Manitou S-Type - jak go rozłożyć?

Data: 2012-05-28 12:33:43
Autor: de Fresz
Manitou S-Type - jak go rozłożyć?
Bandziorno

Coś mi damper Manitou S-Type SPV przestał trzymać ciśnienie (w komorze SPV) oraz stękać przy kompresji, więc postanowiłem przyjrzeć mu się bliżej od środka i natrafiłem na pewne trudności.
Serwisówka ze strony Manitou jest do bani, nie dość że obejmuje wszystkie produkowane modele na 30-kilku stronach, to jeszcze instrukcje są delikatnie mówiąc dość tajemnicze, pewnie aby byle dłubacz nie dał rady sam tego ogarnąć (wszak autoryzowane serwisy też z czegooś żyć muszą).

No więc udało mi się dojść jak rozkręcić główną komorę powietrzną, ale wymiękłem na kolejnym kroku. Wygląda na to, że powinienem wykręcić cały zawór Schradera od SPV, aby przeciągnąć tłok prze komorę, ale ni huhu nie mam pojęcia jak to zdrobić (w każdym razie tak, aby dało się to jeszcze kiedyś złożyć).
Ma ktoś jakiś pomysł? A może źle kombinuję? Bo kolejne kroki opisane w serwisówce i pokazane na fotkach, na mój chłopski rozum, nijak się mają do mojego dampera.

de Fresz

Manitou S-Type - jak go rozłożyć?