Manipulacje GWna i WSI24....

Data: 2010-07-21 13:36:01
Autor: brat_olin
Manipulacje GWna i WSI24....
"D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> wrote

"Jeśli nie wyląduję (wylądujemy), to mnie zabiją (zabije)" - takie
słowa miał jakoby - zdaniem TVN 24 i "Gazety Wyborczej" - wypowiadać
tuż przed katastrofą pilot rządowego Tu-154M mjr Arkadiusz Protasiuk.

GWno - i wszystko jasne!

P.S.  Mam to z dobrego zrodla z Czerskiej, ze Michnik
ostatnio czesto w toalecie przebywa.  I zawsze po P. Pacewiczu!
Wspolna sraczka li to, tzw. sympatyczna, czy cos powazniejszego?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-21 17:44:45
Autor: u2
Manipulacje GWna i WSI24....
On 21 Lip, 13:36, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote

> [...]

ostatnio czesto w toalecie przebywa.  I zawsze po P. Pacewiczu!
Wspolna sraczka li to, tzw. sympatyczna, czy cos powazniejszego?

To ich punkt kontaktowy. Napisze parę słów na papierze toaletowym i od
razu można je spuścić w kanał.

Manipulacje GWna i WSI24....