Manipulacja! Manipulacja!

Data: 2016-01-24 09:00:08
Autor: Mark VVoydak
Manipulacja! Manipulacja!
http://fakty.interia.pl/polska/news-jaroslaw-kaczynski-kiedy-rzadzi-po-jest-demokracja-kiedy-pis,nId,2078335

""Wmawiano ludziom, że kiedyś było lepiej"- mówił prezes PiS, tłumacząc, że
zabieg ten spowodował, że w latach 90. do władzy doszła lewicowa partia, a
Aleksander Kwaśniewski był prezydentem przez 10 lat."

Został demokratycznie wybrany? Więc nie pier...cie prezesie!

"Prezes PiS stwierdził także, że osobom, które działały nie po myśli
ośrodków rządzących przypisywano udział w aferach."

Np. dziadka z Werhmachtu, sterowania przez WSI, rodziców z GRU. Macie
sklerozę prezesie?

"Mogłem być nawet oskarżony o współpracę w Gestapo, choć urodziłem się w
1949 roku - mówił Kaczyński w wypełnionej po brzegi sali Wyższej Szkoły
Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu."

Was prezesie nawet Jaruzelski olał. ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

https://www.youtube.com/watch?v=Rf9M2eG5Zwk

https://www.youtube.com/watch?v=kvujGYuFe5s

--