Mapy Google a HotSpot

Data: 2009-08-21 14:57:09
Autor: Waldek Godel
Mapy Google a HotSpot
Dnia Fri, 21 Aug 2009 15:26:02 +0200, Zosia napisał(a):

Gdy jestem w okolicy HotSpota mogę korzystać z Internetu bez
połączenia przez GPSR. Może korzystać to dużo powiedziane
w przypadku komórki, ale przynajmniej strony się otwierają.
Gdy jednak zamiast jakiejś strony wybiorę Mapy Google, to
łączenie samo zmienia się z HotSpota na GPRS.

Jakbyś łaskawie jeszcze podał typ telefonu, to byłoby to pytanie nie tylko
do wróżek, jak powyższe.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-21 19:58:34
Autor: Waldek Godel
Mapy Google a HotSpot
Dnia Fri, 21 Aug 2009 18:42:35 +0200, Zosia napisał(a):

Jakbyś łaskawie jeszcze podał typ telefonu, to byłoby to pytanie nie tylko
do wróżek, jak powyższe.

Nokia E51

To w ustawieniach wyłącz domyślne połączenie i każ mu się za każdym razem
pytać

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-21 21:12:42
Autor: Zosia
Mapy Google a HotSpot
[...]

Nie wiem jak to zrobić odkąd Orange pokierował ustawieniami.
Ale nie wydaje mi się, żeby to pomogło, bo na początku każę jej przeglądać
WLAN i wybieram Mapy  Google i dopiero wtedy zmienia na GPRS. Zresztą
słabo to widać, bo zasłania otwarta strona. Jednak po wyjściu z Mapy Google
jest połączenie przez GPRS.

Data: 2009-08-21 20:19:22
Autor: Waldek Godel
Mapy Google a HotSpot
Dnia Fri, 21 Aug 2009 21:12:42 +0200, Zosia napisał(a):

Nie wiem jak to zrobić odkąd Orange pokierował ustawieniami.

W E71:
Internet-Opcje-Ustawienia-Ogólne-Punkt dostępu-Zawsze pytaj

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-22 08:47:02
Autor: Zosia
Mapy Google a HotSpot
W E71:
Internet-Opcje-Ustawienia-Ogólne-Punkt dostępu-Zawsze pytaj

Dzięki.

Data: 2009-08-23 00:30:11
Autor: Amir
Mapy Google a HotSpot

Dzięki.

i wgraj sobie garmina to nie będziesz placic :)

http://tnij.org/zoosia

jakk sie spodoba to po testach kup, bo przeciez pirata nie mozna uzywac ;)
bo zaraz jeszcze mnie zbesztaja

pozdrawiam

Data: 2009-08-23 11:28:51
Autor: Zosia
Mapy Google a HotSpot
i wgraj sobie garmina to nie będziesz placic :)

http://tnij.org/zoosia

jakk sie spodoba to po testach kup, bo przeciez pirata nie mozna uzywac ;)
bo zaraz jeszcze mnie zbesztaja

Bardzo dziękuję. Ściąganie kolejnych plików jest dosyć żmudne, bo jako
Free User muszę odczekiwać 14 minut między ściągnięciami, ale przeżyję.

Mapy Google wgrałam z nadzieją, że będę mogła uzyskiwać informacje
na temat korków na drogach, ale okazuje się, że te informacje jeszcze
w Polsce nie są dostępne.
A jak to jest w przypadku Garmina? Jak wygląda łączenie z GPS?
Dlaczego nie trzeba płacić ( z wyjątkiem zakupu samego programu
oczywiście)?
I jeszcze jedno - na podanej przez Ciebie stronie jest informacja o zamknięciu
z powodu bałaganu. Mam nadzieję, że w samym opisie instalacji bałaganu
nie ma i wystarczy wykonać kolejne punkty krok po kroku?

Data: 2009-08-23 15:45:03
Autor: Amir
Mapy Google a HotSpot
> [...]
z powodu bałaganu. Mam nadzieję, że w samym opisie instalacji bałaganu
nie ma i wystarczy wykonać kolejne punkty krok po kroku?

W przypadku garmina, online, jest duzo rowniez ciekawych opcji
pogoda, odloty samolotow, sciagnij sobie POI, bedziesz miała,
restauracje, baseny miejcsa histroczyne, np bedac w jakims miescie będziesz
chciałą coś pozwiedzac klikasz najblizsze miejsca historyczne i wyswietla Ci listę
z numerami nawet telefonów.

Program Garmin korzysta z wbudowanego GPSU w telefon,
dlatego iż pobierasz najnowszą mapę do telefonu, to nie płacisz za transfer danych.

jeśli telefon nie posiada GPS, wówczas musisz sobie dokupić na allegro w cenie ok 100zł
na bluetooth

Mapy ogolnie są dosyć dokładne jeśłi chodzi o Polskę, niczym nie odbiegają od Automapy polskiej produkcji.
tak więc jako nawigacja sprawdza się bardzo dobrze, nazwy ulic są nawet w bardzo małych miasteczkach.

sam program najpierw zainstaluj, wygeneruj generatorem pod swoja karte pamięci kod i wklej go do sw.unl
jak w opisie, a mapy pozniej po prostu dorzucasz, najnowsza wersja Polski to 2009.1

pozdrawiam

Data: 2009-08-23 17:14:15
Autor: Zosia
Mapy Google a HotSpot
Jeszcze raz bardzo dziękuję.

A jak należy połączyć pliki .IMG, które ściągają się w częściach?

Data: 2009-08-24 09:07:39
Autor: Amir
Mapy Google a HotSpot

A jak należy połączyć pliki .IMG, które ściągają się w częściach?

rozpakować winrar-em jeśli to rary
 w google wpisz winrar to ci znajdzie program do rozpakowania

Data: 2009-08-24 13:39:46
Autor: Zosia
Mapy Google a HotSpot
A jak należy połączyć pliki .IMG, które ściągają się w częściach?

rozpakować winrar-em jeśli to rary
w google wpisz winrar to ci znajdzie program do rozpakowania

Nie chodziło mi o to jak rozpakować rary, ale jak połączyć pliki
..img, które w tych rarach są zapakowane. Niektóre z rarow
są w grupach ponumerowane, więc, jak sądzę, pliki .img w nich
zapakowane trzeba jakoś połączyć. Pytanie jak to zrobić?

Data: 2009-08-24 21:53:30
Autor: Zosia
Mapy Google a HotSpot
[...]

Ponadto. ostatnia, 15-ta część mapy Europy jest zepsuta.
Przy próbie rozpakowania pokazuje się komunikat:
CRC failed in "GMAPSUPP.IMG". File is broken.
Czy można ją ściągnąć z innej strony?

Data: 2009-08-30 10:45:38
Autor: Amir
Mapy Google a HotSpot