Mapy online/gps ze szlakami na Ukraine (Bieszczady Wschodnie)

Data: 2015-05-11 02:31:54
Autor: Kuba D
Mapy online/gps ze szlakami na Ukraine (Bieszczady Wschodnie)

Zapewne marzeniem pozostanie cos w stylu:
http://cp.atlas.sk/vlakbus/spojenie/
jako znalezienie powrotu komunikacja do auta w Siankach...

Hej!

Kiedyś używałem jakiegoś ukraińskiego serwisu i chyba było to:

http://bus.com.ua/

Toporne, ale działa - właśnie testowo znalazłem połączenie z Kijowa do Ceuty przez "Alikante" :).

Data: 2015-05-13 03:03:03
Autor: MarcinS
Mapy online/gps ze szlakami na Ukraine (Bieszczady Wschodnie)
Toporne, ale działa - właśnie testowo znalazłem połączenie z Kijowa do Ceuty przez "Alikante" :).

To ja poprosze z Wolowca do Sianek.
Niemniej dziekuje!

--
MarcinS

Mapy online/gps ze szlakami na Ukraine (Bieszczady Wschodnie)