Mapa okolic Tarnowa, Dabrowy Tarnowskiej

Data: 2009-07-26 11:15:32
Autor: krzychu
Mapa okolic Tarnowa, Dabrowy Tarnowskiej
Nie ma nic, nie wierze! W jakim mieście szukałeś w księgarniach, jeśli w Krakowie to w  wielu księgarniach powinna być mapa Compassu "Okolice Tarnowa" Ona jest najlepsza. Olej jakieś Express Mapy czy stare PPWK. Jeśli chcesz potem jechać do Krakowa, to kup jeszcze mape "Okolice Krakowa". --

Data: 2009-07-26 13:33:25
Autor: wobo1704
Mapa okolic Tarnowa, Dabrowy Tarnowskiej
http://www.codgik.gov.pl/index.php?
option=com_content&task=view&id=81&Itemid=#50_42_92

http://212.244.179.168/przegladowka/?typ=1992_50

http://www.codgik.gov.pl/skorow/wojsko/woj_50_100.php

Tam są zasady sprzedaży.
Aktualność b. różna, ale uczciwie na każdej mapie napisane który layer z którego wieku. ;-)

Są i mapy 1:25000; na rower nieprzdatne.

Data: 2009-08-06 18:09:57
Autor: Maseł
Mapa okolic Tarnowa, Dabrowy Tarnowskiej
wobo1704 wrote:
[...]
Są i mapy 1:25000; na rower nieprzdatne.

dlaczego? sa przeciez tacy, co robia odpoczynki co 10 minut :-)
Ostatnio jezdzilem po wybrzezu z 1:50000 - IMHO tez za czesto trzeba sie
zatrzymywac, zeby obrocic mape...

Pozdro

Maseł

Data: 2009-07-26 22:02:47
Autor: Ludek Vasta
krzychu wrote:
Nie ma nic, nie wierze! W jakim mieście szukałeś w księgarniach, jeśli w Krakowie

Wierze, ze w Krakowie lub Tarnowie mozna takie mapy kupic. Ja jednak jestem albo w Pradze, albo na Slasku, a tam juz jest z mapami tych okolic, ktore nie sa turystycznymi przebojami, gorzej.

Ludek

Mapa okolic Tarnowa, Dabrowy Tarnowskiej