Mapy nokii opinie

Data: 2010-03-16 22:18:00
Autor: Bastion
Mapy nokii opinie

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hnni3t$kf0$1atlantis.news.neostrada.pl...
witajcie
nie zawsze mam przy sobie navi, a od czasu do czasu muszę gdzieś pojechać nie znając dokładnie okolicy. Era przy przedłużaniu umowy proponuje mi tel z mapami nokii jak one się sprawdzają? Czy warto się w to bawić?

Mysle, ze malo kto jedzi z legalna nawigacja Nokii.
W wiekszosci ludze ktorych znam, zainstalowala pirata Garmin XT.
Jezeli mozesz wziasc Nokie z Symbianem
i da sie na tym zainstalowac program Garmina XT (poszukaj w necie)
to polecam takie rozwiazanie.

Data: 2010-03-16 22:35:41
Autor: Ghost
Mapy nokii opinie

[...]