Manifestacja w Szczecinie 3 x W.

Data: 2017-11-24 14:27:44
Autor: Teodor
Manifestacja w Szczecinie 3 x W.
Manifestacja w Szczecinie
3 x W
WOLNE SĄDY
WOLNE WYBORY
WOLNA POLSKA

piątek, 24.11.2017 godz. 19:00
pod Sądem, Szczecin pl. Żołnierza.

http://kodzachodniopomorskie.pl/aktualnosci/manifestacja/

Data: 2017-11-24 07:18:09
Autor: Zenek Kapelinder
Manifestacja w Szczecinie 3 x W.
Po co chcecie manifestowac przeciwko wolnym sadom, wolnym wyborom, wolnej Polsce?

Data: 2017-11-24 16:24:33
Autor: Yogi
Dnia Fri, 24 Nov 2017 07:18:09 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Po co chcecie manifestowac przeciwko wolnym sadom, wolnym wyborom, wolnej Polsce?

A tyś cos za gnida? Komuch pierolony z ciebie!

Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2017-11-25 08:02:56
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 16:18 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Po co chcecie manifestowac przeciwko wolnym sadom, wolnym wyborom,  wolnej Polsce?

A po co demonstrowano za komuny, przecież bardziej "wolnego" kraju nie  było na świecie?

--
stevep

Data: 2017-11-25 00:52:58
Autor: Zenek Kapelinder
Manifestacja w Szczecinie 3 x W.
Popytaj starszych ludzi czy mieli racje protestujac za kapitalizmem i demokracja, jak sie okazalo stworzonymi przez sb i ich platnych donosicieli.

Data: 2017-11-25 11:45:53
Autor: stevep
Manifestacja w Szczecinie 3 x W.
Popytaj starszych ludzi czy mieli racje protestujac za kapitalizmem i demokracja, jak sie okazalo stworzonymi przez sb i ich platnych donosicieli.

Na szczęście nie muszę pytać, znam te czasy nie z opowiadań ludzi, którzy wzdychają do czasów swojej młodości, tylko z autopsji.

--
stevep

Data: 2017-11-26 14:27:36
Autor: Adamek
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Popytaj starszych ludzi czy mieli racje protestujac za kapitalizmem i
demokracja,

Ja się pytam starszych ludzi. Odpowiedź jest zawsze ta sama :
Nigdy więcej komuny, tylko demokracja zachodnia
i precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.

Data: 2017-11-26 06:07:08
Autor: Zenek Kapelinder
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
To popytaj takich co nie byli sbekami, milicjantami, kacykami z pzpr. Szwaczek spytaj, sklepowych itd.

Data: 2017-11-26 13:18:40
Autor: jacekbialy80
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
Pewna kobieta na Podhalu była za komuny biedną szwaczką. Teraz ma trzypiętrowy dom i przyjmuje gości przez cały rok. I głosuje na PiS.

Data: 2017-11-26 13:53:10
Autor: Zenek Kapelinder
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
Za komuny nie bylo biednych szwaczek. W Lodzi szwaczki byly bardzo poszukiwanymi pracownicami. Przedsiebiorcy zwani wtedy rzemieslnikami podkradali sobie szwaczki oferujac lepsze wynagrodzenie. W panstwowych firmach krzywdy tez nie mialy. W Lodzi bylo kilkanascie szkol zawodowych ksztalcacych w zawodzie szwaczki do tego przy duzych zakladach dzialaly szkoly przyzakladowe. Izba rzemieslnicza tez miala swoja szkole ktora uchodzila za bardzo dobra bo po jej skonczeniu zostawalo sie nie szwaczka a krawcem z miedzynarodowym certyfikatem potwierdzajacym kwalifikacje. Biedna szwaczka w PRL to bylo cos takiego jak bialy murzyn, mozliwe ale nieprawdopodobne. Zbiednialy po 1990 roku.

Data: 2017-11-26 15:05:55
Autor: jacekbialy80
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
Ale ona nie pracowała w zakładzie, tylko szyła prywatnie dla innych mieszkańców wsi (żeby zbudować dom dla letnik?w trzeba było mieć pozwoleństwo, dostęp do materiałów budowlanych, a najlepiej esbeka lub jakiegoś sekretarza w rodzinie).

Data: 2017-11-26 15:22:05
Autor: Zenek Kapelinder
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
Szwaczki pracuja w zakladzie przy lini. Jedna wszywa kolnierzyki a inna rekawy. Twoja opowiesc jest zbiezna z opowiescia o rozdawaniu Wolg w Moskwie.

Data: 2017-11-29 11:23:15
Autor: jacekbialy80
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
To jest opowieść wyniesiona z Podhala. Chcesz ich uczyć poprawnej polszczyzny?
:-DD

Data: 2017-11-27 11:39:22
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 22:18 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Pewna kobieta na Podhalu była za komuny biedną szwaczką.. Teraz ma  trzypiętrowy dom i przyjmuje gości przez cały rok. I głosuje na PiS.
Bo odziedziczyła majątek po wujku z Ameryki?

--
stevep

Data: 2017-11-29 11:18:34
Autor: jacekbialy80
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
A po co majątek? Biorą kredyt hipoteczny i stawiają chałupę dla letników. W Nowym Targu są firmy, które taki dom z autocadu postawią w kilka miesięcy pod klucz.

Data: 2017-11-27 11:37:57
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 15:07 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

To popytaj takich co nie byli sbekami, milicjantami, kacykami z pzpr.  Szwaczek spytaj, sklepowych itd.
I co mówią te "szwaczki"?

--
stevep

Data: 2017-11-29 06:33:23
Autor: jacekbialy80
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
Z Wałęsą też pracowałeś?

Data: 2017-11-30 08:45:33
Autor: stevep
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z ko muną/faszyzmem PiSdziaków.
W dniu .11.2017 o 15:33 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Z Wałęsą też pracowałeś?
A kto współpracował z Wałęsą?

--
stevep

Data: 2017-11-30 05:42:50
Autor: jacekbialy80
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
Przy dobrym koniaku na przykład towarzysz Kiszczak. A tak o suchym pysku to wicie Piszczyk... - jakieś tam Graczyki... I tak ich nie znacie.
_kolektyw

Data: 2017-11-30 11:09:31
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 08:45 stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:

W dniu .11.2017 o 15:33 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Z Wałęsą też pracowałeś?
A kto współpracował z Wałęsą?

Są całe teczki w IPN, geniuszu.
Stevep się uaktywnił, musi na totalnej sięgają już po niepełnowartościowe  rezerwy.

--
Trefniś

Data: 2017-11-29 06:56:26
Autor: Zenek Kapelinder
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
Jak nikt nie chce pisu to skad ma poparcie na poziomie 50%? A taka nowosmieszna 7%. Najwieksze pod wzgledem ilosci wyznawcow po nie ma polowy tego co pis chociaz ma dwa razy wiecej czlonkow. Na Marsz Niepodleglosci przyszlo 60 tysiecy a na pikite na ktorej byl bolek kilkadziesiat osob. Czy sie to komus podoba czy nie podoba pis bedzie rzadzil jeszcze dwie pelne kadencje. I to jest dobra wiadomosc dla Polakow. Wytnie w pien sbecka konkurencje. Wystapi o reparacje i je dostanie. I za 12 lat partie z nowymi ludzmi beda konkurowaly w zdobyciu wiekszosci parlamentarnej.

Data: 2017-11-29 08:32:56
Autor: jacekbialy80
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
Nie mów hop, bo lada dzień pan prezes zechce zostać premierem i wtedy PO bardzo szybko powinduje do góry. Dlaczego?
Ano dlatego, że jedyna rzeczą, jaką platformiarze potrafią i doprowadzili do perfekcji jest wizerunkowa szarpanina z Jarosławem Kaczyńskim (i jego bratem gdy jeszcze żył).

Data: 2017-11-29 16:08:48
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 15:56 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

W ostatnim, radykalnie komuszym i obsesyjnie antyPiSowskim NIE ktoś  trafnie zauważył (parafraza):
"PiS w ogóle się nie liczy z opozycją i pewnie dlatego ma takie duże  poparcie w społeczeństwie."
:)

--
Trefniś

Data: 2017-11-29 17:45:55
Autor: Adamek

Czy sie to komus podoba czy nie podoba pis bedzie rzadzil jeszcze dwie
pelne kadencje. I to jest dobra wiadomosc dla Polakow.

Hitler nie rządził nawet jednej kadencji, bo Hitler miał kadencje w d...
Kaczyński też ma kadencje w d...., Konstytucje ma w d...  i tak samo
doprowadzi Polskę do zguby.
Polacy zrozumieją to dopiero wtedy jak dostaną po d....
Polacy dostana po d.... bo komuna zawsze dawała Polakom po d...
i to samo będzie z komuną Kaczyńskiego.
Kaczyński i klika łacznie z Partia Watykańską chcą tylko jak najdłużej
pasożytować na Polakach.

Data: 2017-11-29 09:50:09
Autor: Zenek Kapelinder
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
To wychodz Adamek na ulice i protestuj. Co, nie wyjdziesz bo samemu troche chujowo stac na deszczu?

Data: 2017-11-29 19:51:04
Autor: Adamek
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:c040539a-8503-4d81-b202-2698093a4c1agooglegroups.com...

To wychodz Adamek na ulice i protestuj. Co, nie wyjdziesz bo samemu
troche chujowo stac na deszczu?

Koguciku, pióra ci nie pomogą, gdy Kaczyński wyśle cie
z kałachem na Wschód budować RzeczPiSpolitą od morza do morza.
Ja i wielu innych na deszczu stoją, ale ty na Wschodzie padniesz
tak jak wielu padlo. Padniesz bo wódz Kaczyński tak kazał.

Jeżeli nie przyjdzie najgorsze, czyli marsz na Wschód
to koguciku padniesz w rocznej kolejce do znachora,
bo w RzeczPiSpolitej leczyc będą znachorzy
i rządzic będą Misiewicze, a sądzić bedzie prokurator
stanu wojennego Piotrowicz.
Biada nam pod PiSkomuną.

Data: 2017-11-29 11:02:15
Autor: jacekbialy80
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
    a po co na Wschód? Ze wschodu sami do nas się garną, a jak Putę zaciukają, to będzie rewolucja, jakiej Lenin z Trockim nie widzieli.

Data: 2017-11-29 11:15:08
Autor: Zenek Kapelinder
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
Dlatego protestuj, bo jak mnie wezma w kamasze to trupy takich jak Ty beda od dawna gnily na polach bitew. To twierdzisz ze za Kaczynskiego zycia bys nie oddal. A za Tuska, Schetyne i Petru bys oddal?

Data: 2017-11-29 20:30:30
Autor: Adamek
Manifestacja. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.

Dlatego protestuj, bo jak mnie wezma w kamasze to trupy takich jak Ty
beda od dawna gnily na polach bitew. To twierdzisz ze za Kaczynskiego
zycia bys nie oddal. A za Tuska, Schetyne i Petru bys oddal?

Koguciku, na to liczysz, że liżąc d... Pisdziakom będziesz żył trochę
dłużej.

Ja nic nie twierdziłem o oddawaniu życia. Nie stosuj UB/PiS metod.

Data: 2017-11-29 13:20:41
Autor: Zenek Kapelinder
Manifestacja. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
Lepiej zyc na kleczkach niz umrzec na stojaco. Z kleczek jak sie zyje zawsze mozna sie podniesc. Przykre jest to ze jak niemcy zaczna placic odszkodowanie za wojne to zalapia sie rozne sbeckie kurwy, folksdojcze, V kolumna i totalna opozycja.

Data: 2017-11-29 23:11:10
Autor: Adamek
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:47422585-97da-4ca2-b2a5-35cdc2542b9cgooglegroups.com...

Lepiej zyc na kleczkach niz umrzec na stojaco.

To żyj sobie na klęczkach w kolejce do znachora
na tych klęczkach umrzesz, bo nie doczekasz do wizyty u znachora.
Nie każdy chce tak żyć i dlatego ludzie protestują.
Pierwsza komuna padła bo ludzie protestowali.

Data: 2017-11-30 09:56:23
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 22:20 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]
To chcesz się modlić do prezia na stojąco?

--
stevep

Data: 2017-11-29 20:28:29
Autor: Trefniś
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.
W dniu .11.2017 o 19:51 Adamek <adamek357@era.pl> pisze:

(...)
Biada nam pod PiSkomuną.

Kwiiiii, kwiiiiii, kwiiiiii...
I tak rejterujecie bez walki...

--
Trefniś

Data: 2017-11-29 20:45:02
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

W dniu .11.2017 o 19:51 Adamek <adamek357@era.pl> pisze:

(...)
> Biada nam pod PiSkomuną.

Kwiiiii, kwiiiiii, kwiiiiii...
I tak rejterujecie bez walki...

Ale kto tu rejteruje, kto tu walczy? :DDDDDD
Tu wszyscy nabijają się z Pisuaru :DDDDD
Wszakże Polska zasłużyła na Pisuar i bardzo dobrze - dostaną po dupie to może
się nauczą :DDDD Chociaż ja nie widzę szans dla tego narodu - głupi był i
będzie :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-29 21:04:09
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 20:45 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

się nauczą :DDDD Chociaż ja nie widzę szans dla tego narodu - głupi był i

Maść jednak pomogła - po dwóch latach :)
Bardzo mnie to cieszy, teraz może uda się zmontować rozsądną opozycję.

--
Trefniś

Data: 2017-11-30 12:07:42
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Maść jednak pomogła - po dwóch latach :)
Bardzo mnie to cieszy, teraz może uda się zmontować rozsądną opozycję.

Dwa lata stosowałeś i dopiero pomogła? :DDDDDDD
Dziś się przekonasz - pora abyś się wypiął, władcy twojego mózgu nadchodzą
:DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-30 13:28:42
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 12:07 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Dwa lata stosowałeś i dopiero pomogła? :DDDDDDD
Dziś się przekonasz - pora abyś się wypiął, władcy twojego mózgu  nadchodzą

Rozpędź, patałach.

--
Trefniś

Data: 2017-11-30 13:55:47
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> Dwa lata stosowałeś i dopiero pomogła? :DDDDDDD
> Dziś się przekonasz - pora abyś się wypiął, władcy twojego mózgu  > nadchodzą

Jak mam ich rozpędzić jak na ich widok biegniesz do nich tyłem wypięty :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-30 16:13:36
Autor: Totalna Opozycja
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. Precz z komuną/faszyzmem PiSdziaków.

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.zainl40vmtaby1tncap.home...

Rozpędź, patałach.

--
Trefniś

Data: 2017-11-29 17:56:46
Autor: Presidente de San Escobar
"Adamek" <adamek357@era.pl> napisał(-a):

> [...]

i to samo będzie z komuną Kaczyńskiego.
Kaczyński i klika łacznie z Partia Watykańską chcą tylko jak najdłużej

Zenuś-kapuś tego nie zrozumie :DDD
Jego inteligencja jest na poziomie niemieckiej z 1930 :DDD
I popieram długie rządy Pisuaru - trzeba dostać mocno po dupie od tych durniów
to może wtedy naród zmądrzeje.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-27 11:36:31
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 14:27 Adamek <adamek357@era.pl> pisze:

[...]

Tu się chyba mylisz.

--
stevep

Data: 2017-11-24 13:19:28
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Teodor napisał:
[...]

@mixmin.net

Pajdaku i tak wiemy swoje:) Jak będzie ta masz o która prosiła p.Janda to ja chętnie wyskoczę, tylko żeby manifa była w wawce, do Szczecina mam za daleko.

Data: 2017-11-24 16:19:58
Autor: A. Filip
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. [3xTAK!]

A RP3 jest szybka?  Nie zauważyłem.

Data: 2017-11-24 16:27:50
Autor: Yogi
Dnia Fri, 24 Nov 2017 16:19:58 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

"Teodor" <teodorK@gs2.pl> pisze:
[...]

Boś ślepy i durny jak kret.

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2017-11-26 23:10:38
Autor: z
Manifestacja w Szczecinie 3 x W.
Polecam szkolenia antyradykalizujące.
To się podobno da wyleczyć.

Data: 2017-11-26 23:32:14
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
Polecam szkolenia antyradykalizujące.
To się podobno da wyleczyć.

Pogadanki PO leczyły z radykalizacji PiSem?  Nie zauważyłem.
W drugą stronę skuteczności jest niby zupełnie innej klasy?

Data: 2017-11-27 11:44:26
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 23:10 z <z@z.pl> pisze:

Polecam szkolenia antyradykalizujące.
To się podobno da wyleczyć.

Tak jak homoseksualizm?

--
stevep

Data: 2017-11-27 14:23:13
Autor: z
Manifestacja w Szczecinie 3 x W.
W dniu 2017-11-27 o 11:44, stevep pisze:
Tak jak homoseksualizm?

Ja tam nie wiem.
Jest firma/fundacja reklamowana w lewicowych mediach która organizuje w szkołach leczenie z radykalizmu.
Też mnie to zaciekawiło jak oni to robią i przez jakie otwory? ;-)

Data: 2017-11-29 11:35:44
Autor: Kris
W dniu piątek, 24 listopada 2017 14:28:19 UTC+1 użytkownik Teodor napisał:

http://kodzachodniopomorskie.pl/aktualnosci/manifestacja/

Alimenciarz był czy czasu nie ma bo za pracą goni?

Manifestacja w Szczecinie 3 x W.