Mapa Polski do EDGE 705

Data: 2015-10-03 12:37:22
Autor: Michał Kie¶
Mapa Polski do EDGE 705
Hej,
przez lata satysfakcjonowała mnie GPMapa Topo, ale już się zdezaktualizowała. Niestety EDGE 705 nie ma już wsparcia producenta, więc aktualnie sprzedawana mapa Garmin Topo Poland Light nie jest kompatybilne z moim urz±dzeniem (przynajmniej nie ma 705 na li¶cie zgodnych odbiorników).. Chętnie skorzystałbym z Waszego do¶wiadczenia co do warto¶ciowej alternatywy (płatnej albo darmowej, obojętne), któr± warto zainstalować. Szczególnie zależy mi na południowej Polsce.

Data: 2015-10-03 19:47:03
Autor: Piotr Rogoza
Mapa Polski do EDGE 705
Dnia Sat, 03 Oct 2015 12:37:22 -0700, Michał Kieś napisał(a):

[...]
kompatybilne z moim urządzeniem (przynajmniej nie ma 705 na liście
zgodnych odbiorników). Chętnie skorzystałbym z Waszego doświadczenia co
do wartościowej alternatywy (płatnej albo darmowej, obojętne), którą
warto zainstalować. Szczególnie zależy mi na południowej Polsce.
A mapy możesz wgrywać za pomocą MapSource lub BaseCamp? Jeśli tak to ump-
pc-PL lub http://garmin.osmapa.pl/, http://www.velomap.org/

Co do pd Polski to kiedyś była dostępna ta stronka: http://
mapcenter.cgpsmapper.com (http://mapcenter2.cgpsmapper.com/) i na niej znalazłem wypasioną mapkę z pd częścią Polski. Na której były chyba wszystkie leśne ścieżki.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-10-03 21:52:56
Autor: Zachu
Mapa Polski do EDGE 705
W dniu 3-10-15 o 21:47, Piotr Rogoza pisze:
Dnia Sat, 03 Oct 2015 12:37:22 -0700, Michał Kie¶ napisał(a):

[...]
A mapy możesz wgrywać za pomoc± MapSource lub BaseCamp? Je¶li tak to ump-
pc-PL lub http://garmin.osmapa.pl/, http://www.velomap.org/

Co do pd Polski to kiedy¶ była dostępna ta stronka: http://
mapcenter.cgpsmapper.com (http://mapcenter2.cgpsmapper.com/) i na niej
znalazłem wypasion± mapkę z pd czę¶ci± Polski. Na której były chyba
wszystkie le¶ne ¶cieżki.

Garmin Topo Poland Light będzie działać. Ci co te tabelki tworz± nie maj± pojęcia że istniał taki E705 ;)

Wgrywaj co chcesz.
Możesz jeszcze sprawdzić UMP i konkretne mapy Południa.

--
Zachu

Data: 2015-10-04 10:41:58
Autor: chomiczon
Mapa Polski do EDGE 705
W dniu 03.10.2015 o 21:37, Michał Kie¶ pisze:
[...]

Może zerknij na ten projekt http://ump.waw.pl/
Ja używam jej na Etrex Legend HCx

Aktualizowana jest praktycznie codziennie i jest w pełni rutowalna.

Data: 2015-10-05 07:52:07
Autor: bans
Mapa Polski do EDGE 705
W dniu 2015-10-03 o 21:37, Michał Kie¶ pisze:

przez lata satysfakcjonowała mnie GPMapa Topo, ale już się zdezaktualizowała.

A to nie zadziała?!

http://garminwpolsce.pl/o-mapie/

--
bans