Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.

Data: 2010-03-01 09:06:35
Autor: Artur Borubar
Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.
"Politycy PiS chcą zrobić z radiowej Trójki tubę propagandową. Jeśli tak dalej pójdzie, to nie widzę siebie w tym radiu" - mówi w rozmowie z "Newsweekiem" Wojciech Mann. "Niestety to, co dzieje się teraz w Trójce, przypomina mi PRL" - dodaje Mann, który liczy się z tym, że teraz zostanie zdjęty z anteny.

Według "Newsweeka", atmosfera w radiu po powołaniu na nowego dyrektora Jacka Sobali i sprowadzeniu do stacji kilku prawicowych publicystów, m.in. Michała Karnowskiego, jest napięta., Do tego za krytykę zdjęto z anteny szefa związków zawodowych, Jerzego Sosnowskiego.

Na to co dzieje się w radiu w ostry sposób reaguje Wojciech Mann, który na pytanie czy widzi sie w Trójce, odpowiada: "Jeszcze w niej jestem. Ale mam straszny problem. Przypominam swój powrót do radia po bojkocie mediów w stanie wojennym. Niestety to, co dzieje się teraz w Trójce, przypomina mi PRL. Jeśli prezes Polskiego Radia Jarosław Hasiński mówi, że <dynamika wzrostu słuchalności Trójki jest niewystarczająca>, to ja słyszę przestraszliwe kłamstwo i komunistyczną nowomowę. Już przerabiałem te metody zmiękczania ludzi. Właśnie w PRL. Jeśli tak dalej pójdzie, to nie widzę się w Trójce.".

Wojciech Mann wyjaśnia w rozmowie z "Newsweekiem" dlaczego wstawił się swego czasu za zwalnianym z radia Krzysztofem Skowrońskim.

"Dziś wychodzę ze studia, gdy rozpoczyna się rozmowa polityczna. Za czasów Krzyśka nie miałem uczucia, że odbywa się ideologiczny nalot dywanowy. Do Trójki przychodzili publicyści o różnych poglądach. To było OK - pokazywanie ludziom różnych punktów widzenia. Dziś, gdy pan Karnowski prowadzi nie tylko wywiady z politykami, ale także przegląd prasy i rozmowy z publicystami, to zaczyna mi to wyglądać na działanie metodyczne" - mówi Mann.

Mann liczy się z tym, że po wywiadzie, którego udzielił "Newsweekowi" może zostać odsunięty od prowadzenia audycji. "Jeśli tym wywiadem uda się wywołać dyskusję, a państwowy właściciel w osobie ministra skarbu zacznie się naprawdę interesować sytuacją w moim ukochanym radiu, to uznam, że było warto. Bez względu na koszty. Nie możemy być bydłem przeganianym z miejsca na miejsce przez polityków" - stwierdza Wojciech Mann.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article559778/Mann_odejdzie_z_Trojki_przez_PiS_.html

Przemek

Kto ma jeszcze wątpliwości, że pis to komuna w najgorszym wydaniu?

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-03-01 09:23:51
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-01 09:06, Artur Borubar pisze:
[...]

No i niech spieprza z P. R. Zawsze może złożyć podanie o przyjęcie do radia Maryja. Rydzyk z pewnościa przyjmie go z otwartymi ramionami.

Data: 2010-03-01 12:14:58
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmftil$ok9$1news.onet.pl...
[...]

Na szczęście jest wiele innych możliwości niż RM i WM niedługo bedzie bezrobotny.

--
stevep

Data: 2010-03-05 20:54:35
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-01 12:14, cirrus pisze:
[...]

A tak swoją drogą? Czy WM nie osiągnął już wieku emerytalnego? Może czas mu już na wypoczynek?

Data: 2010-03-01 13:25:07
Autor: -heÂŽsk-
On Mon, 01 Mar 2010 09:23:51 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

No i niech spieprza z P. R. Zawsze może złożyć podanie o przyjęcie do radia Maryja. Rydzyk z pewnościa przyjmie go z otwartymi ramionami.

 glupis chlopie. skoro TVP i PR jest PUBLICZNE nie ma tam  miejsca na polityke jakiejkolwiek partii !!!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-01 15:04:32
Autor: djmacdonaldmusk

Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:3jbno518bfi343g60kipdauqdsbi0f9idb4ax.com...
[...]

za wyjatkiem partii rzadzacej oczywiscie....

Data: 2010-03-01 17:18:16
Autor: cirrus
Użytkownik "djmacdonaldmusk" <r§9¨0@algonet.se> napisał w wiadomości news:hmghhd$dup$2news.task.gda.pl...
[...]

Za wyjątkiem rzadzącej w TVP iPR.

--
stevep

Data: 2010-03-05 20:55:55
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-01 13:25, -heÂŽsk- pisze:
[...]

Powinno nie być.. Ale niestety prezesi są z nadań politycznych.

Data: 2010-03-01 15:03:43
Autor: djmacdonaldmusk
[...]

Przeciez nie przyjmie tego PRLowskiego komunisty. Nie badz naiwny...

Data: 2010-03-05 20:58:13
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-01 15:03, djmacdonaldmusk pisze:
[...]

No wiesz - WM jest wyjątkowo wyszczekany, a tacy w radio sa cennymi nabytkami. Był kiedyś pseudokomuchem to może bić i również pseudokatolem.

Data: 2010-03-01 09:34:24
Autor: awe
Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.
Kawecki to jak jest w koncu "dynamika
wzrostu słuchalności Trójki jest niewystarczająca" czy jest wystarczajaca?
awe

Data: 2010-03-01 09:43:24
Autor: Tomek
[...]

Zdaje się w tamtych czasach pracował w radiu. I mu nie przeszkadzało... Teraz sie zrobił odważny? Ależ odważny facet...
Tomek

Data: 2010-03-01 11:05:52
Autor: boukun

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hmfsic$lq6$1news.onet.pl...
[...]

Zapomniał przy tym dodać, że gdyby nie PRL, to by w ogóle nie istniał...

boukun

Data: 2010-03-01 13:25:07
Autor: -heÂŽsk-
Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.
On Mon, 1 Mar 2010 09:06:35 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

"Politycy PiS chc± zrobić z radiowej Trójki tubę propagandow±.

 TVP i PR pelnia misje dziejowa PiS.  Na takich drani mamy placic abonanment ?!!

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-01 15:03:10
Autor: djmacdonaldmusk
[...]

Manowi swietnie sie wspolpracowalo w PRLowska telewizja i radiem wiec niech nie zazeka...
To etatowy rezimowy dziennikarz muzyczny epoki Jaruzelskiego.

Data: 2010-03-01 17:14:56
Autor: u2
[...]

Z tego co mi się przypomina to Wojtek Mann był zwykle jak najdalej od
polityki, ale ostatnio prowadził jakiś program polityczny w trójce.
Widocznie nowy prezes ma inne przekonania polityczne.

Data: 2010-03-01 23:08:05
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
"Powrót do radia po bojkocie mediów w stanie wojennym" Wojciecha Manna?!
Coz za "przestraszliwe kłamstwo"! Przeciez ten typ stal sie szerzej znany
wlasnie w stanie wojennym kiedy wystepowal w TV razem z Krzysztofem Materna.
Kiedy wielu aktorow bojkotowalo wojskowo-policyjno-partyjny zamordyzm
chociazby "uciekajac" do programow dla dzieci, dekujac sie w sanatoriach,
czy podejmujac inna prace (czasem ciezka fizyczna) WM nie mial zadnych oporow
moralnych aby "rozbawiac" uciskany Narod.

Podobnie bylo z Tadeuszem Drozda (Sekscesy), ktory rowniez w wywiadzie dla prasy polonijnej w Kanadzie mial czelnosc twierdzic, ze "komunizm nigdy nie byl blizej niego niz metr".

Tak samo bylo z Bogdanem Lazuka. Nawiasem mowia zostal odpowiednio potraktowany kiedy przyjechal do Kanady po stanie wojennym z wystepami.
I nie tyle chodzi o wyproszenie a nastepnie wyrzucenie sila z polskiej restauracji w Toronto, co tresc ogloszenia jego wystepow:  "Czolowy artysta stanu wojennego w PRL"

Dobrze Panie Kawecki, ze wyciaga Pan te sprawy.  Dzieki temu jest okazja aby zwlaszcza mlodszym powiedziec "who is hu"

AK

Data: 2010-03-06 13:41:18
Autor: u2
Bolek srebrnego ekranu
W dniu 2010-03-02 00:08, Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

Zazdrościsz tuszy Wojtkowi ? A co ty ronbiłeś w latach 80-tych oprócz
robienia w gacie ?

Podobnie bylo z Tadeuszem Drozda (Sekscesy), ktory rowniez w wywiadzie dla prasy polonijnej w Kanadzie mial czelnosc twierdzic, ze "komunizm nigdy nie byl blizej niego niz metr".

A był ?

[...]

Kanadole to psychole, widać jak potraktowali Dziekańskiego.

Dobrze Panie Kawecki, ze wyciaga Pan te sprawy.  Dzieki temu jest okazja aby zwlaszcza mlodszym powiedziec "who is hu"

U-hu-hu-hu, imperfect Ynglisz. :]

Data: 2010-03-08 02:42:42
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> moralnych aby "rozbawiac" uciskany Narod.

Zazdrościsz tuszy Wojtkowi ? A co ty ronbiłeś w latach 80-tych oprócz

Nie zazdroszcze wygladu nikomu a zwlaszcza komus kto kto wyglada jak wieprz.

Ani nie "robilem w gacie" ani nie wyslugiwalem sie komunie.
Uczciwie pracowalem i godnie zylem, pomimo wszelkich uciazliwosci
i upodlania ludzi przez owczesne wladze.

> [...]
dla
> prasy polonijnej w Kanadzie mial czelnosc twierdzic, ze "komunizm nigdy

A był ?

Byl. Bo byl komunistycznym lokajem. A po upadku systemu jest cynicznym klamca.

> [...]
artysta
> stanu wojennego w PRL"

Kanadole to psychole, widać jak potraktowali Dziekańskiego.

Kilku zwyrodnialych oficerow RCMP, to nie wszyscy "Kanadole".
Do Kanady codziennie przylatuja Polacy i inni cudzoziemcy i nie spotyka ich nic zlego.

Gra slow ;)

AK

Data: 2010-03-11 13:01:42
Autor: u2
Bolek srebrnego ekranu
W dniu 2010-03-08 03:42, Andrzej Kokakolski pisze:

Zazdrościsz tuszy Wojtkowi ? A co ty robiłeś w latach 80-tych oprócz
robienia w gacie ?

Nie zazdroszcze wygladu nikomu a zwlaszcza komus kto kto wyglada jak wieprz.

W radiu tuszy nie widać, słychać jednak osobowość, a pan Wojtek ma to
coś, czego tobie najwyraźniej brakuje.

Ani nie "robilem w gacie" ani nie wyslugiwalem sie komunie.
Uczciwie pracowalem i godnie zylem, pomimo wszelkich uciazliwosci
i upodlania ludzi przez owczesne wladze.

A gdzie pracowałeś, że nie wysługiwałeś się komunie ? Byłeś chłopem
małorolnym ? :]

A był ?

Byl. Bo byl komunistycznym lokajem. A po upadku systemu jest cynicznym klamca.

Ściemniasz. Dr.Ozda to pierwszej klasy satyryk i kabareciarz. Teraz
trudno o takich :]

Kanadole to psychole, widać jak potraktowali Dziekańskiego.

Kilku zwyrodnialych oficerow RCMP, to nie wszyscy "Kanadole".
Do Kanady codziennie przylatuja Polacy i inni cudzoziemcy i nie spotyka ich nic zlego.

Liczą się jednak sytuacje kryzysowe, a w takich ujawnia się prawdziwa
natura Kanadoli-psycholi.

zwlaszcza mlodszym powiedziec "who is hu"

U-hu-hu-hu, imperfect Ynglisz. :]

Gra slow ;)

Wolę muzykę puszczaną przez pana Wojtka, choć nie podzielam jego
poglądów politycznych.

Data: 2010-03-11 04:15:13
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 11 Mar, 13:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-03-08 03:42, Andrzej Kokakolski pisze:

Ściemniasz. Dr.Ozda to pierwszej klasy satyryk i kabareciarz. Teraz
trudno o takich :]

Dobry jest, ale humor taki trochę niewyrafinowany, bardziej dla gminu
niz inteligentnej widowni. Za rządów SLD w telewizji prowadził taki
lizusowski program herbatka u Tadka. Od tego czsu podpadł mi na całego.

Data: 2010-03-11 14:03:24
Autor: u2
Bolek srebrnego ekranu
W dniu 2010-03-11 13:15, zbig pisze:

[...]

Ściemniasz, Dr.Ozda jako profesjonalista utrzymuje się ze swojej
profesji. A pamiętam, że zapraszał polityków różnych opcji, nie tylko
tych jedynie słusznych, namaszczonych przez elyty 3 RP, czyli GWno :]

Data: 2010-03-11 10:15:59
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 11 Mar, 14:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

profesji. A pamiętam, że zapraszał polityków różnych opcji, nie tylko
tych jedynie słusznych, namaszczonych przez elyty 3 RP, czyli GWno :]

Oleksy, Jakubowska, Miller. Tacy to byli "goście".

Data: 2010-03-11 20:04:23
Autor: u2
Bolek srebrnego ekranu
W dniu 2010-03-11 19:15, zbig pisze:

Oleksy, Jakubowska, Miller. Tacy to byli "goście".

To ja już wolę Millera od Rysiów Misiów z peło :]

Data: 2010-03-11 12:14:40
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 11 Mar, 20:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-03-11 19:15, zbig pisze:

> Oleksy, Jakubowska, Miller. Tacy to byli "goście".

To ja już wolę Millera od Rysiów Misiów z peło :]

Niedługo będziecie już z nim w "sojuzie". Ciekawe jak świetojębliwy
wasz elektorat to przyjmie.

Data: 2010-03-12 11:28:44
Autor: cirrus
Bolek srebrnego ekranu
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hnbfhe$bas$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-11 19:15, zbig pisze:
Oleksy, Jakubowska, Miller. Tacy to byli "goście".
To ja już wolę Millera od Rysiów Misiów z peło :]

Normalka- komuch zawsze woli komucha.

--
stevep

Data: 2010-03-13 15:42:53
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

wieprz.

W radiu tuszy nie widać, słychać jednak osobowość, a pan Wojtek ma to
coś, czego tobie najwyraźniej brakuje.

Faktycznie brakuje mi tupetu i obludy. Poza tem nie pchalem sie do radia ani przed kamery.
> [...]
> i upodlania ludzi przez owczesne wladze.

A gdzie pracowałeś, że nie wysługiwałeś się komunie ? Byłeś chłopem

Starajac sie byc zlosliwym trafil Pan. Prowadzilem niewielkie ale bardzo dochodowe gospodarstwo ogrodnicze. Oprocz tego przez ostatnie dwa lata
zycia w Polsce czesc upraw prowadzilem razem z bratem Pana Wojciecha Ziembinskiego w jego szklarniach.
Wczesniej przez kilka lat pracowalem takze jako agent ubezpieczeniowy
na chyba najlepszym terenie w Polsce: Podkowa Lesna i Gmina Michalowice

Ściemniasz. Dr.Ozda to pierwszej klasy satyryk i kabareciarz. Teraz
trudno o takich :]

I bardzo dobrze. Klamcy, lizusy i obludnicy sa niepozadani.
> [...]
ich
> nic zlego.

Liczą się jednak sytuacje kryzysowe, a w takich ujawnia się prawdziwa

Mieszkam w Kanadzie ponad 20 lat wiec tez cos moge o Kanadyjczykach powiedziec.

Wolę muzykę puszczaną przez pana Wojtka, choć nie podzielam jego
poglądów politycznych.

? Ja go raczej widze jako czlowieka bez pogladow politycznych.
A jego glowne `poglady` to `kasa` i `cuius regio eius religio`

AK

Data: 2010-03-08 02:07:08
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 2 Mar, 00:08, "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Coś ci się popoierdzieliło. Mann rzeczywiściwe nie wykazywał się
żadnym heroizmem za czasow PRL, ale w stanie wojennym w TVP nie
pracował. Program z Materną  ukazywał sie od 89 roku a wcześniej mann
miał program w TVP - Non stop kolor, ale na pewno było to już po
stanie wojennym.

Data: 2010-03-08 12:38:43
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
Program Manna i Materny zaczal byc nadawany "grubo" przed 1989 rokiem, w czasie kiedy wiekszosc aktorow bojkotowala TV. AK

Data: 2010-03-08 04:45:49
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 8 Mar, 13:38, "Andrzej Kokakolski" <kokakol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Program Manna i Materny zaczal byc nadawany "grubo" przed 1989 rokiem, w
czasie kiedy wiekszosc aktorow bojkotowala TV.

AK

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Żródła w internecie podaja rok 89'

Data: 2010-03-11 01:56:00
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
wrote:
> [...]
>
> AK
>
> --
> Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -

Programow  z Wojciechem Mannem nie pokazywaly telewizje wloskie ani kanadyjskie czy amerykanskie. Widywalem go z pewnoscia w polskiej TV a z Polski wyjechalem na poczatku 1987.
Takze na festiwalu w Sopocie razem z Krzysztofem Materna parodiowal owczesny przeboj "Comment ca va" (bodajze w 1984), taki to byl bojkot rezimowych mediow.
Kumpel pana Manna Krzysztof Materna prowadzil tenze festiwal w 1984 lub 85. (Podaja to "Żródła w internecie")

AK

Data: 2010-03-10 23:55:59
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 11 Mar, 02:56, "Andrzej Kokakolski" <kokakol...@gazeta.SKASUJ-
TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

przeboj "Comment ca va" (bodajze w 1984), taki to byl bojkot rezimowych
Już nie było wtedy stanu wojennego, a od momentu jego zakończenia
bojkot stopniowo był wygaszany

Kumpel pana Manna Krzysztof Materna prowadzil tenze festiwal w 1984 lub 85.
(Podaja to "Żródła w internecie")

"Źródła" podają , że prowadził w roku 84 lub 85? Coś mało precyzyjnie
jak na "źródła". Podsuń link to przeanalizujemy.

Data: 2010-03-13 15:12:05
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
Totez napisalem '84 LUB '85.

Prosze bardzo: "Konkurs prowadzili Bogumiła Wander, Krzysztof Materna, Marek Niedźwiecki"

http://www.forum.80s.pl/viewtopic.php?
t=311&start=15&sid=29f35611bc7a60b1b3c902776b885d2f

AK

Data: 2010-03-08 13:46:01
Autor: Grzegorz Z.
Bolek srebrnego ekranu
Dnia Mon, 8 Mar 2010 12:38:43 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

Program Manna i Materny zaczal byc nadawany "grubo" przed 1989 rokiem, w czasie kiedy wiekszosc aktorow bojkotowala TV.

Chyba ci się "Za chwilę dalszy ciąg programu" z "Lożą" Tadeusza Rosa
pomylił.

Data: 2010-03-11 01:43:26
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Dnia Mon, 8 Mar 2010 12:38:43 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

> Program Manna i Materny zaczal byc nadawany "grubo" przed 1989 rokiem, w > czasie kiedy wiekszosc aktorow bojkotowala TV. Chyba ci się "Za chwilę dalszy ciąg programu" z "Lożą" Tadeusza Rosa
pomylił.

W/w programow nigdy nie widzialem, natomiast Wojciecha Manna w TV jak najbardziej. Z Polski wyjechalem na poczatku 1987.
Kolega pana Manna Krzysztof Materna prowadzil festiwal w Sopocie, w 1984 lub 85, taki to byl bojkot rezimowych mediow (obydwaj z Mannem sparodiowali
na tymze festiwalu owczesny przeboj "Comment ca va")

AK --

Data: 2010-03-11 12:11:58
Autor: Grzegorz Z.
Bolek srebrnego ekranu
Dnia Thu, 11 Mar 2010 01:43:26 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

[...]

The Shorts faktycznie, wystąpili w 1984, ale ani Mann ani Materna nie
prowadzili tego festiwalu:

"ZAPOWIADALI
E.Zając J.Karska A.Matul
K.Szewczyk E.Kuklińska"

http://bart.sopot.pl/sopotfestival/1984

Data: 2010-03-13 15:14:32
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu

Data: 2019-08-27 11:44:52
Autor: Detlef Ruser
Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.
W dniu poniedziałek, 1 marca 2010 09:06:35 UTC+1 użytkownik RP przed pisem@op.pl Artur Borubar napisał:
"Politycy PiS chc? zrobi? z radiowej Tr?jki tub? propagandow?. Je?li tak dalej p?jdzie, to nie widz? siebie w tym radiu" - m?wi w rozmowie z "Newsweekiem" Wojciech Mann. "Niestety to, co dzieje si? teraz w Tr?jce, przypomina mi PRL" - dodaje Mann, kt?ry liczy si? z tym, ?e teraz zostanie zdj?ty z anteny.

Coś mi się przypadkowo wyświetlił wątek.

Zerkam, rok 2010. Patrzę jak to miś strasznie stękał. Karnoskich wprowadzili do tej trójki, a przeca w 2010 peło obsadzała media.  Minęło 9 lat, zerkam:
https://www.polskieradio.pl/9,Trojka/32,Zespol

I miś dalej w trójce. O co chodzi? Stękali i stękają ją dla samego stękania?

Data: 2019-08-27 22:00:32
Autor: u2
W dniu 27.08.2019 o 20:44, Detlef Ruser pisze:
[...]

no wiesz agentura została aktywowana, byli koderaści, na czele pochodu był rozchełstany, jakby po kilkudniowym cugu, Marek K., ten z reklamy banku, potem nastali ubywatele RP, ale trudno wyobrazić sobie Manna na czele ubywateli, on woli trzepać kaskę z Materną:)

--
I love love

Data: 2019-08-27 13:37:25
Autor: brat_olin
u2 wrote:
Detlef Ruser pisze:

> [...]

no wiesz agentura została aktywowana, byli koderaści, na czele pochodu był rozchełstany, jakby po kilkudniowym cugu, Marek K., ten z reklamy banku, potem nastali ubywatele RP, ale trudno wyobrazić sobie Manna na czele ubywateli, on woli trzepać kaskę z Materną:)

Materna to UBywatel. A on prawa reka Manna. Podobno TW Bera (M. Niedzwiedzki) tez wciaz w Trujce?  To chyba jakis osobisty projekt p. Prezesa, by PiS patronowal temu stękaniu i sapaniu zaprzanstwa. Taki wentyl bezpieczenstwa, by oszolomstwo mialo gdzie sie wyszalec (podobnie jak pieniadze na K. Jande, i reszte agentury)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2019-08-27 22:59:50
Autor: u2
W dniu 27.08.2019 o 22:37, brat_olin pisze:
Materna to UBywatel. A on prawa reka Manna. Podobno TW Bera
(M. Niedzwiedzki) tez wciaz w Trujce?

taki Materna to komitet Brunka, ale nie ubywatel, oczywiście nikt nie rusza starej agentury, skoro ich sami koledzy i koleżanki nie ruszają:)

--
I love love

Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.