Maratończyku w Puszczy Kampinoskiej!

Data: 2009-06-30 01:46:27
Autor: Slawek
Maratończyku w Puszczy Kampinoskiej!
Moze ci sami, po skonczonym extremalnym rajdzie wyluzowani i twardzi
przemierzaja rowerem puszcze ze szlugiem w pysku ? Jakis czas temu
widzialem takiego jak mi smignal rowerem pozostawiajac tylko nitke
dymu....

pozdrawiam
Slawek

Data: 2009-06-30 11:02:39
Autor: fabian
Slawek wrote:
[...]

A co ma wspólnego palenie z śmieceniem?

Fabian

Data: 2009-06-30 02:14:55
Autor: Slawek
On Jun 30, 11:02 am, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:
Slawek wrote:
> [...]
> przemierzaja rowerem puszcze ze szlugiem w pysku ? Jakis czas temu
> widzialem takiego jak mi smignal rowerem pozostawiajac tylko nitke

A co ma wspólnego palenie z ¶mieceniem?

Zarowno smiecenie jak i palenie sa zabronione na terenie lasu. Jak
widac kretynow nie brakuje i jesli ktorys kretyn nie spali lasu to
reszta zapewni nam w nim tone smieci.

pozdrawiam
Slawek

Data: 2009-06-30 11:33:55
Autor: fabian
Slawek wrote:
[...]

Mógłby¶ wskazać jaki¶ regulamin lasu albo co¶ w tym stylu? Próbowałem wygooglać i przegl±dałem strony lasy.gov.pl i nie znalazłem.

Fabian.

Data: 2009-06-30 02:45:08
Autor: Slawek
On Jun 30, 11:33 am, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:
Slawek wrote:

> [...]

Mógłby¶ wskazać jaki¶ regulamin lasu albo co¶ w tym stylu? Próbowałem
wygooglać i przegl±dałem strony lasy.gov.pl i nie znalazłem.

Prosze bardzo :-)

http://www.kampinoski-pn.gov.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=61&Itemid=83

A dokladniej:

 6. Na obszarze Parku zabrania się:

 - użytkowania, niszczenia, umy¶lnego uszkadzania, zanieczyszczania
 i dokonywania zmian obiektów przyrodniczych, obszarów oraz zasobów
 i składników przyrody;
- palenia ognisk, używania grilli i wyrobów tytoniowych oraz ¶wiatła o
otwartym płomieniu poza miejscami do tego wyznaczonymi;

Data: 2009-06-30 12:25:42
Autor: fabian
Slawek wrote:
[...]

Po pierwsze mówisz o jakim¶ konkretnym parku, a nie o lesie w ogólno¶ci po drugie jak widzę można palić w wyznaczonych miejscach.

Fabian.

Data: 2009-06-30 12:51:27
Autor: dziki
Maratończyku w Puszczy Kampinoskiej!
Użytkownik "fabian" <fabian@niematakiego.adresu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h2cp75$9pr$2opal.futuro.pl...

Po pierwsze mówisz o jakim¶ konkretnym parku, a nie o lesie w ogólno¶ci po drugie jak widzę można palić w wyznaczonych miejscach.

po pierwsze to nie regulamin powinien Ci podpowiedziec, a raczej rozsadek, ze palenie w lesie z reguly do najmadrzejszych nie nalezy.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-06-30 11:31:15
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-30, dziki wrote:
[...]

To trochę zależy od sytuacji - w zimie czy po tygodniu deszczów trzebaby
się postarać, żeby papierosem jednego listka podwęglić.

Data: 2009-06-30 14:38:56
Autor: dziki
Maratończyku w Puszczy Kampinoskiej!
Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:slrnh4jts3.11ja.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

To trochę zależy od sytuacji - w zimie czy po tygodniu deszczów trzebaby
się postarać, żeby papierosem jednego listka podwęglić.

hehe, czulem, ze ktos znajdzie dziure w calym ;P

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-06-30 14:46:42
Autor: fabian
dziki wrote:
[...]

Jaka dziura w całym, w 3miejskich lasach to może 2 miesi±ce w lasach s± suche. Na pewno przez większ± czę¶ć roku niedopałkiem jest trudno co¶ w nim podpalić.

Fabian.

Data: 2009-06-30 14:54:06
Autor: fabian
fabian wrote:
dziki wrote:
[...]

Jeszcze sobie odpowiem, ale lepiej jednak nie palić, bo raczej rzadko kto¶ chowa peta do kieszeni, a taki w lesie na ziemi wygl±da obrzydliwie.

Fabian.

Data: 2009-06-30 16:25:29
Autor: Tomasz Minkiewicz
Maratończyku w Puszczy Kampinoskiej!
On Tue, 30 Jun 2009 14:54:06 +0200
fabian <fabian@niematakiego.adresu.pl> wrote:

fabian wrote:
> [...]

Jeszcze sobie odpowiem, ale lepiej jednak nie palić, bo raczej rzadko ktoś chowa peta do kieszeni, a taki w lesie na ziemi wygląda obrzydliwie.

Teraz Ty szukasz dziury w całym. ;)
http://www.sklep-tytoniowy.abc24.pl/default.asp?kat=46864&pro=29050

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-06-30 17:05:48
Autor: fabian

fabian wrote:
dziki wrote:
[...]

Nie wiedziałem. Dzięki za linka! :)

Fabian.

Data: 2009-06-30 21:41:35
Autor: click
dziki pisze:
[...]

chciales napisac - rzucanie niedopalkow w lesie

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-06-30 20:07:31
Autor: MadMan
Dnia Tue, 30 Jun 2009 02:45:08 -0700 (PDT), Slawek napisał(a):

- palenia ognisk, używania grilli i wyrobów tytoniowych oraz ¶wiatła o
otwartym płomieniu poza miejscami do tego wyznaczonymi;

U, to tabaki też nie można? Dziwne. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-06-30 11:48:40
Autor: Kosu
fabian wrote:
Mógłby¶ wskazać jaki¶ regulamin lasu albo co¶ w tym stylu? Próbowałem wygooglać i przegl±dałem strony lasy.gov.pl i nie znalazłem.

Akurat Kampinos to Park Narodowy, więc zupełnie inna liga niż "lasy".

Poza tym:
http://www.lp.gov.pl/media/biblioteka/podstawy/ustawa_o_lasach
(Art. 30)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-06-30 03:11:11
Autor: Slawek
On Jun 30, 11:48 am, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:
fabian wrote:
> [...]
> wygooglać i przegl±dałem strony lasy.gov.pl i nie znalazłem.

Akurat Kampinos to Park Narodowy, więc zupełnie inna liga niż "lasy".

Rozmowa jest generalnie o puszczy ale przepisy o lasach, ktore podales
mowia to samo:

2)  za¶miecania;
zabrania się działań i czynno¶ci mog±cych wywołać niebezpieczeństwo, a
w szczególno¶ci:
 1)  rozniecania ognia poza miejscami wyznaczonymi do tego celu przez
wła¶ciciela lasu lub nadle¶niczego;
 2)  korzystania z otwartego płomienia;

Data: 2009-06-30 12:30:18
Autor: fabian
Kosu wrote:
fabian wrote:
[...]

Czyli palić w sensie żarzyć sobie co¶ mogę tylko nie mogę podpalać otwartym ogniem, cokolwiek to jest ten otwarty ogień. Hura! ;)

Fabian.

Data: 2009-06-30 04:05:45
Autor: Slawek
On Jun 30, 12:30 pm, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:
Kosu wrote:

> [...]

Czyli palić w sensie żarzyć sobie co¶ mogę tylko nie mogę podpalać
otwartym ogniem, cokolwiek to jest ten otwarty ogień. Hura! ;)

otwarty ogien to taki, ktory nie jest zamkniety (jak w lampie) -
pochodnia, zapalki, zapalniczka, swieczka itp.
Czyli raczej nie ma jak zapalic papierosa poza wyznaczonymi miejscami.

Poza tym w przepisie uzyto zwrotu "w szczegolnosci" bo reszta to
kwestia interpretacji co jest "zagrozeniem" i gwarantuje Ci, ze dla
lesniczego czy strazaka palenie papierosa w lesie poza wyznaczonym
miejscem to zagrozenie pozarowe.

Data: 2009-06-30 13:43:01
Autor: fabian
Slawek wrote:
otwarty ogien to taki, ktory nie jest zamkniety (jak w lampie) -
pochodnia, zapalki, zapalniczka, swieczka itp.
Czyli raczej nie ma jak zapalic papierosa poza wyznaczonymi miejscami.

A zapalniczka żarowa to otwarty ogień?

[...]

Ta, chyba, że ten le¶nik sam z petem maszeruje.

Fabian

Data: 2009-06-30 09:16:21
Autor: Tomasz Konik
> [...]
> przemierzaja rowerem puszcze ze szlugiem w pysku ? Jakis czas temu
> widzialem takiego jak mi smignal rowerem pozostawiajac tylko nitke

To Kolega nie wie? "...bo każdy pijak to złodziej";-)
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-06-30 13:40:33
Autor: Andrzej
Maratończyku w Puszczy Kampinoskiej!

Użytkownik "fabian" <fabian@niematakiego.adresu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h2ckbe$1al$1opal.futuro.pl...
Slawek wrote:
[...]

1. brak kultury (palić ludziom w nos)
2. niebezpieczeństwo zaprószenia ognia
czyli mniej więcej jak ze ¶mieciami

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-06-30 13:49:28
Autor: fabian
Maratoñczyku w Puszczy Kampinoskiej!
Andrzej wrote:
U¿ytkownik "fabian" <fabian@niematakiego.adresu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h2ckbe$1al$1opal.futuro.pl...
Slawek wrote:
[...]

1. brak kultury (paliæ ludziom w nos)

Mówimy o paleniu, a nie "paleniu komuś w nos". Pusty las, nikogo w zasięgu wzroku.

2. niebezpieczeñstwo zaprószenia ognia
czyli mniej wiêcej jak ze ¶mieciami

Dokładam wszelkich starań aby nie zaprószyć ognia w tym zaniechanie palenia gdy ściółka nie jest wilgotna.

Fabian.

Data: 2009-07-01 13:14:24
Autor: MichałG
fabian pisze:
Slawek wrote:
[...]

To, ze nikomu nie udało sie spalić papierosa całego.... a pet leci na ścieżkę.

pozdrawiam
Michał

Maratończyku w Puszczy Kampinoskiej!