Manipulacja Superstacji Cugier Kotka

Data: 2009-06-12 15:01:27
Autor: awe
Manipulacja Superstacji Cugier Kotka
Czy wierzysz Cugier Kotce - trzeba bylo wyslac sms'a 92% odpowiedzialo ze jej nie wierzy.
Mam wlaczona te "super stacje" i od rana zwijam sie ze smiechu - bo tak zmanipulowali przekaz na bezczela.
Cugier Kotka pracowala kiedys w "super stacji" - wywlekli jakies programy w ktorych brala udzial - miedzy innymi program w ktorym miala zaczepiac politykow. Generalnie zeswinili sie, prosiactwo na maxa. Wstyd jak cholera.
Z drugiej strony zamierzyli wykonac jakies zadanie, zarobili zeta na kazdym sms'ie tak wiec nie dosc ze zrobili z wyborcow PO kretynow to jeszcze maja kase.
awe

Data: 2009-06-12 15:09:26
Autor: Piotr
Dnia Fri, 12 Jun 2009 15:01:27 +0200, awe napisał(a):

[...]

Że też ci się chce, jak warzywnej dziewi±tce, tak siedzieć w tym
maglu.
Pracowała, czy nie, kopneła się czy nie, co to ma za znaczenie? Baba
się lansuje, w idiotyczny sposób i tyle. Szkoda czasu na to.
Piotr

Data: 2009-06-12 15:42:21
Autor: awe
Manipulacja Superstacji Cugier Kotka

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1lryeanhfucnu.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
to nie jest lans, a to jak zachowuja sie media jest bardzo istotne. Odkrywa mechanizmy jakimi sie rzadza. Super stacja zawsze w tym przeginala. To propagandowa tuba. Co prawda bez wiekszej ogladalnosci jednak pokazuje stare zwyczaje rodem z TV za socjalizmu.
awe

Data: 2009-06-12 16:15:52
Autor: Piotr
Dnia Fri, 12 Jun 2009 15:42:21 +0200, awe napisał(a):

[...]

Lans ze strony Cugierowej, a merdia sobie przy tym gotuj± swoj±
kaszkę.
Piotr

Data: 2009-06-12 16:16:25
Autor: =he®sk=
On Fri, 12 Jun 2009 15:09:26 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Pracowała, czy nie, kopneła się czy nie, co to ma za znaczenie? Baba
się lansuje, w idiotyczny sposób i tyle. Szkoda czasu na to.

 preses niech sie w koncu zdecyduje czy aktoreczke kopano
 w zlamane kolano, bito, popychano czy zniewazono slownie?
 do cholery, powinien wiedziec co zlecal !

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-12 16:24:19
Autor: Piotr
Dnia Fri, 12 Jun 2009 16:16:25 +0200, =he®sk= napisał(a):

preses niech sie w koncu zdecyduje czy aktoreczke kopano
 w zlamane kolano, bito, popychano czy zniewazono slownie?
 do cholery, powinien wiedziec co zlecal !

A jaki prezes zlecał, wiesz coś hesku?
Bo ja myślałem, że to tylko chęć zaistnienia w merdiach, pani Kotek.
Piotr

Data: 2009-06-12 16:35:11
Autor: =he®sk=
On Fri, 12 Jun 2009 16:24:19 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  w zlamane kolano, bito, popychano czy zniewazono slownie?
>  do cholery, powinien wiedziec co zlecal !

 chyba ogladales jak prezes, brat prezydenta mial objawienie i za
 "pobicie z kopaniem oraz obrazaniem PiSu" obwinil elektorat PO ?
 doprawdy jak malym trzeba byc by poslugiwac sie takimi metodami!
 zadne "kopanie w zlamane kolano" czy "kradzieze laptopow" nie  zmienia faktu, ze PiS idzie na dno, a wine ponosi za to zadufany  w siebie prezes. to co sie ostatnio oglada to juz zenada.

Bo ja myślałem, że to tylko chęć zaistnienia w merdiach, pani Kotek.

 raczej robienie dymu przez prezesa. aktoreczka o wdziecznym nazwisku
 "kotek" posluzyla prezesowi za robienie dymu po skopaniu mu tylka  przez elektorat z bastionu PiSu, ktory nie poszedl na wybory !
 prezes obwinia wlasny elektorat, ze nie glosowal na zlotoustego.
 czas by prezes zrozumial, ze jego czas sie konczy...

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-12 16:39:25
Autor: Piotr
Dnia Fri, 12 Jun 2009 16:35:11 +0200, =he®sk= napisał(a):

[...]

To jest tak głupie, że mogła to wymyslić tylko pani kotek, sama.
Piotr

Data: 2009-06-12 17:07:52
Autor: awe
Manipulacja Superstacji Cugier Kotka

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:14osrwr4it618.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Fri, 12 Jun 2009 16:35:11 +0200, =heRsk= napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- --
sorrki widzialem duzo przekazow, uwaza ze to nie jest wymyslona sprawa. nie sadze tez zeby to byl lans. to cos zupelnie innego. jesli nie byles w podobnej sytuacji - nigdy tego nie zrozumiesz.
polega to na tym ze dziennikarze cie tak osaczaj ze w pewnym momencie przy silnym napieciu tracisz kontrole nad tym wszystkim. jestes jakby w oku cyklonu i dopiero wtedy pojawia sie cos jakby lans - ale to nie jest zamierzone.
awe

Data: 2009-06-12 17:35:22
Autor: CYC
[...]

No i czasem mozesz cos z siebie sensownego wydobyc!!.
Ta osoba  jest albo wynajetym przez PiS prowokatorem albo zadna wylansowana siebie za wszelka cene
komediantke !!.
Stawiam na to drugie . Moje podejrzenia o tyle maja sens o ile wezmie sie poduwage jej cala dotychczasowa dzialalnosci " artystyczna " !. Gowlnie chodzi mi o jej dosc swobdny styl w kontaktach z politykami w tym np.z Kurskim i Kaliszem , ktore to kontakty pokazywala "Superstacja " !!.
Dla pieniedzy duza czesc ludzi zrobi szysto , nawet sie zeszmaci !.
cyc

Data: 2009-06-13 14:25:07
Autor: awe
[...]
Superstacja duzo kasy zaplacila za ten swobodny kontakt aktorki z politykami. Chcieli miec swoj Majewski Show. Tylko trzeba umiec odroznic aktorstwo od realnych zachowan.
Oczywiscie ze w pewnym momencie - jest juz tylko show, ale to nie znaczy ze okolicznosci w jakich on sie narodzil nie byly realne.
Teraz jest znana w calej Polsce. Z taka rozpoznawalnoscia mozna byc w PL nawet politykiem.
awe

Manipulacja Superstacji Cugier Kotka