Manitou - oznaczenia sprężyny kolorami (Drake/Tower)

Data: 2012-03-18 08:43:50
Autor: rzymo
Manitou - oznaczenia sprężyny kolorami (Drake/Tower)
Szukam i nie mogę znaleźć - jakimi kolorami Manitou oznacza sprężyny.
Pytam, bo dostałem: http://imageshack.us/f/23/sprezyna.jpg . Na etykiecie wyraźnie napisane "Firm", oznaczenie liczbowe niby też poprawne (...-K007), ale :)
Sprężyna jest oznaczona na zielono i jest tak samo miękka jak ta, którą mam obecnie (też zielona, Manitou Tower Expert). Nie chce mi się wierzyć, że to jest najtwardsza.

Manitou - oznaczenia sprężyny kolorami (Drake/Tower)