Manual: Jak wyruchać...? Część 08/15 - Muzeum Nurkowania

Data: 2011-09-01 06:22:44
Manual: Jak wyruchać...? Część 08/15 - Muzeum Nurkowania
MARTIN BON LABEN <defiance888@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Muzeum Nurkowania, Warszawa, ul. Grzybowska 88.
http://www.muzeumnurkowania.pl/

Słyszeliście kiedyś o takim tworze? Nie - bardzo dobrze.

Jakie podstawy finansowania ma muzeum ?
Specjalnie mnie to nie interesuje. Natomiast pokazuje Polskie konstrukcje na tym polu. Niektóre były nowoczesne inne ewidentnie były kopiami. AO Neptun ma swoje korzenie w konstrukcjach z tamtego czasu, Duomat Draeger wewnętrzna budowa i Mistral sposób mocowania. To był AO strzemiączkowy dwustopniowy o stopniach połączonych (wiem że dla obecnych ekspertów to słowa jak z bajek o czarownicach). Dlatego to cenna inicjatywa, owszem błędy w informacjach się zdarzają lecz w odróżnieniu od innych przedstawicieli PTTK, korygowanie błędu nie powoduje reakcji agresywnych. Karina Trzymaj się i działaj dalej.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-02 11:51:39
Autor: Komornik Egzekutor
Manual: Jak wyruchać...? Część 08/15 - Muzeum Nurkowania
MARTIN BON LABEN <defiance888@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > Muzeum Nurkowania, Warszawa, ul. Grzybowska 88.
> http://www.muzeumnurkowania.pl/

Wiem Demolant, że lubisz takie gadżety, ale w tym wypadku skupiasz się nie na
tym aspekcie co trzeba. W systemie administracji komunistycznej, takie muzeum to cenna jednostka
organizacyjna - pełni rolę czegoś w rodzaju Otwartego Funduszu Emerytalnego.
Ludzie z wyższych stołków mogą odłożyć sobie kapitał emerytalny, zwolniony od
podatku. Eksponaty - to naprawdę ostatni chuj, którym się trzeba przejmować.

Sjurek Irecki

--

Manual: Jak wyruchać...? Część 08/15 - Muzeum Nurkowania