[SPAM] Mapy po 3 zł, przewodniki po 5 zł

Data: 2012-11-16 11:24:26
Autor: Waldek Brygier
[SPAM] Mapy po 3 zł, przewodniki po 5 zł
Cześć,
udało mi się pozyskać ze zwrotów księgarskich prawie 1000 sztuk różnego rodzaju wydawnictw, map i przewodników, głównie PLAN-u i COMPASS-u (-a?), przede wszystkim górskich, ale są też "nadmorskie", kaszubskie, mazurskie... Pozwalam sobie zamieścić tutaj ogłoszenie, bo myślę, że warto zapoznać się z listą, tym bardziej że duża część z tych map i przewodników wciąż jest w sprzedaży, niektóre mają daty wydania: 2011 lub 2012...

http://naszesudety.pl/index.php?p=artykulyShow&iArtykul=10136

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2012-11-16 17:48:59
Autor: Marcin Lubojanski
W dniu 2012-11-16 05:24, Waldek Brygier pisze:
[...]

Mam nadzieję że nie wykupiłem wszystkich map Compassu :P

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2012-11-17 17:43:40
Autor: Waldek Brygier
Marcin Lubojanski wrote:
Mam nadzieję że nie wykupiłem wszystkich map Compassu :P

Wszystkich nie, na szczęście większość była w wielu egzemplarzach :-)

Data: 2012-11-17 21:28:44
Autor: adam
W dniu 2012-11-17 17:43, Waldek Brygier pisze:
Marcin Lubojanski wrote:
Mam nadzieję że nie wykupiłem wszystkich map Compassu :P

Wszystkich nie, na szczęście większość była w wielu egzemplarzach :-)

Też zamówiłem, ale przy okazji zajrzałem do antykwariatu, a tam Tatry Saysse-Tobiczyka za 12 zł. Az się wierzyć nie chce, wg mnie jeden z lepszych albumów, a cena za paczkę najgorszych fajek.

Adam

Data: 2012-11-17 22:45:21
Autor: Waldek Brygier
adam wrote:
a tam Tatry
Saysse-Tobiczyka za 12 zł. Az się wierzyć nie chce, wg mnie jeden z
lepszych albumów, a cena za paczkę najgorszych fajek.

Cena jest odzwierciedleniem moich sudeckich zainteresowań.
Tatry to nie moja bajka, jeśli masz ochotę, mogę Ci ten album nawet za koszt przesyłki oddać :-)

Data: 2012-11-17 22:50:56
Autor: Waldek Brygier
[SPAM] Mapy po 3 zł, przewodniki po 5 zł
adam wrote:
Też zamówiłem,

A, no to odpada nam koszt przesyłki :-)
Dołożyć album do zamówienia? W prezencie...

Data: 2012-11-17 23:14:39
Autor: adam
W dniu 2012-11-17 22:50, Waldek Brygier pisze:
adam wrote:
Też zamówiłem,

A, no to odpada nam koszt przesyłki :-)
Dołożyć album do zamówienia? W prezencie...

Album mam, to była tylko taka refleksja na marginesie. Ja za niego dałem 120 zł, też w antykwariacie. Ale to było prawie   ...40 lat temu. Zarobki były wtedy zbliżone do dzisiejszych, ale głód książki większy.

[SPAM] Mapy po 3 zł, przewodniki po 5 zł