Mapa porażek HGW --jak na jednego to zdecydowanie za dużo

Data: 2013-07-23 09:20:24
Autor: Aleksander
Mapa porażek HGW --jak na jednego to zdecydowanie za dużo
Rany boskie!  toż to strasznie pracowita kobieta. tyle budów na raz sama ciągnie, ja bym się nie wyrobił, żeby nie wiem co. A może to inni ludzie budowali?  to wtedy odpowiedzialnośc ponosza Ci co wykonują daną czynność. Tak czy siak, ja ledwo swój mały domek skończyłem, a za most bym sie nie brał, a juz kilka .....Herod baba , silna , takie mosty sama budować... podziwiam.
Ja jej nie lubię od czasu gdy była w NBP , ale mimo to takie zarzuty , że mosty to jej porażka, albo wiele innych budów, jakby sama tylko to wszystko budowała to pełen podziw dla jej silnych mieśni i pleców.
Alx

Data: 2013-07-23 09:56:31
Autor: u2
W dniu 2013-07-23 09:20, Aleksander pisze:
[...]

ale to sa jej obietnice wyborcze z 2006. 7 lat minelo i same porazki, zwlaszcza w budownictwie, choc muzeum zydoskie zbudowala, na trupie KDT, ale na imie ma hajka, a to zobowiazuje ...-;)

--
http://69.175.13.131:8030/listen.pls

Mapa porażek HGW --jak na jednego to zdecydowanie za dużo