Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.

Data: 2010-03-01 09:43:24
Autor: Tomek
Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.

Na to co dzieje się w radiu w ostry sposób reaguje Wojciech Mann, który na pytanie czy widzi sie w Trójce, odpowiada: "Jeszcze w niej jestem. Ale mam straszny problem. Przypominam swój powrót do radia po bojkocie mediów w stanie wojennym. Niestety to, co dzieje się teraz w Trójce, przypomina mi PRL.

Zdaje się w tamtych czasach pracował w radiu. I mu nie przeszkadzało... Teraz sie zrobił odważny? Ależ odważny facet...
Tomek

Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.