Mapy na Garmina na Balkany

Data: 2009-06-08 11:54:26
Autor: lesor
Mapy na Garmina na Balkany
j.w.t.
Chodzi mi o mapy pod katem jazdy motocyklem, z rutingiem.

Ma ktos jakies mapy albo choc doswiadczenia z wycieczki?

--
pozdrawiam, lesor
cb1300 rosSynAnt

Data: 2009-06-08 04:44:08
Autor: doktorski
Mapy na Garmina na Balkany
On 8 Cze, 11:54, "lesor" <p...@lesorNS.waw.pl> wrote:

Chodzi mi o mapy pod katem jazdy motocyklem, z rutingiem.
Nie wiem jak z pokryciem (rewelacji bym sie nie spodziewal) ale mozesz
zerknac na http://ump.waw.pl

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-06-08 13:37:23
Autor: Tytus z Fabryki
Mapy na Garmina na Balkany
Siemka

***Użytkownik "lesor"
 Chodzi mi o mapy pod katem jazdy motocyklem, z rutingiem.

AM 5,1 chodzi i daje rade nawet w porabanych chorwackich miasteczkach...
ale to OT bo to nie Garmin

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-08 17:55:00
Autor: newrom
Mapy na Garmina na Balkany
On Mon, 8 Jun 2009 11:54:26 +0200, "lesor" <pisz@lesorNS.waw.pl>
wrote:

j.w.t.
Chodzi mi o mapy pod katem jazdy motocyklem, z rutingiem.

Mapsource najnowszy ma, przynajmniej tak mie sie wydawa.

Ma ktos jakies mapy albo choc doswiadczenia z wycieczki?

Ja nie, ale moze koledzy ?

pozdr
newrom
PS. przed boberem jedziesz czy po ?
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-06-09 08:29:01
Autor: lesor
Mapy na Garmina na Balkany
Użytkownik wrote:
"lesor" wrote:

[...]

:)
--
pozdrawiam, lesor
CB1300 /Rossynant/

Data: 2009-06-09 08:57:24
Autor: Spider A.J.
Mapy na Garmina na Balkany

<newrom@spamcom.com> wrote

PS. przed boberem jedziesz czy po ?

Romeczku a Ty sie na bobra wybierasz?
Bo sie wacham :-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-09 09:12:05
Autor: newrom
Mapy na Garmina na Balkany
On Tue, 9 Jun 2009 08:57:24 +0200, "Spider A.J."
<neolith@toWywal.gmx.net> wrote:

Romeczku a Ty sie na bobra wybierasz?

Tak :)

Bo sie wacham :-)

Ale bardziej wbok czy do tylu ? ;)

pozdr
newrom
PS. wspolnej drogi nie proponuje bo moja predkosc przelotowa to bedzie
max 70-80km/h :)

Data: 2009-06-09 11:33:14
Autor: kocyk
Mapy na Garmina na Balkany