanków" to poszukiwanie normalnego szczęścia rodzinnego - z natury rzeczy dla nich nieosiągalnego."

Z tego co wiem znany aktywista gejowski pan Robert Biedroń od lat związany
jest z jednym i tym samym partnerem.

Data: 2010-12-16 23:45:02
Autor: kk
niezupełnie-Fundaca mama i tata
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
kk napisał:

> [...]
> z natury rzeczy dla nich nieosiągalnego."

Z tego co wiem znany aktywista gejowski pan Robert Biedroń od lat związany

E tam, boki zalicza.

Jak widać wczorajszy dzień jak i część dzisiejszej nocy poświęciłem na analizowanie zagrożeń, jakie niosą aktywiści homoseksualni. Punktem kulminacyjnym jest trafienie na tą stronę czemu nadałem rozgłos w sieci
http://www.mamaitata.org.pl/

Pośród podpisanych nie brakuje psychologów z wysokimi tytułami naukowymi, co zadaje kłam twierdzeniom,że psychologowie nie widzą zagrożeń związanych z natarczywym działaniem aktywistów homoseksualnych.

Lista podpisanych:
Mirosław Baka aktor Bolesław Błaszczyk muzyk Izabela Dzieduszycka dr Barbara Fedyszak-Radziejowska socjolog Przemysław Gintrowski muzyk Janusz "Yanina" Iwański muzyk Marek Jackowski muzyk Katarzyna Jamróz aktorka prof. dr hab. Andrzej Kisielewicz matematyk prof. UW dr hab. Aleksandra Korwin-Szymanowska psycholog, kryminolog Ireneusz Krosny aktor Paweł Kukiz muzyk em. prof. PB dr hab. Stanisław Kulaszewicz fizyk prof. dr hab. inż. Wojciech Tadeusz Łużny fizyk prof. dr hab. Cezary Mik prawnik prof. dr hab. Lech Morawski prawnik Adam Nowak wokalista zespołu Raz, Dwa, Trzy prof. UW dr hab. Krystyna Ostrowska psycholog, kryminolog prof. dr hab. Barbara Otwinowska historyk literatury dr Wanda Półtawska psychiatra Józef Skrzek muzyk prof. dr hab. Jan Sobczyk fizyk prof. UAM dr hab. Halina Sowińska pedagog prof. UKSW dr hab. Zbigniew Stawrowski filozof prof. dr hab. Teodor Szymanowski kryminolog prof. UW dr hab. Michał Szymański astronom Julita Świerszcz-Wieczyńska producent filmowy dr hab. Łukasz Trzciński filozof, antropolog prof. Ign. dr hab. Andrzej Waśko literaturoznawca Rafał Wieczyński reżyser prof. dr hab. Andrzej Zoll prawnik --
Sławek

Data: 2010-12-17 13:22:41
Autor: Grzegorz Z.

kk napisał:

[...]

Opowiedz! Opowiedz!

(tup! tup! tup z ciekawości!)

Data: 2010-12-17 18:00:15
Autor: kk
kk napisał:

> [...]

Opowiedz! Opowiedz!

(tup! tup! tup z ciekawości!)

A skąd ja mogę znać szczególy. Połaz po dworcach i miejskich szaletach, to bliżej poznasz nowych kolegów.
Długo nie będziesz musiał szukać sami cię zaczepią.

Data: 2010-12-17 19:36:06
Autor: Grzegorz Z.

kk napisał:

[...]

To w końcu zalicza boki czy nie?

Data: 2010-12-16 16:42:32
Autor: bolek

kk napisał:

 Pytasz w jaki sposób nachalna inwazja zboczeńców zagraża normalnej
rodzinie?

Gdzie ta "inwazja" ? Do kogo strzelają? Co ci zagraża?

I co to jest "normalna rodzina" ?

Tylko pedał tego nie wie.

bolek

Data: 2010-12-16 18:22:09
Autor: Grzegorz Z.

kk napisał:

[...]

Zadajesz się z pedałami?

Data: 2010-12-16 19:33:02
Autor: bolek

kk napisał:

[...]

Wystarczy, że czytam Twoje posty.

Data: 2010-12-16 20:20:20
Autor: Grzegorz Z.

kk napisał:

[...]

Ale ja nie jestem pedałem.

Data: 2010-12-16 20:26:41
Autor: bolek

kk napisał:

[...]

To czemu ich popierasz ?

bolek

Data: 2010-12-16 20:42:02
Autor: Grzegorz Z.

kk napisał:

[...]

Bo są mniejszością w polskim społeczeństwie i co ugrają dla siebie
przypadnie też w udziale innym - np. ateistom.

Data: 2010-12-16 23:25:26
Autor: K.S.
a to ciekawe!

kk napisał:

[...]

A to ciekawe!
Bo ja właściwie jestem ateistą i mimo to zupełnie nie widzę co pedalstwo może dla mnie ugrać.
Jedyne co dotąd ugrało przez nachalną propagandę gejowską to wzrost mojej odrazy do zboczonych praktyk pedalskich.
Zresztą - i tak dobrze, że nie ma parad nekrofilów ani zoofilów.(nb miałem nieszczęście mieć w ręku album dla tych ostatnich - brrr).- ale jeśłi nachalnego pedalstwa się nie poskromi...
Każdy kto popiera ich obecne roszczenia jest deprawatorem i wrogiem publicznym.
Niech żyją w głębokim podziemiu.
Howgh.

Data: 2010-12-16 22:44:01
Autor:
a to ciekawe!
> [...]

Każdy kto popiera ich obecne roszczenia jest deprawatorem i wrogiem publicznym.

Amen!
Ten gość jest tego samego zdania:

http://www.christianitas.pl/?sr=!czytaj&id=412&dz=10&x=2&pocz=0&gr=
05/02/2009       Włoski piosenkarz Al Bano Carrisi publicznie wypowiedział się krytycznie o paradach homoseksualnych: &#8221;To demonstracja Sodomy i Gomory&#8221;. Włoski piosenkarz Al Bano Carrisi publicznie wypowiedział się przeciwko działaniom podejmowanym przez ruch homoseksualny. Skrytykował m.in. parady homoseksualne, które są dla niego &#8222;demonstracją Sodomy i Gomory&#8221; &#8211; donosi portal LifeSiteNews.com.

&#8211; Jestem praktykującym katolikiem i mówię to do homoseksualistów: Nie jestem za tworzeniem gett, ale przestańcie robić takie przedstawienia. Róbcie swoje rzeczy w prywatności &#8211; powiedział ostatnio znany piosenkarz, który w ciągu czterdziestoletniej kariery sprzedał miliony płyt na świecie.

&#8211; Nie podobają mi się parady gejowskie, podczas których paradują oni otwarcie. Dla kogoś takiego jak ja uodpornionego na tego typu demonstracje może to się wydawać śmieszne. Jednak gdyby to miała oglądać moja mała córeczka bardzo by mnie to martwiło. Moim zdaniem to demonstracja Sodomy i Gomory &#8211; stwierdził Carrisi.

Tzw. parady gay pride, które co roku odbywają się w różnych państwach europejskich i amerykańskich, a nawet w innych częściach świata często są ekspozycją nagości, a biorący w niej udział homoseksualiści symulują i niekiedy odbywają akty płciowe. Pederaści i lesbijki paradując ulicami miast zmuszają znajdujących się w pobliżu przechodniów, z dziećmi włącznie, do oglądania budzących odrazę zachowań obscenicznych.

Włoski piosenkarz wypowiadając się dla mediów zwrócił uwagę, że osoby, które mają skłonności homoseksualne powinny szukać porady: &#8211; Jeśli sami kwestionują te skłonności i chcą się z nich uleczyć, to robią dobrze.

Niedawno inny znany włoski piosenkarz Giuseppe Povia skomponował piosenkę o pederaście, który uleczył się ze swoich skłonności. Piosenka &#8222;Luca was gay&#8221; zostanie przedstawiona na festiwalu w San Remo w tym miesiącu. Udział w tym festiwalu ma wziąć także Carrisi.

CHR za: LifeSiteNews.com, AS/piotrskarga.pl Artykuł przeczytało: 422 osób  --

Data: 2010-12-16 23:09:07
Autor: kk
Znani ludzie przeciwko dewiantom.
http://www.piotrskarga.pl/ps,5454,2,0,1,I,informacje.html

Pod listem otwartym do polskiego rządu przeciwko organizowaniu w Warszawie parady homoseksualistów podpisali się znani artyści i profesorowie. Akcję protestacyjną zorganizowała Fundacja Mamy i Taty. Wśród sygnatariuszy są m.in. muzycy: Paweł Kukiz, Adam Nowak wokalista zespołu Raz, Dwa, Trzy i Janusz &#8222;Yanina&#8221; Iwański; aktorzy: Ireneusz Krosny, Mirosław Baka, reżyser Rafał Wieczyński, prof. Andrzej Zoll i dr Wanda Półtawska. Swoje poparcie akcji można zamieścić na stronie www.mamaitata.org.pl.

Autorzy listu otwartego przypominają, że w lipcu 2010 roku w Warszawie odbędzie się międzynarodowa manifestacja aktywistów pro-homoseksualnych &#8211; Europejska Parada Gejów i Lesbijek EUROPRIDE &#8211; mająca m.in. na celu propagowanie legalizacji związków osób tej samej płci. "Doświadczenia krajów Europy zachodniej pokazują, że jest to pierwszy etap na drodze do adopcji dzieci przez pary homoseksualne" - czytamy w liście.

Autorzy podkreślają, że akceptują prawo dorosłego człowieka do wyboru swojej życiowej drogi. Uważają jednak, że nie składa się na nie niczym nieograniczone prawo do posiadania i wychowywania dzieci. Granicą jest w tym wypadku dobro dziecka i prawo do wychowania w rodzinie naturalnej czy adopcyjnej, ale zawsze tworzonej przez mamę i tatę.

&#8222;Osobisty przykład życia matki i ojca jest fundamentem kształtującym w dzieciach świat wartości, wrażliwość społeczną oraz obraz kobiety i mężczyzny. Przyznanie parom homoseksualnym przywileju wychowywania dzieci uzasadnionego wyłącznie chęcią jego posiadania odbywa się zawsze kosztem prawa dzieci do wychowania w rodzinie i uprzedmiotawia je. Nie chcemy takich zmian" &#8211; podkreśla Fundacja Mamy i Taty. Przypomina, że w Polsce podpisanie podobnego listu nie jest jeszcze zabronione. &#8222;Są jednak kraje, gdzie głoszenie podobnych poglądów mogłoby być już zakazane. Istniejące tam prawo ogranicza wolność słowa czyniąc praktycznie niedopuszczalną krytykę zachowań homoseksualnych&#8221;.

&#8222;Dzisiaj aktywiści środowisk homoseksualnych zmierzają do wprowadzenia zmian prawnych, które będą miały opłakane skutki dla wolności słowa, przekonań i sumienia. Nie prowadźmy tego niebezpiecznego społecznie eksperymentu w Polsce, w której &#8211; jak pokazują badania &#8211; zdecydowana większość obywateli takich zmian sobie nie życzy" &#8211; głosi list. Stąd apel do polskich władz: Prezydenta, Premiera, każdego z posłów i senatorów, o dołożenie wszelkich starań, aby podobny eksperyment społeczny nie miał w Polsce miejsca. &#8222;Jest to apel do wszystkich osób dobrej woli sprawujących władze w naszym kraju, bez względu na ich przynależność partyjną. Wasze milczenie i bezczynność w tej sprawie oznacza przyzwolenie na legalizację &raquo;małżeństw&laquo; homoseksualnych oraz adopcje dzieci przez pary homoseksualne"&#8211; czytamy w liście.

Autorzy listu apelują też do wszystkich firm i organizacji o niewspieranie finansowo organizacji i osób, których działania zmierzają do promowania takich nieakceptowanych społecznie postulatów.

Data: 2010-12-17 00:41:56
Autor: Grzegorz Z.
a to ciekawe!

kk napisał:

[...]

Ja jestem ateistą bezprzymiotnikowym i pewnie dlatego patrzę na to inaczej.

Jedyne co dotąd ugrało przez nachalną propagandę gejowską to wzrost mojej odrazy do zboczonych praktyk pedalskich.

"Sprawdzić czy nie ksiądz".

Data: 2010-12-17 01:17:33
Autor: K.S.
nie, nie ksiądz

kk napisał:

[...]

Nie, nie ksiądz.
Dawniej wyobrażałem to sobie jako coś stosunkowo "niwinnego" - ot, dwaj faceci poprzytulają się, a może nawet pocałują; bo się lubią.
Ale kiedy dotarły do mnie bardziej szczegółowe informacje o ich praktykach (właśnie dzięki propagandzie homoseksualnej!), nabrałem strasznej odrazy.
Homoseksualiści zarazili mnie homofobią
I na co im to było?

Data: 2010-12-17 03:50:02
Autor:
nie, nie ksiądz
[...]

Ja ze swojego doświadczenia wiem bardzo dobrze,że podstawowym narzędziem obronnym pederastów jest przypisywanie innym własnych skłonności. Wszystkim, których nie mogą przegadać serwując merytoryczne argumenty. Innymi słowy ich argumentacja brzmi: "jak się z nami nie zgadzasz toś pewnikiem pryptociota. Tchórz,a my odważni, bo reklamujemy się ze swoja odmiennością". To nie moja pierwsza dyskusja na ten temat i zawsze (i wobec wszystkich) jest dokładnie tak samo. Tak samo będą mówić o ludziach, którzy podpisali listę na www 'Mama i Tata', coś w stylu,jak to robi zboczeniec glob. --

Data: 2010-12-17 03:57:03
Autor:
nie, nie ksiąLINK
Nie mam nic przeciwko ateistom,ale widocznie wzmacnianie lobby pederastów i lesbijek jakoś wzmacnia lobby naszych polskich racjonalistów.pl, ponieważ nie wytrzymali nerwowo mojej krytyki pedalstwa i mnie brutalnie zabanowali:)

http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,371591#w371838

Data: 2010-12-17 13:21:29
Autor: Grzegorz Z.
noveyy777.WYTNIJ@gazeta.pl napisał:

[...]

A wiesz ile razy mnie Terlikowskie banowały na Frondzie?

Data: 2010-12-17 13:20:55
Autor: Grzegorz Z.

kk napisał:

[...]

Ale konkretnie co ci w tym przeszkadza że jacyś faceci się przytulają.

Ja np. nie lubię owoców mango.

Czy dlatego że nie lubię mango powinienem domagać się ich fizycznej
likwidacji?

A niech sobie rosną, niech ktoś je hoduje, sprzedaje, kupuje i żre.

Nic mi do tego.

Data: 2010-12-17 15:10:22
Autor: bolek

kk napisał:

[...]

Ale mango nie chodzi z gołą dupą po ulicach i nie usiłuje adoptować bananów.

bolek

Data: 2010-12-17 15:19:15
Autor: Grzegorz Z.

kk napisał:

[...]

A czym się różni goła dupa geja od gołej dupy nie-geja?

Gołe dupy nie-gejów też będziemy zwalczać na ulicy?

A takiemu bananowi to by często gęsto było dużo lepiej z takimi dwoma mango
niż w niejednej normalnej wielodzietnej rodzinie patologicznej.

Data: 2010-12-17 16:40:14
Autor: bolek

kk napisał:

[...]

A "rodzina" złożona z dwóch homo to nie patologia ?
Niech mi ktoś wytłumaczy jak rozmnażają się homoseksualiści.
Przez pączkowanie ?

bolek

Data: 2010-12-17 16:44:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d0b845e$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
A "rodzina" złożona z dwóch homo to nie patologia ?
Niech mi ktoś wytłumaczy jak rozmnażają się homoseksualiści.
Przez pączkowanie ?

A bezdzietna rodzina?
Jak rozmnaża się bezdzietna rodzina? Przez pączkowanie?

Data: 2010-12-17 17:06:20
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d0b854c$0$27027$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rodzina może być bezdzietna.
Rodzina homo będzie bezdzietna.
A pedałów coraz więcej.
I to jest dla mnie zagadka.

bolek

Data: 2010-12-17 17:57:29
Autor: kk
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
wiadomości

> A bezdzietna rodzina?
> Jak rozmnaża się bezdzietna rodzina? Przez pączkowanie?

I w dodatku dołączył następny; Bogdan.

Data: 2010-12-17 19:41:16
Autor: Grzegorz Z.

kk napisał:

[...]

A w małżeństwach heteroseksualnych jest przymus rozmnażania się?

Data: 2010-12-17 17:54:08
Autor: kk
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
A czym się różni goła dupa geja od gołej dupy nie-geja?

Gołe dupy nie-gejów też będziemy zwalczać na ulicy?

Chodzi o to,że niegeje nie mają prawa paradować po ulicach z gołymi dupami (do niedawna nawet naturyści byli zwalczani), a geje mogą. To już powinno dać ci do myślenia baranie.

Data: 2010-12-17 19:43:08
Autor: Grzegorz Z.
kk napisał:

[...]

Da mi do myślenia jak wskażesz przepis który zwalnia gejów od
odpowiedzialności za paradowanie z gołymi dupami po ulicy.

Data: 2010-12-17 20:20:24
Autor: bolek

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:q4mwoypogwib.1qoac7hdt9wb1$.dlg40tude.net...
kk napisał:

[...]

Ale chodzą na tych tzw. "paradach miłości".

bolek

Data: 2010-12-18 01:20:42
Autor: kk
> [...]

Da mi do myślenia jak wskażesz przepis który zwalnia gejów od
odpowiedzialności za paradowanie z gołymi dupami po ulicy.

Wejdz sobie na youtube,wpisz w wyszukiwarke gay rarade, czy love parade i sam się przekonaj skoro lubisz na to kurestwo patrzeć.

Data: 2010-12-18 17:39:48
Autor: Grzegorz Z.
kk napisał:

[...]

Ale gdzie tak chodzą?

Data: 2010-12-17 23:17:49
Autor: K.S.
O prawo do obrzydzenia, wstrętu, odrazy
Obrzydzenie, wstręt, odraza - to uczucia naturalne, mechanizm obronny
wbudowany w nas po to, byśmy nie ponieśli uszczerbku na ciele. W miarę
rozwoju psychiki ludzkiej rozciągnęły się na czyny antyspołeczne - szkodzące
innym ludziom, zarówno pojedynczym jak i zbiorowościom, oraz zagrażające
istnieniu ludzkiego gatunku. Można uznać, że w ten właśnie sposób powstało w
nas poczucie moralne, sumienie.

Uczucia te chronią, pozwalają przeżyć, jednoczą, czynią nas ludźmi.
Brzydzisz się? Więc żyjesz i pozostajesz człowiekiem.

Czy uczucia te są uzasadnione wobec homoseksualizmu i lesbizmu?
Jak najbardziej.
Praktyki te są szkodliwe dla ciała, bo wykorzystują je w sposób sprzeczny z
naturalnym przeznaczeniem organów, co prowadzi do schorzeń i chorób
zakaźnych. Nie bez powodu mamy np wbudowaną odrazę do tego co wydalamy, a
kontakt z tym uważamy za nieczystość.

Praktyki te są szkodliwe dla społeczeństwa ludzkiego, bo podważają celowość
istnienia  rodziny i małżenstwa - niezbędnych dla rodzenia i wychowywania
dzieci, dla podtrzymania ludzkiego gatunku.
Na pozór wydają się mało szkodliwe - zasługujące na tolerancyjną
pobłażliwość ("To przecież też miłość. Coż szkodzi że się poprzytulają").
Jednak już przyjrzenie się tzw paradom dumy gejowskiej burzy ten naiwny
obrazek, a głębsze wejrzenie w ich obyczaje ujawnia niepohamowaną rozpustę i
niewierność (są dla siebie na ogół tylko obiektami seksualnymi).
Dodajmy do tego niesłychanie obrzydliwe praktyki szczegółowe. Tak
obrzydliwe, że niesposób ich tutaj opisywać. Kto chce niech poszuka opisów
(na własną odpowiedzialność!) - to co widać na paradach to względne
drobiazgi.

Obrzydzenie, wstręt, odraza wobec homoseksualizmu i lesbizmu są więc jak
najbardziej naturalne - uzasadnione biologią oraz interesem społeczeństw i
ludzkości (nie trzeba nawet powoływać się na względy religijne).
Homoseksualizm (i lesbizm) jest złem.
Bez względu na to, czy jest zboczeniem czy chorobą, bez względu na to czy
jest nabyty czy wrodzony.
Nie wiń się jeśłi budzi w tobie odrazę, bo znaczy to że żyjesz i
pozostajesz człowiekiem.

Manifest grudniowy-chrońmy dzieci i rodziny przed "nową moralnoś