Maraton Katowice - Hel 670km, czyli jestem hardkorem ;))

Data: 2012-08-15 14:01:16
Autor: Vince
Maraton Katowice - Hel 670km, czyli jestem hardkorem ;))
Szkoda, że nie dałeś wcześniej znać, bo sam się nad czymś takim zastanawiałem :)

Pozdrawiam, M.

See also: facebook.com/milosz.klemens

Użytkownik "Wilk" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:71c10993-323d-4b3a-8b70-9ccb2a35191el17g2000vbj.googlegroups.com...
Zapraszam na moją relację z maratonu Katowice - Hel 670km. Połowa
trasy w idealnych warunkach, ale za to druga część dała nam popalić
jak mało co
http://wilk.bikestats.pl/707568,Katowice-Hel-czyli-z-cyklu-Jestem-Hardkorem.html#comments
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Maraton Katowice - Hel 670km, czyli jestem hardkorem ;))