Maratończyku w Puszczy Kampinoskiej!

Data: 2009-06-30 11:14:46
Autor: KuFeL
Maratończyku w Puszczy Kampinoskiej!
Alfer_z_pracy pisze:
Podczas sobotniej wycieczki po Puszczy Kampinoskiej (Karpaty, okolice Roztoki, aż do wschodnich granic puszczy) 7 (siedem!) razy,  w oddalonych od siebie miejscach, natknąłem się na takie widoczki:
http://www.alfer.pl/Snacki.jpg

Rowerzysto! Maratończyku! Zaj^&*^ty ścigancie! Zdaję sobie sprawę, że kampinoskie tereny są niezwykle wymagające fizycznie i technicznie, w związku z czym bez specjalnego pałer-żelu nie ma możliwości przedostać się z jednego krańca lasu na drugi. Ale jak już wyssiesz ten życiodajny nektar, bądź tak miły i wsadź sobie opakowanie do kieszonki koszulki. W przeciwnym przypadku, przy nadarzającej się okazji, sam ci je wsadzę. Ale w inne miejsce.

wrzucilem na forum mazovii, ktora miesiac temu sie tam odbywala. Ciekaw jestem oficjalnego stanowiska orgow. Jedyny argument na obrone mam taki ze wtedy strasznie lalo i moze czesc smieci wchlonelo bloto ktore stopniowo zaczelo pozniej to oddawac. ale nie wiem...

PS. dzieki za kask. sprawdza sie i posiadanie go zmobilizowalo do startow w maratonach. a teraz nawet i moja zona sie juz sciga :)

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-06-30 17:39:45
Autor: Darecki
KuFeL <kufel@o2.pl> napisał(a):
Alfer_z_pracy pisze:
> [...]
> http://www.alfer.pl/Snacki.jpg

wrzucilem na forum mazovii, ktora miesiac temu sie tam odbywala. Ciekaw jestem oficjalnego stanowiska orgow.

Chyba od niedawna masz do czynienia z biznesem (maratonami) pana Zamany, skoro
wierzysz że przedstawi swoje stanowisko w tej sprawie. Równie dobrze możesz
wysłać list do św. Mikołaja i czekać aż odpisze.
Mam nadzieję że ktoś złoży kiedyś oficjalną skargę i dowalą mu taką karę, że
przestanie olewać takie sprawy.
Pamiętam jak w zeszłym roku późną jesienią jechałem trasą (nie pamiętam jak
nazywa się ta ulica) prowadzącą do łódzkiego Arturówka (była tam baza
maratonu) - na drzewach dostrzegłem przynajmniej 2 strzałki wiszące od wiosny.

Data: 2009-07-01 08:43:23
Autor: Mariusz Kruk
Maratończyku w Puszczy Kampinoskiej!
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < " Darecki"
Mam nadzieję że ktoś złoży kiedyś oficjalną skargę i dowalą mu taką karę, że
przestanie olewać takie sprawy.

A dlaczego sam tego nie zrobisz?

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I  WILL  NOT  USE  ABBREV.(Bart  Simpson  on
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. chalkboard in episode 2F33)

Maratończyku w Puszczy Kampinoskiej!