Maramuresz

Data: 2011-08-23 10:48:16
Autor: pitkla
Maramuresz
Witam.
Rok temu szukałem map Maramureszu Rumuńskiego i nic nie znalazłem. Czy od poprzedniego roku nie pojawiły się jakieś mapy?
pzdr
piotr

Data: 2011-08-23 10:56:33
Autor: Wojciech Wierba
Maramuresz
W dniu 2011-08-23 10:48, pitkla pisze:
Witam.
Rok temu szukałem map Maramureszu Rumuńskiego i nic nie znalazłem. Czy
od poprzedniego roku nie pojawiły się jakieś mapy?

Nihil novi sub sole

Ale mam kilka skanów map (różnego autoramentu i jakości).
Jeśliś zainteresowany, to daj Zn.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-08-23 11:22:48
Autor: Olin
Maramuresz
Dnia Tue, 23 Aug 2011 10:56:33 +0200, Wojciech Wierba napisał(a):

Ale mam kilka skanów map (różnego autoramentu i jako¶ci).

Skany som też w sieci:
http://harti.mielu.ro/maramures.html
http://mapy.mk.cvut.cz/list/data/Rumunsko-Romania/Maramuresh

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodz±cego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-25 08:16:49
Autor: przemek p
Maramuresz
On 23 Sie, 10:56, Wojciech Wierba <wie...@mail.desy.de> wrote:
W dniu 2011-08-23 10:48, pitkla pisze:

> Witam.
> Rok temu szukałem map Maramureszu Rumuńskiego i nic nie znalazłem.. Czy
> od poprzedniego roku nie pojawiły się jakie¶ mapy?

Nihil novi sub sole

Ale mam kilka skanów map (różnego autoramentu i jako¶ci).
Je¶li¶ zainteresowany, to daj Zn.

Jest co¶ nowego.
Na stronie Parku  Przyrody Gór Marmaroskich s± mapy doliny Wazeru i
rejony Farcaula i Popa Iwan Mar.:
http://www.muntiimaramuresului.ro/index.php?cmd=hartipnmm

pp

Maramuresz