Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 2 - Lekarze Klubowi KD

Data: 2011-08-21 09:51:16
Autor: Komornik Egzekutor
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 2 - Lekarze Klubowi KD
Ani w ustawie o kulturze fizycznej i sporcie, ani w rozporządzeniu w sprawie
kwalifikacji i tytułów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej, nie ma słowa
o badaniach lekarskich. Ani nurkowych, ani sportowych.

Teoretycznie i praktycznie zaświadczenie o zdolności do nurkowania może
wystawić lekarz ginekolog, antropolog, chirurg szczękowy czy gastrolog. Nie ma
podstawy prawnej do wystawiania zaświadczeń o zdolności do nurkowania. I nie
ma podstawy prawnej do kwestionowania jakichkolwiek zaświadczeń o zdolności do
nurkowania, które zostały wystawione. Inna sprawa to namówić lekarzy
wymienionych specjalności do wystawienia takiego zaświadczenia, ale to nie
jest niemożliwe, ani niewykonalne. Ani niezgodne z prawem. Z prawem, którego
nie ma.

Ale skoro stan prawny czegoś nie obejmuje, to da się na tym zarobić. KDP/PTTK powołało do życia Stowarzyszenie Lekarzy Klubowych KDP/PTTK,

http://www.kdp.pttk.pl/?go=conten&menu_id=13

które działa w oparciu o prawo do stowarzyszeń. Czyli zupełnie nieuregulowane źródła finansowania. Stu członków, według strony
KDP.

Dzięki takiej strukturze można czerpać dofinansowania nie tylko z MSiT, ale
oczywiście i z M. Zdrowia.

Dzienna stawka żywieniowa pacjenta w szpitalu wynosi 5 do 7 zł, za śniadanie,
obiad i kolację. W związku z tym Ministerstwo Zdrowia czyni niebagatelne
oszczędności, żeby móc finansować badania naukowe w dziedzinie nurkowania.

Składka roczna w stowarzyszeniu 60 PLN * 100 członków = 6000 PLN, rocznie

z tym, że biuro jest w Warszawie, na Senatorskiej. A tam z kolei miesięczny
czynsz za wynajem pokoju pod biuro jest większy niż 6 tys., po cenie rynkowej.
Popularna ulica, ta Senatorska.

W związku z tym proponuję dokładnie sprawdzić stan floty samochodowej tego
stowarzyszenia, kart członkowskich na paliwo, telefonów komórkowych i podróży
służbowych wykonywanych w celach badawczych, np. do Singapuru. Singapur to
tani kierunek. Wyniki badań naukowych można wypisać w czasie podróży samolotem, bo podróż długa.

I jeszcze proponuję sprawdzić mieszkania. Bo na papier Lekarza Klubowego
KDP/PTTK można dostać służbowe mieszkanie finansowane z budżetu MSWiA.

To w całości daje jakieś  5 BANIEK rocznie. 5 BANIEK ROCZNIE. Milionów.

Sjurek Irecki

P. S. Na stronie KDP/PTTK można znaleźć takie sformuowanie w dziale aktualności:
"Na podstawie rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 17 sierpnia
2006 oraz wytycznych określonych w normach PN-EN 14153, 14413 i 14467, Komisja
Działalności Podwodnej przypomina wszystkim płetwonurkom i instruktorom
KDP/CMAS uczestniczących w zorganizowanych formach nurkowania rekreacyjnego,
że aktualne badania lekarskie dopuszczające do nurkowania muszą posiadać..."

Tylko, że w tych normach, na które powołuje się KDP, o numerach PN-EN 14153,
14413 i 14467, nie słowa "badania" ani "lekarz" i niestety zacytowany wyżej
tekst jest niezgodny z prawem.

To celowe wprowadzanie w błąd.

http://www.nurkopedia.pl/wiki/index.php/Polskie_Normy_dotycz%C4%85ce_nurkowania

Po za tym w ustawie o kulturze fizycznej nie ma słowa o konieczności
stosowania norm jakościowych.

W razie pytań natury prawno-finansowej proszę skontaktować się z członkami
Prezydium KDP:

Michał Górny
Przewodniczący KDP ZG PTTK
tel. 604 54 54 94, 501 584 262
m.gorny@kdp.pttk.pl

Paweł Ościk
Wiceprzewodniczący d/s finansowych i prawnych
tel. 604 54 54 93
p.oscik@kdp.pttk.pl Jebał ich Pies
i Sjurek Irecki

Data: 2011-08-21 07:59:07
Autor: Pszemol
"Komornik Egzekutor" <sjurek.irecki@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:j2qkek$9bc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Miałeś pewnie na myśli androloga a nie antropologa :-)
Nic gorszego jak ludzie nie rozumieją nic, albo rozumieją tylko trochę.
A to trochę i tak inaczej niż inni. I jeszcze jest kwestia interpretacji tego trochę. :-)

[...]

Federacja nurkowa może mieć własne standardy które są bardziej
restrykcyjne niż obowiązujące prawo i wymagać zaświadczeń lekarskich.
Tak jest w PADI - jak zaznaczysz na kwestionariuszu/oświadczeniu że masz
jakieś choroby to potem do wody Cię nie wpuszczą bez zaświadczenia
lekarskiego...

Inna rzecz że w pewnych miejscach (np. Hawaje) możesz sobie wejść
do wypożyczalni nurkowej z kartą PADI i wziąć butle, ołów i nikt Cię
o zdolność zdrowotną nie pyta. No ale wtedy nurkujesz na własną rękę
a nie na czyjejś łódce pod czyjąś opieką - inna odpowiedzialność prawna.

Ale skoro stan prawny czegoś nie obejmuje, to da się na tym zarobić.

KDP/PTTK powołało do życia Stowarzyszenie Lekarzy Klubowych KDP/PTTK,

Dlaczego tak Cię drażni organizacja do której wcale nie musisz należeć?

[...]

To Ty wprowadzasz w błąd. Gdybyś zadał sobie trud przeczytania całego tekstu
a nie tylko wyszukiwarką próbował nieudolnie przeskanować za słowem "badania"
lub słowa "lekarz" to byś się nie kompromitował. Tymczasem dokument
normy wyraźnie definiuje wymagania minimalne i jednym z nich jest właśnie
badanie lekarskie.

http://www.kdp.pttk.pl/kacik/normy/PN-EN%2014153%20-1%20Nadzorowany.pdf

 Cytuję:

5 Warunki wstepne szkolenia
5.1 Postanowienie ogólne
Swiadczacy usługi (Usługodawca) powinien upewnic sie, że klient przed
przed przystapieniem do kursu szkoleniowego spełnił nizej wymienione
warunki wstepne..
[...]
5.3 Wymagania zdrowotne
Kursant powinien dostarczyc dokument w postaci stosownego kwestionariusza
lub zaswiadczenia lekarskiego (tzw. badanie skriningowe) swiadczacy, że jest on
zdolny po wzgledem medycznym do udziału w szkoleniu płetwonurkowym.
W razie jakichkolwiek watpliwosci lub w wyniku decyzji instruktora
płetwonurkowania kursanci powinni byc skierowani na odpowiednie badanie lekarskie.

Proponuję Ci abyś teraz swoje kłamstwa odszczekał i już nie wprowadzał w błąd... :-)))

Po za tym w ustawie o kulturze fizycznej nie ma słowa o konieczności
stosowania norm jakościowych.

W razie pytań natury prawno-finansowej proszę skontaktować się z członkami
Prezydium KDP:

Myślę, że Ty się powinieneś skontaktować w tej sprawie ze swoją
nauczycielką języka polskiego z podstawówki i skarżyć się do niej
że nie nauczyła Cię czytać ze zrozumieniem zanim zaczniesz ziać ogniem...

Jebał ich Pies
i Sjurek Irecki

Nie wstyd Ci tak robić z siebie błazna publicznie?

Data: 2011-08-21 14:06:45
Autor: Komornik Egzekutor
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 2 - Lekarze Klubowi KD
Miałeś pewnie na myśli androloga a nie antropologa :-)

Przeciwnie, miałem na myśli antropologa medycznego, ale skoro się upierasz na
siłę - to androlog też może być.

Federacja nurkowa może mieć własne standardy które są bardziej
restrykcyjne niż obowiązujące prawo i wymagać zaświadczeń lekarskich.

Federacja nurkowa musi posiadać prawo, które jest niesprzeczne z aktami
prawnymi wyższymi rangą, jak rozporządzenie ministra, czy ustawa.

> [...]

lub słowa "lekarz" to byś się nie kompromitował. Tymczasem dokument
normy wyraźnie definiuje wymagania minimalne i jednym z nich jest właśnie

Podtrzymuję swoje:
Podane na stronie normy są podane błędnie i w żadnej z nich nie ma wzmianki o
badaniach lekarskich.
w dokumentach, które są podane na stronie KDP:
- Ustawie o kulturze fizycznej
- Rozporządzeniu w sprawie zasad bezpieczeństwa przy uprawianiu płetwonurkowania
- Rozporządzenie w sprawie kwalifikacji i tytułów zawodowych w dziedzinie
kultury fizycznej

nigdzie nie ma przepisów jakoby należało się stosować przepisy polskich norm.

[...]
 Badanie skriningowe inaczej nazywane jest badaniem przesiewowym, można wykonać
je w różnych kierunkach. Najczęściej wykonuje się u noworodków w celu
profilaktyki przeciwko wystąpieniu choroby nowotworowej lub np. mukowiscydozy.
Słuch można także badać badaniami przesiewowymi. Nazwa "skrining" to nazwa
metody badawczej, to metoda statystyczna.

Badanie skriningowe wykonuje się na populacji. W definicji chodzi o to, że
skrining dotyczy populacji, a nie indywiduum.
Badania skriningowe mogą wykonywać lekarze dowolnych specjalności.

... i 100 lekarzy klubowych KDP/PTTK o tym nie wie.

Ten z pozoru kretyński zapis w punkcie 5.3, do którego i tak nie muszą się
stosować członkowie KDP/PTTK, daje niezłą podkładkę na dofinansowanie:

" Żeby badania przesiewowe mogły osiągnąć swój cel, muszą być przeprowadzane
wśród możliwie największej liczby osób będących w grupie podwyższonego ryzyka
oraz &#8211; co ważne &#8211; przez wiele lat. Aby tak się stało, potrzebne są każdego
roku odpowiednie fundusze oraz społeczna świadomość, że na takie badania
trzeba się zgłaszać regularnie."

http://www.medigo.pl/a,i,18348,badania_przesiewowe_kiedy_i_dla_kogo

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-21 09:59:12
Autor: Pszemol
" Komornik Egzekutor" <sjurek.irecki.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j2r3dl$ke5$1inews.gazeta.pl...
Miałeś pewnie na myśli androloga a nie antropologa :-)

Przeciwnie, miałem na myśli antropologa medycznego,
ale skoro się upierasz na siłę - to androlog też może być.

A ja wciąż uważam, że zaraz po ginekologu chciałeś
podać androloga, ale Ci się pozajączkowało...
Jeśli jednak nie starcza Ci odwagi cywilnej aby przyznać
się do niewinnego błędu to masz poważny problem...

[...]

To właśnie napisałem. Federacje nurkowe mogą stawiać DODATKOWE
wymagania powyżej minimalnych stawianych przez obowiązujące prawo.

[...]

Podano numery norm - poszukałem treści pierwszej podanej normy
i znalazłem tam to, co zacytowałem. Ty nie zadałeś sobie takiego trudu?
Czemu?

[...]

Bo jest to oczywiste?? :-)

[...]

A Ty o tym piszesz z pozycji autorytetu lekarskiego którym jesteś...
Na której uczelni i w którym roku kończyłeś medycynę?

Data: 2011-08-21 14:33:47
Autor: Komornik Egzekutor
[...]

Ten link, który podałeś, to dokument z zamkniętej strefy. Teoretycznie jego
treść powinna być dostępna tylko po zalogowaniu. "Strefa dostępna po zalogowaniu przeznaczona jest wyłącznie dla aktywnych
klubów, instruktorów i lekarzy." Jak będziesz podawał jakieś linki, to powołuj się na dokumenty publicznie
dostępne. A nie na polskie normy, które KDP wymyśliło, że będzie stosować.
tylko nie wymyśliło na podstawie jakich przepisów.

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-21 10:02:03
Autor: Pszemol
"Komornik Egzekutor" <sjurek.irecki.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j2r50b$phb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dobrze się czujesz???
Sądzisz może że treść tej normy dostępna jest tylko na tym serwerze?
Poza tym - użyłem google i taki link dostałem. Kliknąłem na nim i działał.
U Ciebie nie działa? To poszukaj sobie googlem innego linka do pdfa.

Data: 2011-08-21 14:42:10
Autor: Komornik Egzekutor
> [...]

dostępne. A nie na polskie normy, które KDP wymyśliło, że będzie stosować.
tylko nie wymyśliło na podstawie jakich przepisów.

Z ustawy o Polskich Normach, Ustawa o normalizacji, Ustawa z dnia 12 września
2002 r. o normalizacji.

Artykuł 5, punkt 3
3. Stosowanie Polskich Norm jest dobrowolne.

- czyli nie można zmuszać nikogo do ich stosowania.

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-21 10:03:32
Autor: Pszemol
"Komornik Egzekutor" <sjurek.irecki.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j2r5g2$r8p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Artykuł 5, punkt 3
3. Stosowanie Polskich Norm jest dobrowolne.

- czyli nie można zmuszać nikogo do ich stosowania.

Nie, wcale nie to oznacza. Tam tylko napisane jest że ustawa nie narzuca norm,
że ich stosowanie jest dobrowolne. I stowarzyszenie nurkowe lub federacja
dobrowolnie zdecydowała się na stosowanie się do tych norm. Masz z tym
problem? Załóż sobie konkurencyjną federację nurkową która się do żadnych
norm nie stosuje i nie wymaga od nurków żadnych badań lekarskich. Powodzenia!

Data: 2011-08-21 17:02:04
Autor: Komornik Egzekutor
> [...]

norm nie stosuje i nie wymaga od nurków żadnych badań lekarskich. Powodzenia!

Artykuł prawny o którym mówimy, jest zawarty w Ustawie, akcie prawnym
uchwalonym przez sejm. Brzmi:

3. Stosowanie Polskich Norm jest dobrowolne.

To oznacza, że jakikolwiek akt prawny niższy rangą zawierający nakaz
stosowania polskich norm, jest sprzeczny z prawem.

[...]

KDP powołała się na akt niższy rangą - Rozporządzenie Ministra. Ten akt nie
może być sprzeczny z ustawą. KDP powołała się na wytyczne w normach, czyli na
coś na co w tym wypadku nie prawa się powołać, bo stosowanie norm jest
dobrowolne. Wymaganie od członków jakiegokolwiek stowarzyszenia i ograniczanie
prawa do uczestnictwa w tym stowarzyszeniu, z powodu stosowania lub
niestosowania polskich norm - jest sprzeczne z prawem. Wg tej bazy aktów prawnych: http://isap.sejm.gov.pl/SearchServlet

Minister Sportu i Turystyki wydał cztery rozporządzenia:

Dz.U. 2006 nr 181 poz. 1332

Rozporządzenie Ministra Sportu z dnia 22 września 2006 r. w sprawie wyróżnień
i nagród dla zawodników
Dz.U. 2006 nr 169 poz. 1213

Rozporządzenie Ministra Sportu z dnia 20 września 2006 r. w sprawie stypendiów
sportowych dla członków kadry narodowej
Dz.U. 2006 nr 37 poz. 258

Rozporządzenie Ministra Sportu z dnia 27 lutego 2006 r. w sprawie przyznawania
nagród i wyróżnień zawodnikom nieposiadającym licencji zawodnika
Dz.U. 2006 nr 16 poz. 123

Rozporządzenie Ministra Sportu z dnia 16 stycznia 2006 r. w sprawie ewidencji
klubów sportowych

Dokument, na który powołuje się SLK KDP PTTK, czyli "Rozporządzenie Ministra
Sportu i Turystyki z dnia 17 sierpnia 2006" - W OGÓLE NIE ISTNIEJE!!!

Kumasz bazę jakie to są kurwy?!

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-21 17:17:51
Autor: Komornik Egzekutor
[...]

Pszemol, rozumiesz w ogóle co oznacza termin "przestępstwo"?  Powoływanie się na Rozporządzenie Ministra, akt prawny, który w ogóle nie
istnieje, celem wydrenowania z ludzi jak największej ilości mamony? Możesz wierzyć albo nie, ale to jest ścigane z urzędu.

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-21 17:37:41
Autor: Komornik Egzekutor
> [...]

istnieje, celem wydrenowania z ludzi jak największej ilości mamony? Możesz wierzyć albo nie, ale to jest ścigane z urzędu.

Wg bazy sejmowej isap.sejm.gov.pl/SearchServlet, to są wszystkie dokumenty z
17 sierpnia 2006:

Dz.U. 2006 nr 156 poz. 1118

Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 17 sierpnia
2006 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo budowlane
Dz.U. 2006 nr 153 poz. 1094

Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 sierpnia 2006
r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania
czynności w przewodach doktorskim i habilitacyjnym oraz w postępowaniu o
nadanie tytułu profesora
Dz.U. 2006 nr 150 poz. 1087

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 sierpnia 2006 r. w sprawie
zakresu instrukcji gospodarowania wodą
Dz.U. 2006 nr 147 poz. 1066

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 sierpnia 2006 r. zmieniające
rozporządzenie w sprawie ustalenia Programu rzeczowo-finansowego dla
inwestycji drogowych realizowanych z wykorzystaniem środków Krajowego Funduszu
Drogowego
M.P. 2006 nr 59 poz. 633

Komunikat Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17 sierpnia 2006 r. w
sprawie kwoty przychodu odpowiadającej 30% przeciętnego miesięcznego
wynagrodzenia za II kwartał 2006 r. ogłoszonego do celów emerytalnych
M.P. 2006 nr 59 poz. 632

Komunikat Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17 sierpnia 2006 r. w
sprawie kwot przychodu odpowiadających 70% i 130% przeciętnego miesięcznego
wynagrodzenia ogłoszonego za II kwartał 2006 r.
M.P. 2006 nr 59 poz. 631

Komunikat Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17 sierpnia 2006 r. w
sprawie kwoty zasiłku pogrzebowego
M.P. 2006 nr 59 poz. 630

Obwieszczenie Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17 sierpnia 2006
r. w sprawie wskaźnika waloryzacji podstawy wymiaru zasiłku chorobowego
przyjętej do obliczenia świadczenia rehabilitacyjnego w IV kwartale 2006 r.
M.P. 2006 nr 57 poz. 610

Obwieszczenie Ministra Finansów z dnia 17 sierpnia 2006 r. w sprawie wysokości
kwoty wymienionej w art. 262 par. 1 ustawy - Ordynacja podatkowa
M.P. 2006 nr 57 poz. 609

Obwieszczenie Ministra Finansów z dnia 17 sierpnia 2006 r. w sprawie wysokości
kwot wymienionych w art. 41 par. 1 w art. 112 par. 1 pkt 3 ustawy - Ordynacja
podatkowa
M.P. 2006 nr 57 poz. 600

Postanowienie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 17 sierpnia
2006 r. w sprawie obsadzenia wygasłego mandatu w okręgu wyborczym nr 35 z
siedzibą Okręgowej Komisji Wyborczej w Olsztynie
M.P. 2006 nr 57 poz. 599

Postanowienie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 17 sierpnia
2006 r. w sprawie obsadzenia wygasłego mandatu w okręgu wyborczym nr 8 z
siedzibą Okręgowej Komisji Wyborczej w Zielonej Górze.

Widzisz tu jakieś rozporządzenie Ministra Sportu?

SI

Data: 2011-08-21 23:48:51
Autor: Pszemol
"Komornik Egzekutor" <sjurek.irecki.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j2rejv$n8b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rozumiem doskonale...

Powoływanie się na Rozporządzenie Ministra, akt prawny, który w ogóle
nie istnieje, celem wydrenowania z ludzi jak największej ilości mamony?
Możesz wierzyć albo nie, ale to jest ścigane z urzędu.

Jesteś w błędzie co do tego że dokument ten nie istnieje.
Ja go znalazłem bez problemów i właśnie go sobie czytam...
Jest bardzo interesujący, zwłaszcza data uchylenia tego Rozporządzenia :-)

Data: 2011-08-21 23:45:37
Autor: Pszemol
"Komornik Egzekutor" <sjurek.irecki.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j2rdmc$kni$1inews.gazeta.pl...
> [...]

To oznacza, że jakikolwiek akt prawny niższy rangą zawierający nakaz
stosowania polskich norm, jest sprzeczny z prawem.

To Twoja interpretacja... Moim zdaniem błędna.
Moja interpretacja jest taka, że Ustawa nie narzuca przymusu korzystania
z norm ale też nie zabrania nakładania takiego nakazu przez stowarzyszenia.

[...]

I nie jest sprzeczny. Ustawa nie nakłada ZAKAZU wymuszania stosowania norm.
Jakaś firma może narzucić swoim pracownikom/inżynierom stosowanie się
do jakichś norm... Np. swoim inżynierom budowlanym nakazać stosować się
do norm w dziedzinie obciążenia mostów jakie konstruują... W czym problem?
Ustawa nie brzmi "nie wolno wymuszać stosowania norm". Ustawa jedynie
nie narzuca obowiązku sama z siebie - nie zabrania jednak innym organizacjom
narzucania takiego obowiązku.

KDP powołała się na wytyczne w normach, czyli na coś na co w tym
wypadku nie prawa się powołać, bo stosowanie norm jest dobrowolne.

KDP dobrowolnie (nieprzymuszona ustawą) narzuciła swoim członkom
stosowanie się do norm. Nie ma tu sprzeczności z żadną ustawą bo
przecież nikt Cię nie zmusza do przynależności do KDP jeśli stosowanie
się do tych norm Ci się nie podoba.

Wymaganie od członków jakiegokolwiek stowarzyszenia i ograniczanie
prawa do uczestnictwa w tym stowarzyszeniu, z powodu stosowania lub
niestosowania polskich norm - jest sprzeczne z prawem.

Według Ciebie.
Przypomnij mi na której uczelni i w którym roku ukończyłeś prawo?

[...]

Ja tylko kumam jaki Ty jesteś niedołężny... Ja bowiem bez żadnych problemów
byłem w stanie znaleźć ten tekst rozporządzenia ministra z 17 sierpnia 2006.
Jestem pewny że jak go lepiej poszukasz to go sam znajdziesz.
A jak nie dasz rady to daj znać - chętnie Ci sprzedam link do tego dokumentu :-)
Wyceniam tą usługę na - powiedzmy $10 USD - co Ty na to? :-))))

Data: 2011-08-22 08:35:50
Autor: Komornik Egzekutor
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 2 - Lekarze Klubowi KD
Rozumiem, chcesz się napierdalać. Ale jak cię czytam - to mi się jakoś nie chce.
Zacznij może czytać Kodeks Karny, bo ostatnio, to nawet Jakubowska się
dowiedziała, że ją obowiązuje.

SI

Data: 2011-08-22 07:13:37
Autor: Pszemol
" Komornik Egzekutor" <sjurek.irecki.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j2t4d6$44$1inews.gazeta.pl...
Rozumiem, chcesz się napierdalać. Ale jak cię czytam - to mi się jakoś nie chce.
Zacznij może czytać Kodeks Karny, bo ostatnio, to nawet Jakubowska się
dowiedziała, że ją obowiązuje.

Nie, wcale nie. Po prostu razem przeczytaliśmy to samo
i interpretujemy te słowa inaczej. Obydwaj nie kończyliśmy
prawa, jesteśmy laikami, to normalne że możemy coś
interpretować nie tak samo. Widzisz w tym problem?

Jedyne w czym nie masz racji to pisanie że tego Rozporządzenia
nigdzie w internecie nie ma - ja jestem pewny że tekst jest, bo sam
go znalazłem, właśnie w sieci, nie w bibliotece .... A że Ty nie umiesz?
Ale żeby to nazywać napierdalaniem się - nic podobnego...

Data: 2011-08-23 04:52:08
Autor: Komornik Egzekutor
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 2 - Lekarze Klubowi KD
Nie, wcale nie. Po prostu razem przeczytaliśmy to samo
i interpretujemy te słowa inaczej.

To ja ci pomogę to prawidłowo zinterpretować i podbiję stawkę.

Papier lekarza klubowego SLK KDP/PTTK może dostać osoba, w ogóle nie mająca
papierów lekarza. Np.: spawacz albo glazurnik.

Oprócz samochodu, mieszkania i takich tam, dzięki kumoterstwu, można ukręcić
jeszcze pensję - z różnych źródeł.

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-23 07:10:40
Autor: Pszemol
" Komornik Egzekutor" <sjurek.irecki.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j2vbln$pnl$1inews.gazeta.pl...
[...]

I tezę tę opierasz na?

Data: 2011-08-23 19:27:34
Autor: Komornik Egzekutor
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 2 - Lekarze Klubowi KD
I tezę tę opierasz na? Faktach. --

Data: 2011-08-23 16:17:47
Autor: Pszemol
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 2 - Lekarze Klubowi KD
"Komornik Egzekutor" <sjurek.irecki.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j30uv6$2kb$1inews.gazeta.pl...
I tezę tę opierasz na?

Faktach.

Jakich faktach? Podzielisz się z nami KONKRETAMI?
Czy musimy Ci uwierzyć na Twoje (anonimowe) słowo?

Data: 2011-08-24 23:06:34
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:j30k1r.76k.0poczta.onet.pl...
[...]

Wymowna cisza... :-) Fakty, jak się okazuje, są tylko urojone :-)

Data: 2011-08-25 05:24:57
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Jakich faktach? Podzielisz się z nami KONKRETAMI?
> Czy musimy Ci uwierzyć na Twoje (anonimowe) słowo?

Wymowna cisza... :-) Fakty, jak się okazuje, są tylko urojone :-)

"Pszemol" jesteś anonimem, wiec nie szafuj argumentem który Ciebie zabija równie skutecznie.
Wiele faktów jest znanych, ale do postawienia oskarżenia daleka droga, potrzebne są dowody procesowe. Przykład: w dyskusjach z Tomaszem Żabierkiem mogłem napisać mCCR, wiedział o czym mówię, lecz oficjalnie informacja o zrobieniu stopnia instruktora mCCR wyszła nico później. Wielbiciele są do tej pory wściekli za przypominanie "chwalebnych podstaw". Inny przykład: Paweł Poręba (uczeń Żabierka) ma "pomysła" na dekompresję, to to "cuś" się nazywa NOF. Nie ma recenzji nikogo z hiperbarii, nie ma to "cuś" podstaw fizycznych, są błędy w metodzie, słynna dekompresja awaryjna na str 17. Jest łata pół roku później, w wydaniu książkowym poprawienie tabeli z dekompresją było już zbyt trudne.

Środowisko instruktorów nurkowania siedzi cicho.
To najlepsza recenzja kompetencji i moralności.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-25 07:09:17
Autor: Pszemol
<demolant.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j34mb9$8cp$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Wymowna cisza... :-) Fakty, jak się okazuje, są tylko urojone :-)

"Pszemol" jesteś anonimem, wiec nie szafuj argumentem który Ciebie zabija

Absolutnie mnie nie zabija bo ja nie wyrażam opinii na temat tego
że znam jakieś fakty inkryminujące lekarzy klubowych z PTTK...
Takie rewelacje warto podpisywać imieniem i nazwiskiem.

Data: 2011-08-25 18:49:29
Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 2 - Lekarze Klubowi KD
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Takie rewelacje warto podpisywać imieniem i nazwiskiem.

To oczywiste, dlatego Ciebie nie traktuje serio znakomita większość osób.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-25 14:10:41
Autor: Pszemol
<demolant.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j365fp$b27$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Takie rewelacje warto podpisywać imieniem i nazwiskiem.

To oczywiste, dlatego Ciebie nie traktuje serio znakomita większość osób.

I to mi akurat nie przeszkadza bo nie startuję w konkursie popularności.

Data: 2011-08-23 07:29:41
Autor: Komornik Egzekutor
[...]

 Po za tym, lekarzy klubowych jest 100, ale według strony KDP/PTTK. A ta jest,
jak się okazuje mało wiarygodna. I może tą liczbę należy pomnożyć...

Sjurek Irecki

--

Manual: Jak wyruchać nurka na kasę? Część 2 - Lekarze Klubowi KD