Manifestacja w Szczecinie 3 x W. [3xTAK!]

Data: 2017-11-24 16:19:58
Autor: A. Filip
Manifestacja w Szczecinie 3 x W. [3xTAK!]
"Teodor" <teodorK@gs2.pl> pisze:
Manifestacja w Szczecinie
3 x W
WOLNE SĄDY
WOLNE WYBORY
WOLNA POLSKA

piątek, 24.11.2017 godz. 19:00
pod Sądem, Szczecin pl. Żołnierza.

http://kodzachodniopomorskie.pl/aktualnosci/manifestacja/

A RP3 jest szybka?  Nie zauważyłem.

Data: 2017-11-24 16:27:50
Autor: Yogi
Dnia Fri, 24 Nov 2017 16:19:58 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

"Teodor" <teodorK@gs2.pl> pisze:
[...]

Boś ślepy i durny jak kret.

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Manifestacja w Szczecinie 3 x W. [3xTAK!]