Manifestacja PiS

Data: 2012-03-14 21:55:38
Autor: abc
Manifestacja PiS
Jarosław Kaczyński uważa, że gdyby PO poinformowała o planach wydłużenia
wieku emerytalnego w kampanii, to przegrałaby wybory (...)

- Jest tu wyraźna, bardzo jasna zasada, trzeba powiedzieć nikczemna, zasada,
którą można określić krótko: czym kto słabszy, tym ma więcej płacić - mówił
Kaczyński.

Dodał, że "jest to zupełne odwrócenie zasady sprawiedliwości" i "zupełne
odrzucenie tego wszystkiego, dzięki czemu niepodległa Polska powstała i
dzięki czemu Donald Tusk może być dzisiaj premierem".

Prezes PiS mówił też o cenach leków. - Wszystko, co dzisiaj się dzieje, to
nie jest już skandal. Na to trudno znaleźć właściwe słowo. Matki i dzieci
odchodzą od okienek w aptekach, nie kupując leków, bo nie stać ich na te
leki, bo one niekiedy zdrożały kilkadziesiąt razy. Ciężko chorzy (...) nie
są w stanie dzisiaj się leczyć - powiedział Kaczyński.

Jak zapewniał, jego ugrupowanie będzie bronić słabszych, chorych i emerytów,
a także "uczniów, którym się zabiera szkoły". (...)

Według szacunków służb porządkowych wzięło w niej udział około 5 tys. osób;
tymczasem według organizatorów - mniej więcej 15 tys.

Więcej
http://www.rp.pl/artykul/765250,838495-Manifestacja-PiS-- -- Polacy-zostali-oszukani-.html

Data: 2012-03-14 22:01:53
Autor: Przemysław W
Manifestacja PiS

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f610605$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

Jarosław Kaczyński uważa, że gdyby PO poinformowała o planach wydłużenia
wieku emerytalnego w kampanii, to przegrałaby wybory (...)

On nie informował i wybory przerżnął. Szóste z rzędu.

Przemek

--

"To nie pierwszy "historyczny" komentarz Kaczyńskiego poddający w wątpliwość
jego wizerunek antykomunisty z nożem w zębach."

http://polska.newsweek.pl/kaczynski-dobry-jak-gierek-- sprawny-jak-sb,88470,1,1.html

Data: 2012-03-14 22:16:17
Autor: abc
Manifestacja PiS
Jarosław Kaczyński uważa, że gdyby PO poinformowała o planach wydłużenia
wieku emerytalnego w kampanii, to przegrałaby wybory (...)

On nie informował i wybory przerżnął. Szóste z rzędu.

Mnie to lata. Nie chodzę na wybory, bo to lipa.

Data: 2012-03-15 14:37:01
Autor: Przemysław W
Manifestacja PiS

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f610ade$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak ci lata to po co zabierasz głos w tej sprawie?

Przemek

Data: 2012-03-17 13:10:34
Autor: pluton
Manifestacja PiS
Mnie to lata. Nie chodzę na wybory, bo to lipa.

Naprawde obojętne ci, kto cię dyma ? Ja na twoim miejscu
wolał bym sobie wybrać biskupa, który mnie
'alleluja i od tyłu', niż sie pozwoli dymac byle komu.

Nullification

Data: 2012-03-25 00:50:58
Autor: Karol Pemilski
Manifestacja PiS
Poparcie dla PO spada:
http://www.pieniadz.pl/Polacy,ocenili,rzadzacych,1-15147-1.html -
czyzby miala nas spotkac "sinusoidalna" zmiana przy korycie?

Karol - http://www.pieniadz.pl

Data: 2012-03-25 08:02:41
Autor: Leprechaun
Manifestacja PiS

Uzytkownik "Karol Pemilski" <bajzelbub@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:bdnsm7dcsblm1467p4j9s4nlq81hsopj7i4ax.com...
Poparcie dla PO spada:
http://www.pieniadz.pl/Polacy,ocenili,rzadzacych,1-15147-1.html -
czyzby miala nas spotkac "sinusoidalna" zmiana przy korycie?

Karol - http://www.pieniadz.pl

Juz dzis wyczysc trampki, odkurz werble, przygotuj pochodnie. 10 kwietnia stawiasz sie na  Krakowskim Przedmiesciu. Jezeli uda ci sie dopchac do prezesa i ucalowac mu rece masz spore szanse, ze znajdziesz sie przy korycie. Moze nie od razu pelnym zarla ale dostep juz bedziesz miec. Cwicz lizanie tylka, pochlebstwa, donoszenie na kolegów, biegaj na kazda manifestacje, a za kilka lat kiedy prezes bedzie jak golabek masz szanse na 2-3 garnitur. Potem pójdzie jak z platka. Bierz sie do roboty od zaraz!

BomBel

Manifestacja PiS