Mapy nokii opinie

Data: 2010-03-17 18:20:07
Autor: radekp@konto.pl
Mapy nokii opinie
Tue, 16 Mar 2010 10:10:42 +0100, w <hnni3t$kf0$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
krzysiek82 <saab@user.pl> napisał(-a):

witajcie
nie zawsze mam przy sobie navi, a od czasu do czasu muszę gdzieś pojechać nie znając dokładnie okolicy. Era przy przedłużaniu umowy proponuje mi tel z mapami nokii jak one się sprawdzają? Czy warto się w to bawić?

Mapy Navteq -- czyli słabe. Na "od czasu do czasu" mogą być, ale uwaga na drogi
gruntowe (takie dla traktora) oznaczone jako asfalt itp. kwiatki. Sporo tego
równomiernie po całej Polsce, więc nie znasz dnia ani godziny.

Soft też taki sobie. Trasy do wyboru "krótsza" (dla ryzykantów i amatorów dróg
gruntowych oznaczonych jako asfaltowe) albo "szybka" (czyli jak najbardziej
naokoło, byle drogami jak najwyższej kategorii).

"Biedronkowa" navi za 200zł z Mapamap wrzucona do schowka o dwa rzędy wielkości
lepsza.

Data: 2010-03-17 18:36:36
Autor: Ghost
Mapy nokii opinie

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:rk32q59mv781tmrfcp20h9imrmp1mhkueh4ax.com...
[...]

Interfejs Ovi o trzy rzedy lepszy od mapymap.

Data: 2010-03-18 17:00:41
Autor: radekp@konto.pl
Mapy nokii opinie
Wed, 17 Mar 2010 18:36:36 +0100, w <hnr409$oc7$1@mx1.internetia.pl>, "Ghost"
<ghost@everywhere.pl> napisał(-a):

>"Biedronkowa" navi za 200zł z Mapamap wrzucona do schowka o dwa rzędy >wielkości
>lepsza.

Interfejs Ovi o trzy rzedy lepszy od mapymap.

Być może. Ale przy Ovi wisząc podwoziem na drodze nie myśli się o tym.

Data: 2010-03-18 09:29:07
Autor: Olleo
Mapy nokii opinie
Być może. Ale przy Ovi wisząc podwoziem na drodze nie myśli się o tym.

No to Ovi Maps, to cos dla mnie ;)

Data: 2010-03-20 16:04:57
Autor: radekp@konto.pl
Mapy nokii opinie
Thu, 18 Mar 2010 09:29:07 -0700 (PDT), w
<1c6cdf4c-2818-4c72-9e02-ee98e304571c@30g2000yqi.googlegroups.com>, Olleo
<olleo@tlen.pl> napisał(-a):

> Być może. Ale przy Ovi wisząc podwoziem na drodze nie myśli się o tym.

No to Ovi Maps, to cos dla mnie ;)

Jak masz 4x4 to polecam tereny górskie, tam jest hardcore :)
Ale musisz mieć auto wąskie -- czarny szlak to nie przelewki ;).

Data: 2010-03-21 04:46:26
Autor: Olleo
Mapy nokii opinie
Jak masz 4x4 to polecam tereny górskie, tam jest hardcore :)
Ale musisz mieć auto wąskie -- czarny szlak to nie przelewki ;).

No wlasnie dlatego :)
--
Olleo

Data: 2010-03-21 10:06:16
Autor: Hants
Mapy nokii opinie

<olleo@tlen.pl> napisał(-a):

> Być może. Ale przy Ovi wisząc podwoziem na drodze nie myśli się o tym.

No to Ovi Maps, to cos dla mnie ;)

Ovi Maps to kompletne gówno w porownaniu z np TT. Zaplacilem za miesiac tej "cud miod" nawigacji i dupa:  nie ma zasiegu internetu - nie ma nawigacji.

Data: 2010-03-21 04:47:13
Autor: Olleo
Mapy nokii opinie
Ovi Maps to kompletne gówno w porownaniu z np TT. Zaplacilem za miesiac tej
"cud miod" nawigacji i dupa:  nie ma zasiegu internetu - nie ma nawigacji.

No i na takich jak ty TT i AM zarabiaja ;P Napisz jeszcze, ze masz
Skode :D
--
Olleo

Data: 2010-03-21 12:19:54
Autor: Hants
Mapy nokii opinie
"Olleo" <olleo@tlen.pl> wrote in message news:696d5d80-d64f-442e-9efd-c4a0a300c17eu9g2000yqb.googlegroups.com...
No i na takich jak ty TT i AM zarabiaja ;P Napisz jeszcze, ze masz
Skode :D

Skody nie mam, a za TT zaplacilem raz - 4 lata temu. Nokii tez raz, ale tylko dlatego, ze mi sie z TT nie chcialo lazic po górach. Z ciekawosci postanowilem wyprobowac Nokie na plaskim terenie w aucie. Kompletna porazka.

Data: 2010-03-21 09:24:06
Autor: Olleo
Mapy nokii opinie
Kompletna porazka.

Jakbys sobie tak uprzednio sciagnal wszystkie mapy z netu do fona,
wylaczyl tryb online oraz wylaczyl AGPS, to bys nie potrzebowal
zasiegu GSM do nawigacji. Ale latwiej napisac: "kompletna porazka".
--
Olleo

Data: 2010-03-21 17:31:09
Autor: Przemysław Bernat
Mapy nokii opinie
Dnia Sun, 21 Mar 2010 09:24:06 -0700 (PDT), Olleo napisał(a):

[...]

Tylko frajerzy czytają instrukcje :-) --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-03-22 09:08:59
Autor: Hants
Mapy nokii opinie
"Olleo" <olleo@tlen.pl> wrote in message news:869776e4-d03e-44ba-9137-25c9dac2eaddz4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

O kurka - to jeszcze tylko sw Krzysztofa sobie nakleje na desce rozdzielczej i bede mógl uzywac Nokia Maps.
Ten produkt jest po prostu nie wart zadnych pieniedzy i Nokia zamiast marnowac czas na NM powinna rozwijac np Sportstrackera, ktorego uwazam za wyjatkowo udany pomysl i czesto z niego korzystam.

BTW - nie widze w telefonie opcji 'sciagnij wszystkie mapy', a na www pierdola jak potluczeni: "Navigation on your Nokia. For free. Forever." Sranie w banie, bo przed uzyciem funkcji nawigacji wymuszaja wykupienie licencji.
Zenada. Dziwie sie, ze bronisz tego bubla.

Data: 2010-03-22 03:06:44
Autor: Olleo
Mapy nokii opinie
Zenada. Dziwie sie, ze bronisz tego bubla.

Nie bronie bubla, tylko wyjasniam co robisz zle, a co moze miec wplyw
na twoja ocene. Ale widze, ze produkuje sie niepotrzebnie.
--
Olleo

Data: 2010-03-22 11:10:28
Autor: Cavallino
Mapy nokii opinie
Uzytkownik "Olleo" <olleo@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:9e5335ac-4ce0-4e6c-86f5-32a8c99c94fbo30g2000yqb.googlegroups.com...
Zenada. Dziwie sie, ze bronisz tego bubla.

Nie bronie bubla, tylko wyjasniam co robisz zle, a co moze miec wplyw
na twoja ocene. Ale widze, ze produkuje sie niepotrzebnie.

Widzisz, ze sobie nie radzi z softem, to napisz mu po ludzku co, jak i gdzie ma zrobic, zeby swoje problemy rozwiazac, to pewnie latwiej to przyjmie do wiadomosci.

Data: 2010-03-21 11:54:26
Autor: Waldek Godel
Mapy nokii opinie
Dnia Wed, 17 Mar 2010 18:20:07 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

o'rly?
Pomimo, że ma mapy Navteq? Wytłumaczysz jakoś ten paradoks?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-22 14:39:07
Autor: radekp@konto.pl
Mapy nokii opinie
Sun, 21 Mar 2010 11:54:26 +0000, w <j1mixzyi3jot.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(-a):

> "Biedronkowa" navi za 200zł z Mapamap wrzucona do schowka o dwa rzędy wielkości
> lepsza.

o'rly?
Pomimo, że ma mapy Navteq? Wytłumaczysz jakoś ten paradoks?

To Mapamap ma mapy Navteq? Nie, masz rację, tego nie umiem nijak wytłumaczyć
:).

Data: 2010-03-22 18:52:19
Autor: Waldek Godel
Mapy nokii opinie
Dnia Mon, 22 Mar 2010 14:39:07 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

To Mapamap ma mapy Navteq? Nie, masz rację, tego nie umiem nijak wytłumaczyć
:).

Ma mapy Imagisa który dostarcza je również Navteqowi

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-25 17:29:30
Autor: radekp@konto.pl
Mapy nokii opinie
Mon, 22 Mar 2010 18:52:19 +0000, w <1js9ol1kkw8an.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(-a):

> To Mapamap ma mapy Navteq? Nie, masz rację, tego nie umiem nijak wytłumaczyć
> :).

Ma mapy Imagisa który dostarcza je również Navteqowi

Nie, Navteq ma swoje mapy na Polskę.

Mapy nokii opinie