Mapa świata

Data: 2013-03-04 17:04:48
Autor: glob
Mapa świata
Po ostatnim wyroku sądu w Kalifornii, który uznał, że zabranianie
gejom zawierania związków małżeńskich jest niekonstytucyjne, śluby
homoseksualne stają się wyznacznikiem poziomu demokracji i postępu
danego kraju, a dyskryminacja gejów i lesbijek -- wyznacznikiem
antydemokratycznego zacofania. Już w 10 krajach świata pary
homoseksualne mogą legalnie zawierać związki małżeńskie, a w ponad 22
krajach uznaje się związki partnerskie, w tym także homoseksualne.
Tylko Włochy i Grecja przodują jako kraje antyliberalne w Europie
Zachodniej. W Europie Wschodniej przoduje Polska, gdzie na horyzoncie
widać tylko krzyż...

 Na mapie świata Azja, Afryka i Bliski Wschód są białymi plamami,
gdzie nie przestrzega się prawa osób LGBT. Na kontynencie afrykańskim,
aż w 38 państwach z 53, homoseksualizm jest karany i można skończyć w
więzieniu nawet gdy się jest tylko podejrzewanym o relacje tego typu.
Islam potępia stosunek analny, choć nie ma w tej religii jasnej
definicji homoseksualizmu. Niestety nie ma źródeł, na podstawie
których można podać dane dotyczące dyskryminacji osób o odmiennej
orientacji seksualnej niż hetero w krajach muzułmańskich.
Homoseksualizm był zawsze dyskryminowany przez reżimy totalitarne --
zarówno przez faszyzm, nazizm jak i komunizm. Geje i lesbijki byli
wysyłani do obozów zagłady tak jak Żydzi, przetrzymywani w
więzieniach, torturowani. Często reżimy wykorzystywały orientację
seksualną, by prześladować przeciwników politycznych. Reżim Fidela
Castro prześladuje do tej pory homoseksualistów na Kubie.

 Patrząc na mapę świata widać wyraźnie, że na przestrzeni ostatnich 10
lat jest coraz więcej krajów, które uznają związki partnerskie
heteroseksualne oraz śluby homoseksualne, traktując to jako wyraz
rozwoju oraz poszanowania praw człowieka i obywatela. Świat wyraźnie
dzieli się na rejony (Europa Zachodnia, Ameryki, Oceania), gdzie
społeczeństwa dojrzewają do świadomości, że osoby homoseksualne są
takimi samymi obywatelami jak osoby heteroseksualne i muszą być im
gwarantowane równe prawa, oraz na rejony, w których panuje nadal
homofobia i dyskryminacja powodowana uprzedzeniami religijnymi i
kulturowymi (Europa Wschodnia, Bliski Wschód, Azja, Afryka). Jednym
słowem -- istnieje podział na świat demokratyczny, gdzie obywatele mają
więcej praw i antydemokratyczny, gdzie neguje się równouprawnienie ze
względu na orientację seksualną.

 ***

Data: 2013-03-05 02:14:46
Autor: boukun
Mapa świata

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:e30978ed-ccd5-4dd9-a406-45ed3dd134c1r8g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Sodomma Gomorra...

boukun

Data: 2013-03-04 18:11:26
Autor: outside
Mapa świata
On 5 Mar, 02:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:e30978ed-ccd5-4dd9-a406-45ed3dd134c1r8g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Nie, kraje wolne i totalitarne, Polska przez kościół nie jest krajem
wolnym i cywilizowanym, jest zepchnięta do państw tubylczych w Afryce,
w których prymitywny lud nie umie szanować różnorodności. Czyli umysły
niedojrzałe i totalitarne.
 Lub jak w gwiednych wojnach, polska jest po stronie imperatora,  po
ciemnej stronie mocy ,co się przekłada na dobrobyt ogólny.
 A zrobiła to Polsce zaburzona wiocha, co raz biegała do moskwy raz do
watykanu i dla władców zwyrodniałych i zboczonych prześladuje każdą
różnorodność, co jest wbrew naturze, bo kraje jednorodne lub stada
jednorodne upadają lub giną.

Data: 2013-03-05 08:56:32
Autor: Trybun
Mapa świata
W dniu 2013-03-05 02:14, boukun pisze:

[...]

To tylko mity, a prześladowania i dyskryminacja ludzi którzy nikomu nic złego nie robią to rzeczywistość.

Data: 2013-03-05 17:17:05
Autor: boukun
Mapa świata
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kh48gn$9v8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Pedalstwo miało się dobrze w PRLu i teraz ma się jeszcze lepiej, że normalnym ludziom już na głowy wchodzą i chcą nasze dzieci uczyć swego zbooczenia. Świat się przewraca do góry nogami... Jeszcze trochę, a heteroseksualiści, jak nie będą się chcieli dać ruchać w dupę, będą wyszydzani i prześladowani...

boukun

Data: 2013-03-05 17:37:32
Autor: Trybun
Mapa świata
W dniu 2013-03-05 17:17, boukun pisze:

[...]

Tak właściwie to nie wiadomo jak się mieli homoseksualiści w PRLu. Nigdy się nie skarżyli, nie demonstrowali swojego niezadowolenia z powodu dyskryminacji.
A tak swoja drogą powiedz dlaczego i tobie jak homofobom homoseksualizm kojarzy się tylko z "ruchaniem w d*pę"? Czy ty sobie zdajesz sprawę ilu ludzi o orientacji hetero "ruchało w d*pę", a ilu homków nie robiło tego nigdy w życiu? Wiesz czasem nie warto naśladować zawistnych prymitywów, bo samemu można wyjść na głupka.

Data: 2013-03-05 09:56:34
Autor: glob
Mapa świata
On 5 Mar, 17:37, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

ludzi o orientacji hetero "ruchało w d*pę", a ilu homków nie robiło tego
nigdy w życiu? Wiesz czasem nie warto naśladować zawistnych prymitywów,

Byli prześladowani i zamykani na zakłady psychiatryczne. Ci co
prześladują homków mają totalitaryzm we łbach, jakbyś sprawdził
kieszenie to znajdziesz czerwoną legitymacje byłego partyjniaka,
legitymacje można schować SB - cką mętalność trudno zmienić.
 Dlatego Polsce blisko do Putina a daleko do wolnej europy, gdzie
szanuje się prawa innych ludzi.

Data: 2013-03-05 20:47:29
Autor: Trybun
Mapa świata
W dniu 2013-03-05 18:56, glob pisze:
[...]

Bo ja wiem czy z tymi psychiatrykami dla homków to nie zwykła bujda? Masz może jakieś dane na ten temat? Wiem że robił to Hitler, ale chyba nic takiego nie miało miejsca w PRLu..

Data: 2013-03-05 19:00:11
Autor: boukun
Mapa świata
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kh570g$abp$1node1.news.atman.pl...
[...]

Now łaśnie, a ja znałem pedałów, mieli swoje knajpy, jak chociażby słynny Arturek i jego "Galery" w Maciejowiej, obecnie już Jelenia Góra...

Nie byli dyskryminowani i nie są, tylko chcą z heteroseksualistów teraz zrobić nienormalnych...
Tfu!

A z czym sie pedalstwo ma kojarzyć, jak nie z ruchaniem w dupę?

boukun

Data: 2013-03-05 10:36:16
Autor: glob
Mapa świata
On 5 Mar, 19:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> [...]

nienormalnych...
Tfu!

A z czym sie pedalstwo ma kojarzyć, jak nie z ruchaniem w dupę?

Byli prześladowani i zamykani na psychiatryki i to pokołozie staruchów
ochydnych ze wsi nie może znieść wolności i praw ludzkich, bo
przywyczajone do dyktatury i wchodzenia innym w życie jak mają żyć.
Śmiecie społeczne z zaburzoną psychiką.

Data: 2013-03-05 19:48:51
Autor: boukun
Mapa świata
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:f24399f7-ecbe-4065-a271-c7b910632c7fg8g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

ochydnych ze wsi nie może znieść wolności i praw ludzkich, bo
przywyczajone do dyktatury i wchodzenia innym w życie jak mają żyć.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pedalstwo się rozbestwiło i chce tereaz wykoleić nasze dzieci, wychodzą ze swoim zboczeniem na ulicę i chcą w ten sposób propagować pedalizm...

Tfu!

Kto tu kogo dyskryminuje?

boukun

Data: 2013-03-05 11:24:25
Autor: glob
Mapa świata
On 5 Mar, 19:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f24399f7-ecbe-4065-a271-c7b910632c7fg8g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

Pedalstwo się rozbestwiło i chce tereaz wykoleić nasze dzieci, wychodzą ze swoim
zboczeniem na ulicę i chcą w ten sposób propagować pedalizm...

Dziecko i tak się dowie że homo to norma, stracisz autorytet bo je
okłamałeś. Będzie tobą pogardzało. A od strony homków nic im nie
grozi , bo to jest wrodzone, raczej od strony kleru im grozi bardzo
dużo ,bo pedofilia to zboczenie.

Data: 2013-03-05 22:01:49
Autor: boukun
Mapa świata
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:3fa3f14d-a33e-4e61-8c1b-720b58e8feefw3g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

okłamałeś. Będzie tobą pogardzało. A od strony homków nic im nie
grozi , bo to jest wrodzone, raczej od strony kleru im grozi bardzo
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Chyba od pojebanego nauczyciela padała...

Pedały są zagrożeniem, bo i z heteroseksualistami by się chcieli ruchać w dupę...

Tfu...

boukun

Data: 2013-03-05 13:11:20
Autor: glob
Mapa świata
On 5 Mar, 22:01, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:3fa3f14d-a33e-4e61-8c1b-720b58e8feefw3g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

Chyba od pojebanego nauczyciela padała...

Pedały są zagrożeniem, bo i z heteroseksualistami by się chcieli ruchać w

Pedał instynktownie wyczuje pedał, tak go natura ukierunkowała lub
biseksualistę, za to nikogo nie gwałci jeśli nie ma zgody drugiej
strony.
 Mnie to dziwi bo homo jest normalne a zwalczacie, za to pedofilia to
ciężkie zboczenie a kler dopuszczacie do dzieci i wpuszczacie do
domów, a nawet całujecie zboczeńców po rękach. Dlatego ludzie w
miastach zaczynają prowincje widzieć jako zboczoną bo zboczeńców
kochacie, a normalnych prześladujecie i to z wchodzeniem w majty i
wulgaryzowaniem intymności.

Data: 2013-03-05 22:19:57
Autor: boukun
Mapa świata
Użytkownik "glob"
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie pieprz mi tu farmazonów, jakbym nie miał z pedałami do czynienia. Kiedyś, jak przejeżdżałem przez Maciejową i wszedłem do "Galerów" słynnego jueleniogórskiego pedałka Arturka, to jak wszedłem do ubikacji, to jeden pedał nachalnie do mnie powtarzał, że mam pozdrowienia od Krzyysiaaa...

boukun

Data: 2013-03-05 14:14:07
Autor: glob
Mapa świata
On 5 Mar, 22:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "glob"

> [...]

jueleniogórskiego pedałka Arturka, to jak wszedłem do ubikacji, to jeden pedał
nachalnie do mnie powtarzał, że mam pozdrowienia od Krzyysiaaa...

Ta to straszne, jak znajomy powiedział na wsi- przyjacielu- to burak z
przerażenia zawył, a jak dodał że- dobra pragnie- chłopka wpadła w
histerię z przerażenia. Bo ani na wsi przyjaźni ani nikt nikomu
bezintetesownie nie pomaga, na objaw kultury buractwo wyje z lęku
przerażone.

Data: 2013-03-07 17:51:33
Autor: Trybun
Mapa świata
W dniu 2013-03-05 22:19, boukun pisze:

[...]

A jednak coś ciągnie cię w takie miejsca... Ten Krzysiu to chociaż przystojny był?

Data: 2013-03-05 20:42:53
Autor: the_foe
Mapa świata
W dniu 2013-03-05 19:48, boukun pisze:
Pedalstwo się rozbestwiło i chce tereaz wykoleić nasze dzieci

nie ma czegos takiego jak "nasze dzieci". Staliznizm to juz historia.

--
the_foe

Data: 2013-03-05 22:02:35
Autor: boukun
Mapa świata
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kh5hrq$q0q$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2013-03-05 19:48, boukun pisze:
Pedalstwo się rozbestwiło i chce tereaz wykoleić nasze dzieci

nie ma czegos takiego jak "nasze dzieci". Staliznizm to juz historia.
the_foe

Właśnie że wszystkie dzieci są nasze...

boukun

Data: 2013-03-05 20:41:54
Autor: the_foe
Mapa świata
W dniu 2013-03-05 19:00, boukun pisze:

A z czym sie pedalstwo ma kojarzyć, jak nie z ruchaniem w dupę?

a związek hetero kojarzy Ci sie ze spuszczaniem sie do pochwy?

--
the_foe

Data: 2013-03-05 22:03:13
Autor: boukun
Mapa świata
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kh5hpv$q0q$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2013-03-05 19:00, boukun pisze:

A z czym sie pedalstwo ma kojarzyć, jak nie z ruchaniem w dupę?

a związek hetero kojarzy Ci sie ze spuszczaniem sie do pochwy?
the_foe

Między wieloma innymi...

boukun

Data: 2013-03-05 20:47:45
Autor: Trybun
Mapa świata
[...]

W PRLu nie znałem żadnych gejów. A w Jugosławii taka parka była moimi sąsiadami - wynajmowali druga połowę domu. I nigdy nie skarżyli się że w tym kraju ktoś ich prześladuje.
Niestety są dyskryminowani.. to właśnie m.in. z tego powodu te demonstracje.

Z miłością dwu ludzi do siebie. Nie warto w imię niczego odbierać tym w sumie nieszczęśliwym ludziom prawa do miłości.

Data: 2013-03-05 22:05:20
Autor: boukun
Mapa świata
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kh5i4o$jjb$2node2.news.atman.pl...
[...]

W PRLu nie było żadnych gejów, wszystko było nazywane po imieniu, byli pedały, pederaści, nikt nie obracał kota ogonem...

Przecież to ty jesteś taki wrażliwy na polską mowę?

boukun

Data: 2013-03-07 17:51:55
Autor: Trybun
Mapa świata
W dniu 2013-03-05 22:05, boukun pisze:

W PRLu nie było żadnych gejów, wszystko było nazywane po imieniu, byli pedały, pederaści, nikt nie obracał kota ogonem...

Przecież to ty jesteś taki wrażliwy na polską mowę?

boukun

Byli homoseksualiści, i są teraz. Gej to taki trochę wyzwolony homek. Pedały to naciskał Szurkowski, Szozda itd..

Data: 2013-03-07 20:19:15
Autor: boukun
Mapa świata
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:khagjd$hk9$2node2.news.atman.pl...
[...]

Homo to też nie po polsku, a pedał to jest pedał i normalnie każdy wie, o co chodzi...

boukun

Data: 2013-03-05 10:41:33
Autor: xan
Mapa świata
W dniu 05.03.2013 02:04, glob pisze:
[...]

Te kraje niby postępowe też są zacofane, dlaczego nikt nie mówi o legalizacji związków wielu partnerów i partnerek ? Przecież araby by się bardziej ucieszyły jak by mogli w europie czy USA mieć po 5-10 żon.

Co to za demokracja jak się nie daje prawa legalizacji związków osób które się kochają i chcą żyć w grupie 3 i więcej ?

Data: 2013-03-05 05:50:21
Autor: outside
Mapa świata
On 5 Mar, 10:41, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
W dniu 05.03.2013 02:04, glob pisze:

> Po ostatnim wyroku s du w Kalifornii, kt ry uzna , e zabranianie
> gejom zawierania zwi zk w ma e skich jest niekonstytucyjne, luby
> homoseksualne staj si wyznacznikiem poziomu demokracji i post pu
> danego kraju, a dyskryminacja gej w i lesbijek -- wyznacznikiem
> antydemokratycznego zacofania.

Te kraje niby post powe te s zacofane, dlaczego nikt nie m wi o
legalizacji zwi zk w wielu partner w i partnerek ? Przecie araby by si
bardziej ucieszy y jak by mogli w europie czy USA mie po 5-10 on.

Co to za demokracja jak si nie daje prawa legalizacji zwi zk w os b
kt re si kochaj i chc y w grupie 3 i wi cej ?

Bo jak skoczysz do Araba aby mu ustalać ile ma mieć żon, to ci łeb
rozjebie, do silnych przecież buraczek się nie rzuci z łapmi.

Data: 2013-03-06 00:10:14
Autor: Bezznaczenia
Mapa świata
W dniu 2013-03-05 14:50, outside pisze:
[...]

Lewacy obudza sie z reka w nocniku jak araby zaczna ich rezac na ulicach ! Dobrze ze unas tego scierwa nie ma.

Data: 2013-03-05 16:45:46
Autor: outside
Mapa świata
On 6 Mar, 00:10, Bezznaczenia <ksia...@piszesz.com> wrote:

> [...]
> rozjebie, do silnych przecież buraczek się nie rzuci z łapmi.

Lewacy obudza sie z reka w nocniku jak araby zaczna ich rezac na ulicach

Nie strasz fanatyzm rozwalający kraj to mamy za sprawą kościoła, który
zawsze kraje w których miał dane przywileje doprowadzał do bankructwa,
dlatego tu na nic nie ma pieniędzy.
 Nawet cudzoziemcy traktrują Polskę jako tranzyt, bo w krajach
religijnych jest całkowity upadek gospodarczy , humanitarny i moralny
z prawami ludzi.
 Tu jeszcze gówno z wioch poskacze i tak wkurwi polaków, że razem z
klerem wskoczą na latarnie na linkach samochodowych za zwyrodniałego
grzdyla.

Data: 2013-03-05 10:56:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Mapa świata

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kh4eke$knr$1news.icm.edu.pl...
[...]

Ano, nie daje! I co zrobisz? Rozpuszczalnikiem się oblejesz i podpalisz?

rozbawiony

Data: 2013-03-05 10:57:31
Autor: zdumiony
Mapa świata
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kh4eke$knr$1news.icm.edu.pl...
Co to za demokracja jak się nie daje prawa legalizacji związków osób które się kochają i chcą żyć w grupie 3 i więcej ?

A związek trzech panów i kozy?

Data: 2013-03-05 05:51:03
Autor: outside
Mapa świata
On 5 Mar, 10:57, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "xan" <i...@activsoft.pl> napisał w wiadomościnews:kh4eke$knr$1news.icm.edu.pl...

> Co to za demokracja jak się nie daje prawa legalizacji związków osób które
> się kochają i chcą żyć w grupie 3 i więcej ?

A związek trzech panów i kozy?

Nie mieszaj do tego kleru .

Data: 2013-03-05 11:24:22
Autor: Paweł
Mapa świata
W dniu 05.03.2013 10:57, zdumiony pisze:
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości
Co to za demokracja jak się nie daje prawa legalizacji związków osób
które się kochają i chcą żyć w grupie 3 i więcej ?

A związek trzech panów i kozy?

dziwne masz potrzeby

--
paweł

Data: 2013-03-05 11:33:03
Autor: Bezznaczenia
Mapa świata
W dniu 2013-03-05 10:57, zdumiony pisze:
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości
Co to za demokracja jak się nie daje prawa legalizacji związków osób
które się kochają i chcą żyć w grupie 3 i więcej ?

A związek trzech panów i kozy?

Za kilka lat Geye przeforsuja ustawe o dozwolonej pedofilii i zoofili to tylko kwestia czasu.

Data: 2013-03-05 05:55:27
Autor: outside
Mapa świata
On 5 Mar, 11:33, Bezznaczenia <ksia...@piszesz.com> wrote:
> [...]

> A związek trzech panów i kozy?

Za kilka lat Geye przeforsuja ustawe o dozwolonej pedofilii i zoofili to

Kler jest pedofilny i zoofilny i próbowali zalegalizować pedofilie,
ale przez europę zostali zmuszeni do podpisania karty praw dziecka .
Homo jest normalne bo z dorosłymi którzy tego chcą, kler ciężko
zboczony bo gwałci dzieci i zwierzęta.

Data: 2013-03-07 09:35:26
Autor: Adramelech
Mapa świata
xan <info@activsoft.pl> Odpowiedz na news:kh4eke$knr$1news.icm.edu.pl:

Te kraje niby postępowe też są zacofane, dlaczego nikt nie mówi o legalizacji związków wielu partnerów i partnerek ? Przecież araby by się bardziej ucieszyły jak by mogli w europie czy USA mieć po 5-10 żon.

Jasne jasne, kazda sprawe mozna sprowadzic do absurdu.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Mapa świata