Manipulacja

Data: 2011-04-07 16:25:46
Autor: Klin
Manipulacja
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pis-to-kompromitacja-i-totalna-porazka,1,4235027,wiadomosc.html

  Czyżby t± kompromitacj± miał być PiS tak to w pierwszym momencie
  odebrałem.  Nie każdy czyta drobny druk. Lemingom starczy nagłówek.
   A prosiło się napisać:  KOMPROMITACJA I TOTALNA PORAŻKA - PO.

Data: 2011-04-07 14:40:57
Autor: obserwator
Manipulacja
Klin <klin\@wp.pl,

  Czyżby t± kompromitacj± miał być PiS tak to w pierwszym momencie
  odebrałem.  Nie każdy czyta drobny druk. Lemingom starczy nagłówek.
   A prosiło się napisać:  KOMPROMITACJA I TOTALNA PORAŻKA - PO.

oczywiscie, ze ma pan racje. Tego typu manipulacje tytulem, ktory nie ma zwiazku z trescia tekstu stosuja na tej grupie pasciarze popierajacy PO.

Mistrzem w tego typu manipulacji, jest GW, ktora rwoniez informacje o PiS lub Kaczynskich umieszczala i nadlal umieszcza na tle innych informcji o
chatakterze ewidentnie negatywnym: np. tluamczenie subiektywne i tendencyjne
wypowiedzi kogos z PiS, a nastepnie kilka tekstow z innej beczki, ale
tragicznych (katastrofa, pozar, morderstwo itp).

Warto rowniez zauwazyc jakie zdjecia sa zamieszczane kogos z PiS i kogos z PO
lub SLD i PSL.

Zdjecia Kaczynskiego dobierana tak, aby wygladal jak najgorzeji odpychajaco,
natomiast zdjecia Tuska, Komorowskiego czy zony Komorowskiego - prezentowane
sa tak, aby kojarzyly sie pozytwnie z tymi osobami.

Podobnie zyczliwie sa fotografowani wszyscy przeciwnicy PiS.
To wyjatkowo perfidna socjotechnika i manipulowanie ludzka psychika.

Data: 2011-04-07 14:57:44
Autor: obserwator
Manipulacja

jesli komus non stop sie wmawia ze jest glupi, brzydki, kurdupel, psychopata,
wszytko zle robi, potepia sie go za jego wartosciowe poczynania i robis sie z
niego wariata, to jest to dranstwo nazywane mobbingiem.

W taki sposob mozna zniszczy najwartosciowsza jednostke, nie uzywajac tortur
fizycznych, tylko psychiczne. Robi sie to w tej chwili oficjalnie z partia
opozycyjna w kraju uwazajacym sie za demokratyczny.

Nota bene takie techniki dzialaja na podobnej zasadzie, jakie stosuja niektore
matki, np. zeby synowi obrzydzic jego wybranke w ktorej sie chlopak zakochal. Matka tak potrafi wplynac na syna, ze chlopak z zakochanego, zamieni sie w
czlowieka patrzacego z obrzydzeniem na obiekt swoich wielkich uczuc.

Psychiczne nekanie partii opozycyjnej, swiadczy o tym, ze partia obecnie
rzadzaca, to partia quasi-totalitarna. Partia ta stosuje przy czynnym udziale masmediow tzw. miekki
totalitaryzm....ale skoro w tej chwili tak postepuje,
to czego sie mozna po takiej partii spodziewac w przyszlosci? Hiter rowniez dopiero z czasem sie rozkrecil.

Data: 2011-04-07 18:25:26
Autor: pluton
Manipulacja
Mistrzem w tego typu manipulacji, jest GW,

Nie kupuj, nie czytaj.
Zaoszczedzisz zdrowia, nerwow i kasy. Jak wszyscy zignoruja gw
to ona upadnie i problem sie rozwiaze.

Nullification

Data: 2011-04-07 16:45:02
Autor: obserwator
Manipulacja
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Mistrzem w tego typu manipulacji, jest GW,

Nie kupuj, nie czytaj.
Zaoszczedzisz zdrowia, nerwow i kasy. Jak wszyscy zignoruja gw
to ona upadnie i problem sie rozwiaze.

logika typu; nie dyskutuj, zaoszcedzisz zdrowia i nerwow. Po co wiec tutaj
zamieszczasz teksty ktore sa pozbawione sensu i nie na temat, non stop od rana
do wieczora?

Skad wiesz, ze kupuje? skad wiesz, ze GW szkodzi mi na zdrowie?
Jak moga ludzie zignorowac, skoro nie beda widzieli jak czytelnikami
manipuluje GW?

Data: 2011-04-07 16:37:37
Autor: mi
Manipulacja
On 07.04.2011 16:25, Klin > wrote:
[...]

Onet.pl to medium należ±ce do ITI. Jakie¶ pytania? :)

Data: 2011-04-07 18:07:17
Autor: Przemysław W
Manipulacja
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomo¶ci news:inkhht$dvk$1news.onet.pl...
[...]

Faktycznie zostałe¶ zmanipulowany. Onet nie kupił ci okularów, albo nauczyciel nie poinformował co oznacza znak "-".

Przemek

--

"Przed katastrof± ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykuj±c głowę państwa za politykę wobec ¶rodowisk żydowskich. Marię Kaczyńsk± Rydzyk nazwał "czarownic±". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Data: 2011-04-07 18:35:23
Autor: Klin
Manipulacja
Użytkownik Przemysław W napisał:
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pis-to-kompromitacja-i-totalna-porazka,1,4235027,wiadomosc.html

Czyżby tą kompromitacją miał być PiS tak to w pierwszym momencie
odebrałem. Nie każdy czyta drobny druk. Lemingom starczy nagłówek.
A prosiło się napisać: KOMPROMITACJA I TOTALNA PORAŻKA - PO.

Faktycznie zostałeś zmanipulowany. Onet nie kupił ci okularów, albo
nauczyciel nie poinformował co oznacza znak "-".

Przemek

    Rozumiem, ĹĽe Tobie jako  GĂłWnianemu manipulantowi zaleĹĽoby by tam staĹ‚ znak "+" ?

Data: 2011-04-07 18:42:31
Autor: Klin
Manipulacja
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

Rozumiem, że Tobie jako GóWnianemu manipulantowi zależoby by tam stał
znak "+" ?

     Kiedy¶ się doczekamy - oby jak najszybciej!

Data: 2011-04-07 18:51:45
Autor: Klin
Manipulacja
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

    A jak nie rozumiesz aluzji zajdĽ na cmentarz i przyjrzyj się nagrobkom.

Data: 2011-04-07 18:53:17
Autor: Przemysław W
Manipulacja

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomo¶ci news:inkpib$eld$1news.onet.pl...
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

Gdyby w miejscu znaku "-" był znak "+", to zdanie nie miałoby sensu. Znak "-" nie oznacza minus.

Przemek