Manitou mars- tłoczek

Data: 2011-05-10 19:25:13
Autor: Mike
Manitou mars- tłoczek
Witam
Zabiłem ostatnio mojego manitou marsa :/
Tzn. po ciśnieniu pozostało wspomnienie. Tłoczek w komorze powietrznej(air spring piston- 062478 ) się trochę posypał- jest oblany twardą gumą i chyba to już jej kres po prostu nadszedł.
Wigwam za naprawę chce ponad stówkę + koszt części, z velo jeszcze nie odpowiedzieli; a bezpośrednio z manitou mi odpisali, że nie dostarczają już części zamiennych dla tak starych modeli :/
Jest do dostania tłoczek do skareba/blaka/minute:
http://www.bikepedia.com/pa/Item.aspx?itemid=974643
Pytanie tylko czy będzie pasował, tzn czy wewnętrzna średnica goleni jest taka sama jak w marsie, wie ktoś?

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2011-05-13 09:57:49
Autor: Mike
Manitou mars- tłoczek
Pytanie tylko czy będzie pasował, tzn czy wewnętrzna średnica goleni
jest taka sama jak w marsie, wie ktoÅ›?

Pasuje :)
Nawet na ten sam nr seryjny :)