Mapa myjni samochodowych

Data: 2014-03-03 21:02:08
Autor: Robert
Mapa myjni samochodowych
Dobry wiecz贸r,
czy znajd臋 gdzie艣 na sieci map臋 (spis?) bezdotykowych samoobs艂ugowych myjni samochodowych? Takich karcher贸w ... Wpisywanie pe艂nego terminu w google maps niewiele daje, i tak kieruje mnie og贸lnie do myjni (albo, co gorsza, do sprzedawc贸w/producent贸w takowych).
Interesuj膮 mnie Katowice i okolice, ale z ciekawo艣ci pytam, czy jest jakie艣 og贸lne narz臋dzie.

Pozdrawiam,
Robert

Data: 2014-03-03 22:03:53
Autor: Wiwo
Mapa myjni samochodowych

U偶ytkownik "Robert" <robert@no.address.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lf2n40$3up$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zumi.pl + has艂o "myjnia bezdotykowa"?

Wszystkich nie poka偶e, ale co艣 sobie znajdziesz.

Wiwo

Data: 2014-03-03 23:12:25
Autor: Yogi\(n\)
Mapa myjni samochodowych

[...]

http://czysto.pl/nasze-myjnie

Oczywi艣cie -nie wszystkie, tylko tej firmy.

--
Yogi(n)

Mapa myjni samochodowych