Maps.me vs Here vs ? - mapy offline

Data: 2015-05-28 10:26:34
Autor: J.F.
Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
Użytkownik "szerszen"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20150528073156.56cbbd9c24dff8621fc27a30@tlen.pl...
Rozwijając pytanie, ma ktoś jakieś doświadczenia w kwestii darmowych map i nawigacji offline?

Mapfactor. Mapy platne Tomtom, albo darmowe OSM. Aktualizacja czesto, mapy dosc male choc dokladne.

Be on Road ... darmowe mapy OSM, ale aktualizacje juz rzadko. Pliki nieco wieksze niz w mapfactor.

Osmand ... ostatnie wersje juz sie prawie nadaja do uzytku ..

Gdzies mi sie jeszcze Navmii poniewiera.

J.

Data: 2015-05-28 13:07:28
Autor: szerszen
Maps.me vs Here vs ? - mapy offline

[...]