MapaMap na PC.

Data: 2010-09-25 13:24:29
Autor: Endriu
MapaMap na PC.
Idzie jako¶ zainstalować Mapamap na PC ?. Chcę sobie wyznaczac trasy, bo te zapisane w Zumi.pl, oraz MapGo.pl maj± jaki¶inny format który nie odczytuje nawigacja i pasowałoby aby było oryginalnie wyznaczane w MapaMap. Posiadam i instalkę w/w mapy ale nie ma tam możliwo¶ci "Zainstaluj na PC" jak w Automapie. Czy kto¶ kombinował może z emulatorem Windows CE 5.0

MicrosoftR WindowsR CE 5.0 Device Emulator
<http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=A120E012-CA31-4BE9-A3BF-B9BF4F64CE72&displaylang=en>

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-25 13:33:43
Autor: Endriu
MapaMap na PC.
zapisane w Zumi.pl, oraz MapGo.pl maj± jaki¶inny format

Tzn. .trs tylko że xml-owy .trs z Nawigacji od tego  z MapaGo.pl lub Zumi.pl trochę się różni. Te przerzucune z MapaGo.pl lub Zumi.pl do Nawigacji powoduj± jej zwiechę  ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-29 12:58:45
Autor: J.F.
MapaMap na PC.
Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w
Idzie jako¶ zainstalować Mapamap na PC ?. Chcę sobie wyznaczac trasy, bo te

Ja tam nie wiem - moze sie nie dorobili wersji pecetowej, a moze chodzi ci o RouteMan
http://www.mapamap.pl/pobierz

Bo opis jakis dziwny :-)

zapisane w Zumi.pl, oraz MapGo.pl maj± jaki¶inny format który nie odczytuje nawigacja i pasowałoby aby było oryginalnie wyznaczane w MapaMap.

Doswiadczenia firmy Garmin zaoowocowaly ostrzezeniem ze urzadzenie nawigujace ma prawo wyznaczyc inna trase niz program MapSource na pececie.
Bo przesyla sie tylko punkty poczatkowy, koncowy i zadane posrednie, a nie cala trase :-)

J.

MapaMap na PC.