Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.

Data: 2019-08-27 11:44:52
Autor: Detlef Ruser
Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.
W dniu poniedziałek, 1 marca 2010 09:06:35 UTC+1 użytkownik RP przed pisem@op.pl Artur Borubar napisał:
"Politycy PiS chc? zrobi? z radiowej Tr?jki tub? propagandow?. Je?li tak dalej p?jdzie, to nie widz? siebie w tym radiu" - m?wi w rozmowie z "Newsweekiem" Wojciech Mann. "Niestety to, co dzieje si? teraz w Tr?jce, przypomina mi PRL" - dodaje Mann, kt?ry liczy si? z tym, ?e teraz zostanie zdj?ty z anteny.

Coś mi się przypadkowo wyświetlił wątek.

Zerkam, rok 2010. Patrzę jak to miś strasznie stękał. Karnoskich wprowadzili do tej trójki, a przeca w 2010 peło obsadzała media.  Minęło 9 lat, zerkam:
https://www.polskieradio.pl/9,Trojka/32,Zespol

I miś dalej w trójce. O co chodzi? Stękali i stękają ją dla samego stękania?

Data: 2019-08-27 22:00:32
Autor: u2
W dniu 27.08.2019 o 20:44, Detlef Ruser pisze:
[...]

no wiesz agentura została aktywowana, byli koderaści, na czele pochodu był rozchełstany, jakby po kilkudniowym cugu, Marek K., ten z reklamy banku, potem nastali ubywatele RP, ale trudno wyobrazić sobie Manna na czele ubywateli, on woli trzepać kaskę z Materną:)

--
I love love

Data: 2019-08-27 13:37:25
Autor: brat_olin
u2 wrote:
Detlef Ruser pisze:

> [...]

no wiesz agentura została aktywowana, byli koderaści, na czele pochodu był rozchełstany, jakby po kilkudniowym cugu, Marek K., ten z reklamy banku, potem nastali ubywatele RP, ale trudno wyobrazić sobie Manna na czele ubywateli, on woli trzepać kaskę z Materną:)

Materna to UBywatel. A on prawa reka Manna. Podobno TW Bera (M. Niedzwiedzki) tez wciaz w Trujce?  To chyba jakis osobisty projekt p. Prezesa, by PiS patronowal temu stękaniu i sapaniu zaprzanstwa. Taki wentyl bezpieczenstwa, by oszolomstwo mialo gdzie sie wyszalec (podobnie jak pieniadze na K. Jande, i reszte agentury)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2019-08-27 22:59:50
Autor: u2
W dniu 27.08.2019 o 22:37, brat_olin pisze:
Materna to UBywatel. A on prawa reka Manna. Podobno TW Bera
(M. Niedzwiedzki) tez wciaz w Trujce?

taki Materna to komitet Brunka, ale nie ubywatel, oczywiście nikt nie rusza starej agentury, skoro ich sami koledzy i koleżanki nie ruszają:)

--
I love love

Mann nie chce pracowac w PRLowskim radiu pisu.