Mapy TOPO serwery

Data: 2009-06-17 13:02:51
Autor: Wojciech Wierba
Mapy TOPO serwery
Utraciłem bookmarki w wyniku awarii (a tych akurat nie mam backup'u).
Pomóżcie w odtworzeniu linków do serwerów mapowych.
Konkretnie szukam serwerów z mapami Rumunii (wojskowe 50k i 100k,
rumuńskie lub radzieckie/rosyjskie).
Szukam, szukam, ale cos nie idzie tak, jakbym chciał.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-06-17 13:14:53
Autor: Olin
Mapy TOPO serwery
Dnia Wed, 17 Jun 2009 13:02:51 +0200, Wojciech Wierba napisał(a):

Pomóżcie w odtworzeniu linków do serwerów mapowych.
Konkretnie szukam serwerów z mapami Rumunii (wojskowe 50k i 100k,
rumuńskie lub radzieckie/rosyjskie).

Nie wiem, czy sprostam Twym wymaganiom w zakresie skali tudzież stopnia
wojskowości, ale proszę:

http://harti.mielu.ro/
http://mapy.mk.cvut.cz/list/data/Rumunsko-Romania

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
św. Tomasz z Akwinu
(Summa Theologiae 2-2 q.152)

Data: 2009-06-17 13:58:23
Autor: Kris_gor
Mapy TOPO serwery

http://maps.vlasenko.net/soviet-military-topographic-map/map50k.html
http://maps.vlasenko.net/soviet-military-topographic-map/map100k.html

Data: 2009-06-17 12:09:10
Autor: Wojciech Wierba
Mapy TOPO serwery
On 17 Cze, 13:58, Kris_gor <kris_...@poczta.onet.pl> wrote:
Wojciech Wierba pisze:

> Utraciłem bookmarki w wyniku awarii (a tych akurat nie mam backup'u).

http://maps.vlasenko.net/soviet-military-topographic-map/map50k.htmlhttp://maps.vlasenko.net/soviet-military-topographic-map/map100k.html

Świetnie, świetnie, tego mi też brakowało, ale niestety tam Rumunia to
'biała plama'.
Dziekuję i może jeszcze ktos pomoże?

Pozdrawiam
Wojtek

[...]