Manifestacja przed ambasadą Rosji

Data: 2013-04-05 19:04:18
Autor: Marek Czaplicki
Manifestacja przed ambasadą Rosji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 5 kwietnia 2013 18:47:

... 9 kwietnia o godz. 18 :

http://niezalezna.pl/40063-9-kwietnia-o-godz-18-manifestacja-przed-
ambasada-rosji

Każdy, kto czuje się Polakiem, powinien pojawić się 9 kwietnia przed
ambasadą Federacji Rosyjskiej, by zamanifestować sprzeciw wobec
zaniechań władzy w wyjaśnianiu przyczyn katastrofy smoleńskiej ? mówi
Agata Popkowska, szefowa Młodzieżowego Klubu ?Gazety Polskiej?, w
rozmowie z "Gazetą Polską Codziennie".

A potem salowa włączy mgielnicę i magnesy.

Data: 2013-04-05 19:11:31
Autor: u2
Manifestacja przed ambasadą Rosji
A potem salowa włączy mgielnicę i magnesy.

Tak jest u ciebie ?

Data: 2013-04-05 19:12:52
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 5 kwietnia 2013 19:11:

A potem salowa włączy mgielnicę i magnesy.

Tak jest u ciebie ?

Nie. W książce "Lot nad kukułczym gniazdem". :)

Data: 2013-04-05 19:14:37
Autor: u2
Manifestacja przed ambasadą Rosji
A potem salowa włączy mgielnicę i magnesy.

Tak jest u ciebie ?

Nie. W książce "Lot nad kukułczym gniazdem"

Nie czytalem. A o co chodzi pokrotce czeplik ?

Data: 2013-04-05 19:17:54
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 5 kwietnia 2013 19:14:

A potem salowa włączy mgielnicę i magnesy.

Tak jest u ciebie ?

Nie. W książce "Lot nad kukułczym gniazdem"

Nie czytalem. A o co chodzi pokrotce czeplik ?

Świat widziany oczyma pacjenta zakładu zamkniętego, któremu ktoś włącza mgielnicę i wspomniane magnesy.

Data: 2013-04-05 19:23:32
Autor: u2
Manifestacja przed ambasadą Rosji
Nie czytalem. A o co chodzi pokrotce czeplik ?

Świat widziany oczyma pacjenta zakładu zamkniętego, któremu ktoś włącza
mgielnicę i wspomniane magnesy.

Czyli tym sie zajmujesz w twoim zakladzie. Bardzo smutne czeplik, ze jestes ubeckim oprawca.

Data: 2013-04-05 19:28:02
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 5 kwietnia 2013 19:23:

[...]

Dostałeś streszczenie książki. Chcesz zakończenie? Czy łopatą ci trzeba. W amerykańskim slangu "kukułcze gniazdo" to wariatkowo. Poczytaj więcej niż napisy na transparentach. :)

Data: 2013-04-05 19:42:50
Autor: u2
Manifestacja przed ambasadą Rosji
Czyli tym sie zajmujesz w twoim zakladzie. Bardzo smutne czeplik, ze
jestes ubeckim oprawca.

Dostałeś streszczenie książki. Chcesz zakończenie? Czy łopatą ci trzeba.

Widac, ze to twoje ulubione zajecie czeplik.

Data: 2013-04-05 19:52:32
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 5 kwietnia 2013 19:42:

[...]

Co, sprawdziłeś czy taka książka istnieje? Film nawet jest, z Jackiem Nicolsonem. :)

Data: 2013-04-05 22:19:20
Autor: u2
Manifestacja przed ambasadą Rosji
Widac, ze to twoje ulubione zajecie czeplik.
Co, sprawdziłeś czy taka książka istnieje? Film nawet jest, z Jackiem
Nicolsonem.

Nico Nico Nico. Nic nie masz do powiedzenia czeplik.

Data: 2013-04-05 22:29:47
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 5 kwietnia 2013 22:19:

Widac, ze to twoje ulubione zajecie czeplik.
Co, sprawdziłeś czy taka książka istnieje? Film nawet jest, z Jackiem
Nicolsonem.

Nico Nico Nico. Nic nie masz do powiedzenia czeplik.

Oczywiście. To milczenie jest zlotem. Nic nie można powiedzieć komuś, który nic nie rozumie. :)

Data: 2013-04-05 22:40:48
Autor: u2
[...]

Ty czeplik wysylasz Polkow do psychuszek, bo udowodnili, ze wasza pancerna brzoza i pijany general w kokpicie to tylko sciema.

Data: 2013-04-05 23:08:01
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 5 kwietnia 2013 22:40:

[...]

Ja wysyłam? Zacytowałem książkę. Nie znałeś jej, chciałeś streszczenie, dałem. Myślisz że dlaczego było takie lakoniczne? Bo lubię książki i nie chcę innym odbierać radości czytania przez dosłowne opisanie o co w niej chodzi. Co byś pomyślał o kimś kto powie Ci jaki jest wynik meczu z retransmisji, bo już go oglądał, a Ty nie? Cała magia jest w samodzielnym oglądaniu, czytaniu, rozumowaniu. :)

Data: 2013-04-06 07:43:01
Autor: u2
> [...]
>pancerna brzoza i pijany general w kokpicie to tylko sciema.
Ja wysyłam? Zacytowałem książkę. Nie znałeś jej, chciałeś streszczenie,

Widzisz czeplik, ja obejrzalem film z Nicholsonem a ty obejrzales film z Nicolsonem. Ksiazki juz nie czytalem, bo po co ? Ty uzywasz wszystkich chwytow, aby zaatakowac ofiary zamachu w smolensku. Po tym was ubekow latwo poznac.

Data: 2013-04-06 11:23:13
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 07:43:

> [...]

Nicolsonem. Ksiazki juz nie czytalem, bo po co ? Ty uzywasz wszystkich
chwytow, aby zaatakowac ofiary zamachu w smolensku. Po tym was ubekow

Książki nie czytałeś? Film widziałeś. W filmie jest może 1/3 tego co w książce. A potem zdziwiony że jakie "mgielnice i magnesy". :)

Data: 2013-04-06 11:26:44
Autor: u2
[...]

Polecam ksiazke Rymanowskiego p.t. Ubek. Tam wiecej waszych mykow jest opisane.

Data: 2013-04-06 10:25:15
Autor: Marek Woydak
On Fri, 05 Apr 2013 23:08:01 +0200, Marek Czaplicki wrote:

[...]

Co dyskutujesz z tym przygłupem. To musi byc jakiś stary fiut bo spamuje na
to forum od rana do późnej nocy. Pewnie SB-ek albo nawet i UB-ek na
emeryturze. Ma za dużo wolnego więc obsrywa gdzie się da. Oczekujesz od
tego przygłupa samodzielnego myślenia? Kapusie jak on potrafią tylko robić
co się im każe. W przeciwnym razie robią szkody.

MW

Data: 2013-04-06 11:29:49
Autor: Marek Czaplicki
Marek Woydak pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 10:25:

[...]

Dopiero teraz powiedział, że oglądał film. Kurna kiedy się ludzie nauczą, ze filmy to może oddają 1/10 tego co jest w dobrych książkach. Biorą głównych bohaterów, trochę akcji, dopisują dialogi i hajda po Oskara. Znam książki których nie da się sfilmować, ale nie znam filmu którego nie da się opisać. :)

Data: 2013-04-06 11:37:27
Autor: u2
[...]

Przeczytaj czeplik ksiazke Rymanowskiego p.t. Ubek. Ty ponoc lubisz czytac, a potem podyskutujemy o was ubekach.

A filmu z Nicholsonem malo kto nie ogladal. Trudno jednak przekrecic jego nazwisko tak jak ty to zrobiles.

Data: 2013-04-06 11:45:42
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 11:37:

[...]

Czekam na film rosyjski z zapisem "zamachu". Film oglądałem. Najpierw przeczytałem jednak książkę. Tak samo jak np "Imię róży". No tak popełniłem straszny i niewybaczalny błąd. Przepraszam, że zawiodłem na całej linii. Nie będę więcej. Ale na usprawiedliwienie mogę powiedzieć, że jakiś podpisujący się dwoma znaczkami strasznie wyłamuje ręce na klawiaturze aby tylko nikogo nie nazwać jego prawdziwym imieniem i nazwiskiem, albo nickiem jaki sobie wybrał. Znasz gościa? :)

Data: 2013-04-06 11:54:19
Autor: u2
[...]

Czyli jak kazdy ubek czekasz na sygnal z centrali na Lubiance.

Data: 2013-04-06 11:56:30
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 11:54:

[...]

Widać, żeś nie na czasie. Macierewicz ogłosił, że jest w posiadaniu tego filmu. Puści go w rocznicę. Znasz gościa? :)

Data: 2013-04-06 14:32:04
Autor: u2
Manifestacja przed ambasadą Rosji
Czyli jak kazdy ubek czekasz na sygnal z centrali na Lubiance.
Widać, żeś nie na czasie. Macierewicz ogłosił, że jest w posiadaniu tego
filmu. Puści go w rocznicę. Znasz gościa?

Napisz jeszcze cus o pancernej brzozie, hellu i pijany generalu w kokpicie.

Data: 2013-04-06 10:27:18
Autor: Marek Woydak
On Fri, 05 Apr 2013 22:29:47 +0200, Marek Czaplicki wrote:

[...]

Bo to przygłup. Nie oczekuj od przygłupa, że coś potrafi. Komuna wyżarła mu
mózg.

MW

Data: 2013-04-05 19:57:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kjn10c$1je$6node1.news.atman.pl...
[...]

To o Macierewiczu. Jego najprawdziwsza biografia, ze szczególnym uwzględnienim wspomnianego zakładu (to informacja dla nieobeznanego w klasykach u2)

ubawiony

Data: 2013-04-05 20:10:40
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 5 kwietnia 2013 19:57:

[...]

O nie. Indianin to moja ulubiona postać w niej. Na filmie scena: gdzie Wódz mówi: "thank's" za gumę od Jacka.
Tylko prawdziwi Amerykanie zachowali się jak prawdziwi goście gdy mieli poważnie odpowiedzieć na pytanie polskiej prokuratury czy można wytworzyć "sztuczną mgłę". I jak jeszcze były pogłoski o magnesach. Kurna. do czego by prawica doprowadziła przy umiędzynarodowieniu śledztwa? Przecież w ostatnim zadupiu na świecie kręciliby kółka na wieść, że ktoś jest z Polski.

Data: 2013-04-05 22:22:37
Autor: u2
[...]

Widzisz czeplik, wy ubecy probujecie osmieszyc ofiary zamachu, wspominacie o hellu, pancernej brzozie, czy tez pijanym generale w kokpicie. Tyle, ze prawda o zamachu wyszla na jaw duzo szybciej niz w przypadku Katynia.

Data: 2013-04-06 10:31:39
Autor: Marek Woydak
On Fri, 05 Apr 2013 20:10:40 +0200, Marek Czaplicki wrote:

[...]

Tutaj reagują na takie tematy śmiejąc się rubasznie. Uważają, że ci od
Kaczyńskiego to zbieranina głupich frustratów, których miejsce jest w
szpitalu psychiatrycznym. Natomiast Tusk jest szanowany chociaż nie brakuje
dowcipów na jego temat np. takiego, że Merkel i Tusk mają wspólnego
przodka. Merkel w Polsce, a Tusk w Niemczech.

MW

Data: 2013-04-05 22:20:54
Autor: u2
Manifestacja przed ambasadą Rosji
Świat widziany oczyma pacjenta zakładu zamkniętego, któremu ktoś włącza
mgielnicę i wspomniane magnesy.

To o Macierewiczu. Jego najprawdziwsza biografia, ze szczegĂłlnym
uwzględnienim wspomnianego zakładu (to informacja dla nieobeznanego w
klasykach u2)

To stary myk ubekow, ubecy chetnie wysylyja swoich przeciwnikow do psychuszek. Taki bidzik, czy czeplik sa tego przykladami.

Data: 2013-04-06 10:33:25
Autor: Marek Woydak
On Fri, 5 Apr 2013 19:57:34 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Czytałem kiedyś, że Macierewicz był znanym opozycjonistą. Ci którzy
wyemigrowali z PRL mówią, że Antoni grał na obie strony.

MW

Data: 2013-04-05 20:39:53
Autor: pluton_
Manifestacja przed ambasadą Rosji
> A potem salowa włączy mgielnicę i magnesy.

Tak jest u ciebie ?

Zazdroscisz ? A tobie co, w dupe hel wstrzykuja  ?
To sa przestarzale metody. Ja u siebie stosuje metody nowoczesne ,
wybuchoterapie, trotyloskopie i takie tam. Pacjencji sa zadowoleni.

Nullification

Data: 2013-04-05 22:24:08
Autor: u2
W dniu 2013-04-05 20:39, pluton_ pisze:
[...]

Widzisz plutek, po tym jak reagujesz na zamach widac, zes ubek. Po tym prosto was rozszyfrowac.

Data: 2013-04-06 00:30:08
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 5 kwietnia 2013 22:24:

[...]

"Zamachy" trza więc robić co kwartał. "Ubeków" by się ujawniło na mendle. :)

Data: 2013-04-06 07:44:44
Autor: u2
Manifestacja przed ambasadą Rosji
Widzisz plutek, po tym jak reagujesz na zamach widac, zes ubek. Po tym
>prosto was rozszyfrowac.

"Zamachy" trza więc robić co kwartał. "Ubeków" by się ujawniło na mendle.

Polecam ksiazke Rymanowskiego p.t. Ubek. Ty ponoc lubisz czytac czeplik...-;)

Data: 2013-04-06 10:10:51
Autor: Marek Woydak
On Sat, 06 Apr 2013 07:44:44 +0200, u2 wrote:

> [...]

Polecam ksiazke Rymanowskiego p.t. Ubek. Ty ponoc lubisz czytac czeplik...-;)

Ty byś fiucie czytał tylko nie potrafisz. Edukację skończyłeś na etapie
poznawania liter.

MW

Data: 2013-04-06 10:21:29
Autor: Marek Woydak
On Sat, 06 Apr 2013 00:30:08 +0200, Marek Czaplicki wrote:

[...]

Ten u2 to musi być niezły przygłup. Taki sam jak rAzor a może to jest i on.
Rzadko zdarza się taka perełka idiotyzmu jak ci obaj. MW

Data: 2013-04-10 08:31:34
Autor: stevep
Dnia 06-04-2013 o 10:21:29 Marek Woydak <mark.woydak@forst.gmx.de>  napisał(a):

[...]

To takie pisowskie przygłupy na psp, odpowiedniki Brudzińskiego i Suskiego  w PiS-ie

--
stevep

Manifestacja przed ambasadą Rosji