Maramuresz / Bukowina - jak dojechać (przez SK/HU) z PL?

Data: 2010-08-08 10:37:07
Autor: Krzychu
Maramuresz / Bukowina - jak dojechać (przez SK/HU) z PL?
Cześć
Pytanie do bywalców rumuńskich Karpat Wschodnich. Jadąc ze wschodniej
części Polski (Lublin/Zamość), którędy najłatwiej dotrzeć samochodem
do Marmaroszu? Michelinkom i GPSom jakoś nie wierzyłbym, wolałbym
odwołać się do zbiorowej mądrości ;)
pozdrawiam,

Z Lublina to oczywiście na Rzeszów i Barwinek. Potem Świdnik - Stropkov - Domasa - Vranov - Trebisov - Slovenske Nove Mesto - Satoraljaujhely - Tokaj - Nyiregyhaza - Mateszalka - Satu Mare - Negresti Oas - Sighetu.

Możesz też za Satoraljaujhely skręcić na Sarospatak i potem przez Cigand - Kisvarde - Vasarosnameny do Mateszalki i dalej jak wyżej pisałem.

Jakbyś chciał troche leji to możesz to zrobić w Barwinku bo na granicy w tamtym roku nie widziałem kantorów, są dopiero w centrum Satu Mare. Ta granica wygląda wogóle kiepsko w porównaniu z tą na drodze do Oradii.

--

Maramuresz / Bukowina - jak dojechać (przez SK/HU) z PL?