Manifestacja PiS

Data: 2012-03-14 22:01:53
Autor: Przemysław W
Manifestacja PiS

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f610605$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

Jarosław Kaczyński uważa, że gdyby PO poinformowała o planach wydłużenia
wieku emerytalnego w kampanii, to przegrałaby wybory (...)

On nie informował i wybory przerżnął. Szóste z rzędu.

Przemek

--

"To nie pierwszy "historyczny" komentarz Kaczyńskiego poddający w wątpliwość
jego wizerunek antykomunisty z nożem w zębach."

http://polska.newsweek.pl/kaczynski-dobry-jak-gierek-- sprawny-jak-sb,88470,1,1.html

Data: 2012-03-14 22:16:17
Autor: abc
Manifestacja PiS
Jarosław Kaczyński uważa, że gdyby PO poinformowała o planach wydłużenia
wieku emerytalnego w kampanii, to przegrałaby wybory (...)

On nie informował i wybory przerżnął. Szóste z rzędu.

Mnie to lata. Nie chodzę na wybory, bo to lipa.

Data: 2012-03-15 14:37:01
Autor: Przemysław W
Manifestacja PiS

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f610ade$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak ci lata to po co zabierasz głos w tej sprawie?

Przemek

Data: 2012-03-17 13:10:34
Autor: pluton
Manifestacja PiS
Mnie to lata. Nie chodzę na wybory, bo to lipa.

Naprawde obojętne ci, kto cię dyma ? Ja na twoim miejscu
wolał bym sobie wybrać biskupa, który mnie
'alleluja i od tyłu', niż sie pozwoli dymac byle komu.

Nullification

Manifestacja PiS