Manual do P-51

Data: 2009-06-05 22:19:33
Autor: Maciej Miszczak
Manual do P-51
Witam,

Czy ktoś z grupowiczów posiada skany oryginalnego manuala do P-51? Będę zobowiązany.

Pozdrawiam,
MM

Data: 2009-06-05 22:54:32
Autor: JasiekS
Manual do P-51

Użytkownik "Maciej Miszczak" <maciejmiszczakUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0bv3r$nje$1mx1.internetia.pl...

Czy ktoś z grupowiczów posiada skany oryginalnego manuala do P-51? Będę zobowiązany.

Poguglaj. Jest amerykańska strona, z której można ściągać różne manuale. Nie pamiętam adresu, ale kiedyś ściągałem jeden z manuali do SR-71.

--
JasiekS

Data: 2009-06-06 08:26:07
Autor: JasiekS
Manual do P-51

Użytkownik "Maciej Miszczak" <maciejmiszczakUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0bv3r$nje$1mx1.internetia.pl...

Czy ktoś z grupowiczów posiada skany oryginalnego manuala do P-51? Będę zobowiązany.

Np Google Books (długi link)

http://books.google.com/books?id=SfwqCTY9I6MC&dq=%2B%22p-51%22+%2Bmustang+%2Bmanual&printsec=frontcover&source=bl&ots=hNIFVyYTC1&sig=1USgY04nqcBUngEhskBXoeEanwM&hl=pl&ei=uAQqSsmbFZav-AaM4pCKCQ&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=4

albo wyciąg z kilku instrukcji

http://rwebs.net/avhistory/opsman/pursuit/pursuit.htm

'P-51 Training Manual'

http://www.tailwheel.nl/n/northamericanp51mustang/p51trainingmanual/index.html

Drukowany, np.

http://www.sportys.com/acb/showdetl.cfm?DID=99&Product_ID=2227
albo
http://www.eflightmanuals.com/detail/itemList.asp?page=3&cID=2

Na DVD, np.

http://www.flight-manuals-on-cd.com/P51.html

--
JasiekS

Data: 2009-06-06 15:01:31
Autor: Maciej Miszczak
Manual do P-51
JasiekS pisze:
> 'P-51 Training Manual'
>
> http://www.tailwheel.nl/n/northamericanp51mustang/p51trainingmanual/index.html

Wszystkie inne strony widziałem już wcześniej, ale ta umknęła mojej uwadze - o to mi właśnie chodziło, wielkie dzięki!

Życzę pięknej pogody na najbliższe weekendy,
MM

Manual do P-51