Mapa jakosci drog krajowych

Data: 2009-08-02 21:05:38
Autor: Aron
Mapa jakosci drog krajowych
Co sadzicie o tym zeby zrobic mape jakosci drog krajowych? Podawajcie
ktore odcinki w waszych wojewodztwach sa w dobrym stanie a ktore nie

Ja zaczynam

woj. lubelskie

DK 19
granica woj. mazowieckiego - Miedzyrzec SYF
obwodnica Miedzyrzeca OK
Miedzyrzec - Radzyn - czesciowo wyremontowana
obwodnica Radzynia OK
Radzyn - Kock OK
Kock - Firlej do przezycia
Firlej - Lubartow OK
obwodnica Lubartowa OK
Lubartow - Lublin SYF
Lublin - Krasnik SYF
Krasnik - Janow OK
Janow - granica woj. podkarpackiego OK

DK 17

Ryki - Kurow taka sobie
Kurow - Lublin - OK poza paroma kilometrami
Lublin - Piaski SYF ale lewy pas troche lepszy
obwodnica Piask OK
Piaski - Krasnystaw w remoncie
Krasnystaw - Zamosc OK
Zamosc - Tomaszow do przezycia
Tomaszow - Hrebenne OK

DK 12

obwodnica Pulaw OK
Pulawy - Konskowola OK
Konskowola - Kurow SYF
Kurow - Lublin w zasadzie OK
Lublin - Piaski SYF
Obwodnica Piask OK
Piaski - Chelm w zasadzie OK poza paroma kilometrami

DK 48

Kock - Przytoczno wlasnie w remoncie
Przytoczno - Deblin OK poza paroma kilometrami przy samym Przytocznie

DK 63

Biardy - Lukow SYF
Lukow - Radzyn OK
Radzyn - Polubicze SYF
Polubicze - Wisznice OK

DK 82

Lublin - Leczna OK
Leczna - Wlodawa czesciowo w remoncie

DK 74

Annopol - Krasnik ok. 50% odcinka wyremontowana poza tym SYF
Krasnik - Janow OK
Janow - Zamosc SYF

DK 2

Miedzyrzec - Biala Podlaska OK

aron

Data: 2009-08-03 08:29:15
Autor: gacek
Aron wrote:
Co sadzicie o tym zeby zrobic mape jakosci drog krajowych? Podawajcie
ktore odcinki w waszych wojewodztwach sa w dobrym stanie a ktore nie

Ja widze zasadnicza roznice miedzy mapÄ… a listÄ…. Ale moĹĽe to tylko ja.

gacek

Data: 2009-08-03 09:07:01
Autor: Michał Gut
Mapa jakosci drog krajowych

Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h5604h$m2a$1news.task.gda.pl...
Aron wrote:
Co sadzicie o tym zeby zrobic mape jakosci drog krajowych? Podawajcie
ktore odcinki w waszych wojewodztwach sa w dobrym stanie a ktore nie

Ja widze zasadnicza roznice miedzy map± a list±. Ale może to tylko ja.

to lista o nazwie "Mapa jakosci drog.."
;)
nmsp

a na powaznie pomysl calkiem fajny by byl ale nie w takiej postaci tylko faktycznie mapy z kluczowymi dk
ALE
to sie tak czesto zmienia - ze trzeba byloby to aktualizowac co kwartal... projekt umrze smiercia naturalna

i zebym nie byl jeczaca dusza :
DK724 - niedawno remontowana w sporej czesci

Data: 2009-08-03 09:24:32
Autor: Rafal...
Mapa jakosci drog krajowych
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h5621u$5sd$1portraits.wsisiz.edu.pl...

i zebym nie byl jeczaca dusza :
DK724 - niedawno remontowana w sporej czesci

Nie że się czepiam, ale 724 to nie jest DK :)

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

Data: 2009-08-03 01:16:29
Autor: Aron
Mapa jakosci drog krajowych
najpierw lista, potem mapa. Jak juz bedziemy miec dane z polowy Polski
to zaczniemy cos malowac.

albo np. zrobic mapki dla poszczegolnych wojewodztw
np. kolor zielony - droga dobra, kolor niebieski - droga srednia,
kolor czerwony - droga syfiasta

aktualizowac oczywiscie trzeba bedzie, wiadomo ze sie zmienia

aron

Data: 2009-08-04 00:39:53
Autor: Michał Gut
Mapa jakosci drog krajowych

i zebym nie byl jeczaca dusza :
DK724 - niedawno remontowana w sporej czesci

Nie że się czepiam, ale 724 to nie jest DK :)

LOL faktycznie:)
spalem na kursie bo dla mnie wojewodzka = krajowa:) a te na czerwonym tle to dla mnie wszystkie hurtem miedzynarodowe byly:) hhehh musze przeleciec jeszcze raz te znaki:) bo kwiatki wychodza:D

no to 50tke wrzuce od grojca do gory kalwarii przecietny
od gory kalwaeii do minska mazowieckiego w miare nowy

Data: 2009-08-03 21:48:10
Autor: jerzu
Mapa jakosci drog krajowych
On Mon, 3 Aug 2009 09:07:01 +0200, "Michał Gut"
<michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:

DK724 - niedawno remontowana w sporej czesci

Chyba DW724.

Data: 2009-08-03 10:16:51
Autor: J.F.
Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5604h$m2a$1news.task.gda.pl...
Aron wrote:
Co sadzicie o tym zeby zrobic mape jakosci drog krajowych? Podawajcie
ktore odcinki w waszych wojewodztwach sa w dobrym stanie a ktore nie

Ja widze zasadnicza roznice miedzy mapÄ… a listÄ…. Ale moĹĽe to tylko ja.

Widac humanistyczne wyksztalcenie, matematycznie rzecz biorac jedno z drugim jest wzajemnie jednoznaczne :-)

J.

Data: 2009-08-03 10:48:08
Autor: Tomek Kańka
Mapa jakosci drog krajowych
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a)
Aron wrote:
[...]

Nie wydaje mi się (po 20 sekundach myślenia :)), żeby to odwzorowanie było wzajemnie jednoznaczne, ale jeśli jest, to chętnie wysłucham
dowodu.

--
Tomek

Data: 2009-08-04 10:09:55
Autor: Marcin
gacek wrote:
Aron wrote:
Co sadzicie o tym zeby zrobic mape jakosci drog krajowych? Podawajcie
ktore odcinki w waszych wojewodztwach sa w dobrym stanie a ktore nie

Ja widze zasadnicza roznice miedzy mapÄ… a listÄ…. Ale moĹĽe to tylko ja.

No przeciez masz mape np. <Firlej - Lubartow,  OK>

Data: 2009-08-03 11:18:47
Autor: J_K_K
Mapa jakosci drog krajowych
Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:735983ae-2328-420b-90ef-b1f09044a798k19g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Moze jednak inaczej ?
Dziury, koleiny, brak poboczy, whatever ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-08-03 03:14:44
Autor: Aron
On 3 Sie, 11:18, "J_K_K" <J_K_Kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:

Moze jednak inaczej ?
Dziury, koleiny, brak poboczy, whatever ?

Brak poboczy i koleiny ze szczur by sie utopil.

Brak poboczy w woj. lubelskim wystepuje na wszystkich DK z wyjatkiem

DK 2 Krzewica - Miedzyrzec - Biala - Terespol
DK 19 Kock - Lublin - Krasnik
DK 17 Niwa Babicka - Ryki - Kurow - Lublin i Piaski - Zamosc i
Tomaszow - Hrebenne
DK 12 Pulawy - Konskowola i Piaski - Chelm ( na tym ostatnim odcinku
pobocza sa waskie).
DK 74 Zamosc - Szczebrzeszyn

aron

Mapa jakosci drog krajowych