Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 1

Data: 2011-08-16 13:47:55
Autor: Elektryczny Bandyta
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 1
Całkiem niezły interes to niewystawianie paragonów fiskalnych za składki
członkowskie.

Człowiek niespecjalnie zwraca uwagę, bo to tylko raz w roku i tylko parę
złotych. Ale jak pomnożyć tą składkę przez kilkadziesiąt tysięcy członków, to
w centrali zbiera się całkiem niezła sumka.
Powiedzmy 20 tysięcy nurków razy 50 zł, to daje 1M (milion) złotych rocznie.
Lewej kasy, żeby nie było.

Za komuny, taki interes, to był sposób na życie dla niektórych. W ogóle nie
istniały przepisy nakazujące wystawianie paragonów.

Sezon nurkowy zbliża się do końca. Z powodu kompletnie popieprzonych przepisów wychodzi, że nurek CMAS musi być
członkiem PTTK.
Zachęcam więc o dopominanie się paragonu fiskalnego za opłaconą składkę
członkowską. Zachęcam również do dopominania się o zwrot pieniędzy w przypadku
nieotrzymania takiego paragonu.

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-16 14:10:54
Autor: _666
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 1
Albowiem że?

-- -- -

Data: 2011-08-16 14:34:04
Autor: Komornik Egzekutor
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 1
Albowiem, że jak chcesz mieć CMAS, to nie może być sam CMAS, tylko KDP/CMAS.
A KDP to komórka PTTK.

Tak to wygląda.
Sjurek Irecki

Albowiem że?
-- -- -

Data: 2011-08-16 14:46:49
Autor: jaceklplacek
Komornik Egzekutor <sjurek.irecki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Albowiem, że jak chcesz mieć CMAS, to nie może być sam CMAS, tylko KDP/CMAS.
A KDP to komórka PTTK.

Tak to wygląda.

Tak to wygląda, że znowu zmyślasz Ryszardzie:  - raz, że jak CMAS to musi być KDP - kłamiesz, jest jeszcze LOK CMAS i PZPN CMAS
 - dwa, że aby być nurkiem dowolnej z nich, nie ma wymogu zapisania się do organizacji - czyli kłamiesz jak zwykle
 - trzy, kłamiesz ze składkami, bo takowe pobiera klub, klub nimi dysponuje i klub wystawia paragon. Za komuny wystawiał "KP" i było to rozliczane.

Ps. Oczywiście nie chodzi o Ryszarda Czarneckiego, bo Ryszard Czarnecki ma w w domu inne IP.

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-16 15:23:46
Autor: Komornik Egzekutor
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 1
 - raz, że jak CMAS to musi być KDP - kłamiesz, jest jeszcze LOK CMAS i PZPN
CMAS

LOK to komórka Ministerstwa Obrony, organizacja o charakterze paramilitarnym,
nie każdemu pasuje:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liga_Obrony_Kraju

PZP-n to stosunkowo młoda i bardzo mała organizacja (od 1996r.), która na
terenie kraju zrzesza tylko 24 kluby (według ich strony internetowej).
Jeśli Cię interesuje sportowe pływanie w płetwach na czas - to się zapisz.

Wszystkie trzy muszą niestety działać w oparciu o prawo o Stowarzyszeniach.

 - dwa, że aby być nurkiem dowolnej z nich, nie ma wymogu zapisania się do organizacji - czyli kłamiesz jak zwykle

Klub musi, tu masz odpowiednią stronę na stronie KDP o afiliacji klubu
http://www.kdp.pttk.pl/?go=consect&id=25&menu_id=2
A w książeczce wydanej przez KDP/CMAS masz rubrykę na coroczne składki klubowe
z miejscem na stempel.

 - trzy, kłamiesz ze składkami, bo takowe pobiera klub, klub nimi dysponuje i klub wystawia paragon. Za komuny wystawiał "KP" i było to rozliczane.

Za komuny wszyscy wszystko mieli w dupie. Siedzę w tym gównie od wielu lat i
bardzo wiele razy odmówiono mi wydania tego paragonu. Zwłaszcza, że istniało
wiele klubów nie mających osobowości prawnej. Według prawa, nie miały
możliwości wystawienia paragonu. Jedynym warunkiem istnienia takiego klubu, było odprowadzenie sumy składek do
PTTK. Składki pobiera klub i właśnie dlatego zachęcam - weź paragon za składkę, bo z
tym jest dużo problemów.

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-16 15:38:38
Autor: jacekplacek
> [...]
PZPN
CMAS

LOK to komórka Ministerstwa Obrony, organizacja o charakterze

Więc nie musi wstępować. Ukończenie kursów nurkowych nie jest z tym równoznaczne - można ukończyć kurs i NIE wstępować do LOK, można i odwrotnie.

[...]

Które nie zmusza do członkostwa każdego klienta.

> [...]

http://www.kdp.pttk.pl/?go=consect&id=25&menu_id=2
A w książeczce wydanej przez KDP/CMAS masz rubrykę na coroczne składki

I ja mam te rubryki puste - nie muszę być członkiem ŻADNEGO klubu, by być nurkiem KDO CMAS. Tysiące ludzi kończą tak kursy a członkami nie zostaje prawie nikt - bo nie ma takiego wymogu.

> [...]

do
PTTK. Składki pobiera klub i właśnie dlatego zachęcam - weź paragon za składkę,

A ja nigdy - wręcz odwrotnie: po wpłaceniu składek to skarbnik biegał za mną, żebym wziął KP. A byłem w klubach CMAS i za komuny i po niej: i w KDP i w LOK.

Data: 2011-08-16 16:13:40
Autor: Komornik Egzekutor
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 1
Więc nie musi wstępować. Ukończenie kursów nurkowych nie jest z tym równoznaczne - można ukończyć kurs i NIE wstępować do LOK, można i odwrotnie.

Jak jest w LOKu to nie wiem, ale:

1. Tu masz prawo o stowarzyszeniach: http://www.notkonin.com.pl/o_nas/prawo/prawo_o_stowarzyszeniach.html

Rozdział 2, artykuł 10, podpunkt 7

Nie ma przymusu płacenia składek, ale jak nie opłacisz składki, to nie jesteś
członkiem klubu. Tak?

> Wszystkie trzy muszą niestety działać w oparciu o prawo o Stowarzyszeniach.
> Które nie zmusza do członkostwa każdego klienta.

Jest znacznie gorzej, wiesz co to jest system argentyński, i kiedy stosowania
tych systemów w Polsce zakazano?

Myślisz trochę? Za co płacisz składkę członkowską?

> [...]
> I ja mam te rubryki puste - nie muszę być członkiem ŻADNEGO klubu, by być nurkiem KDO CMAS. Tysiące ludzi kończą tak kursy a członkami nie zostaje prawie nikt - bo nie ma takiego wymogu.

To, że nie musisz być członkiem żadnego klubu, to w praktyce wielu ludzi uważa
inaczej. Mało książeczek nurkowych widziałeś - mów za siebie.
Praktyka morza forsy odprowadzanej do centrali ciągle funkcjonuje.
Zwłaszcza w stowarzyszeniach, które same na siebie nie zarabiają, za to
pobierają kasę z budżetu Państwa, w ramach dofinansowań.

Krótko mówiąc, jeśli ktoś zapłaci składkę członkowską KDP/PTTK i nie weźmie
paragonu to znaczy, że został wyruchany podwójnie. Dlatego, że w ogóle
zapłacił, i dlatego, że ta składka, bez paragonu to dla kogoś innego niezły
interes.

Zgadzasz się?

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-16 16:52:36
[...]

Płaciłeś kiedyś składkę na komitet rodzicielski? Tak mi się przypomniało.
Jesteś pewien, że nie w systemie argentyńskim?

SI

Data: 2011-08-17 10:25:03
Autor: Komornik Egzekutor
Skurwienie stowarzyszeń
Tu masz prawdziwy rodzynek, ze strony Active Divers:
http://www.nurek.pl/index.php?id=102

Klubiku afiliowanego przy KDP;

"UWAGA! Promocja:
Każdy, kto w sezonie 2011 wykona w naszej bazie kurs P1 wraz z nurkowaniem
nocnym, otrzyma bezpłatnie wpis do książki nurka nowych uprawnień PNO/KDP/CMAS
(nurkowanie nocne).
Każdy, kto w sezonie 2011 wykona w naszej bazie kurs P2, otrzyma bezpłatnie
wpis do książki nurka nowych uprawnień: PNO/KDP/CMAS (nurkowanie nocne),
PNA/KDP/CMAS (nawigacja podwodna), PE/KDP/CMAS (płetwonurek explorator) oraz
PPW/KDP/CMAS (nurkowanie poszukiwawczo-wydobywcze).
Każdy, kto w sezonie 2011 wykona w naszej bazie kurs P3 w twinsecie, otrzyma
bezpłatnie wpis do książki nurka nowych uprawnień PZB/KDP/CMAS (płetwonurek w
zestawie butlowym)."

Opłaty za składki to mało. Z powyższego tekstu wynika, jak przyznał się sam
Strugalski, że przed rokiem 2011 pobierał osobne opłaty za same wpisy do
książeczek nurkowych. Wystawiał paragony?

Strugalski i riebjata z Active Divers wsławiła się w Warszawie, między innymi,
nielegalnym straganem ze sprzętem nurkowym w holu basenu na Inflanckiej. Na
stronie Active Divers, oprócz tego, że jest afiliowana przy KDP, próżno by
szukać jakichkolwiek parametrów działalności gospodarczej, nakazanych
ustawowo, takich jak:

1) numeru identyfikacji podatkowej (NIP);
2) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

Z parametrów klubu jest tylko komórka Strugalskiego i namiary na ośrodek,
czynny sezonowo.

Data: 2011-08-16 19:04:10
 jaceklplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ps. Oczywiście nie chodzi o Ryszarda Czarneckiego, bo Ryszard Czarnecki ma w w domu inne IP.

Jesteś kłamcą i oszczercą, klasyka Jacka Biernackiego jak dostał kopa w dupę na kolejnym braku merytoryczności. To idzie w oszczerstwa.
Dlatego uważałem i nadał uważam że człowieka bez żadnych zasad nie wolno uczynić instruktorem nurkowania. Kłamie tu, będzie kłamał również w innych sytuacjach.

Bardzo Dobrze że pokazałeś Włodkowi jaką "oszczerczą kurwą, amen" jest Jacek Biernacki.

" Data: Styczeń 14 2011 08:05:56
Autor:  demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  IP Jacka Biernackiego ma też inny element:
Host name 188.146.63.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

Ja również mam inny element:
Host name 16-mo6-8.acn.waw.pl "Duch Leszka" nie ma takiego elementu, lokalizującego dostawcę internetu.

pc18-13.chomiczowka.waw.pl

Teraz lokalizator pokazał dostawcę internetu "Duch Leszka".

Jeżeli od tego momentu ktokolwiek będzie posądzał Jacka Biernackiego czy mnie że jesteśmy "Duch Leszka", będzie oszczerczą kurwą, amen.

pozdrawiam Ryszard Czarnecki"

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-16 14:41:31
Autor: jacekplacek
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 1
Albowiem że Rysiowi się zmyśla: jak zwykle z resztą :) Ps. Oczywiście nie chodzi o Ryszarda Czarneckiego, bo Ryszard Czarnecki ma w w domu inne IP.

_666 <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Albowiem że?

-- -- -

Data: 2011-08-16 19:20:34
Autor:
list otwarty do Andrzeja Bacińskiego.
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Albowiem że Rysiowi się zmyśla: jak zwykle z resztą :) Ps. Oczywiście nie chodzi o Ryszarda Czarneckiego, bo Ryszard Czarnecki ma w w domu inne IP.

Nie posługiwałem się internetem dzisiaj nigdzie poza domem pisząc na jakiekolwiek forum, dodatkowo mam żelazne alibi na czas robienia wpisów przez "Elektryczny Bandyta" czy "Komornik Egzekutor". Zapisy na serwerze i monitoringu, też wiele osób mnie widziało.
Kłamiesz Jacku Biernacki, to kapitalna przepustka psychicznie chory instruktor nurkowania, jeśli święcie wierzysz w kłamstwa które tu napisałeś.
Pobiegnij kapusiu do prokuratury na skargę, że znowu kłamiesz. Bardzo się ucieszą.

To teraz list otwarty do Andrzeja Bacińskiego.

Andrzej zrobiłeś z psychicznego człowieka instruktora nurkowania, Twoja sprawa ?
Spełnił standardy TDI/SDI na stopień i masz szybko wyszkolonych ludzi po zostaniu IT. Tyle że instruktor powinien posiadać elementarne cech człowieka rzetelnego i prawego.
Gdy Ciebie porównałem do Jacka Biernackiego byłeś bardzo oburzony, dlaczego ?
przecież to Twoja progenitura instruktorska, Twój synek.
Z perspektywy wielu jego występów, podjąłem słuszną decyzję.
Jesteś jego wart. Piszący e-maila mieli rację.

pozdrawiam rc

--

Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 1