Manipulacja

Data: 2011-04-07 18:07:17
Autor: Przemysław W
Manipulacja
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomo¶ci news:inkhht$dvk$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pis-to-kompromitacja-i-totalna-porazka,1,4235027,wiadomosc.html

 Czyżby t± kompromitacj± miał być PiS tak to w pierwszym momencie
 odebrałem.  Nie każdy czyta drobny druk. Lemingom starczy nagłówek.
  A prosiło się napisać:  KOMPROMITACJA I TOTALNA PORAŻKA - PO.

Faktycznie zostałe¶ zmanipulowany. Onet nie kupił ci okularów, albo nauczyciel nie poinformował co oznacza znak "-".

Przemek

--

"Przed katastrof± ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykuj±c głowę państwa za politykę wobec ¶rodowisk żydowskich. Marię Kaczyńsk± Rydzyk nazwał "czarownic±". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Data: 2011-04-07 18:35:23
Autor: Klin
Manipulacja
Użytkownik Przemysław W napisał:
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pis-to-kompromitacja-i-totalna-porazka,1,4235027,wiadomosc.html

Czyżby tą kompromitacją miał być PiS tak to w pierwszym momencie
odebrałem. Nie każdy czyta drobny druk. Lemingom starczy nagłówek.
A prosiło się napisać: KOMPROMITACJA I TOTALNA PORAŻKA - PO.

Faktycznie zostałeś zmanipulowany. Onet nie kupił ci okularów, albo
nauczyciel nie poinformował co oznacza znak "-".

Przemek

    Rozumiem, ĹĽe Tobie jako  GĂłWnianemu manipulantowi zaleĹĽoby by tam staĹ‚ znak "+" ?

Data: 2011-04-07 18:42:31
Autor: Klin
Manipulacja
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

Rozumiem, że Tobie jako GóWnianemu manipulantowi zależoby by tam stał
znak "+" ?

     Kiedy¶ się doczekamy - oby jak najszybciej!

Data: 2011-04-07 18:51:45
Autor: Klin
Manipulacja
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

    A jak nie rozumiesz aluzji zajdĽ na cmentarz i przyjrzyj się nagrobkom.

Data: 2011-04-07 18:53:17
Autor: Przemysław W
Manipulacja

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomo¶ci news:inkpib$eld$1news.onet.pl...
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

Gdyby w miejscu znaku "-" był znak "+", to zdanie nie miałoby sensu. Znak "-" nie oznacza minus.

Przemek